کاشت ناخن و هر آنچه که باید بدانید! کاشت ناخن و راز و رمزهای آن-زیبایی

23- فرنچ های رنگی ناخن ها همواره مورد پسند بسیاری از دختران بوده است. اگر شما هم به فرنچ های رنگی علاقه مند هستید می توانید نوک هر یک از ناخن های خود را بنا به سلیقه خود با رنگ های مختلف طراحی نمایید و جلوه رنگین کمان را برای ناخن های خود ایجاد کنید. معرفی لوازم و مواد مورد نیاز برای کاشت ناخن و کاربرد هر کدام در مراحل کاشت ناخن…

البته استفاده از داروی ضد قارچ که یکی از ضروریات کاشت ناخن می باشد. بنا بر این کسی که ناخن مصنوعی کاشته باید آنها را برای غسل و وضو از بدن جدا کند و در صورت داشتن عسر و حرج باید نیت غسل و وضوی جبیره‌ای کند. و علاوه بر آن نیز باید تیمم نماید و اگر با علم به این مسئله از ناخن مصنوعی استفاده کرده باشد احتیاط واجب آن است که بعد از برداشتن ناخن نمازهای خوانده شده را قضا کند. در صورت کاشت ناخن برای وضو و غسل باید مانع و لو به صرف هزینه ممکن- برطرف شود و در صورتی که برطرف کردن آن ممکن نیست یا مشقت غیر قابل تحمل دارد باید وضو جبیره‌ای بگیرد. کاشت ناخن به روش هاي مختلف و با استفاده از مواد مختلفي انجام مي شود که در ادامه به روش هاي مختلف و مراحل کاشت ناخن اشاره خواهيم کرد .

برای تسلط بیشتر برای بالای کوتیکول از سری قلم و برای نوک ناخن از قسمت‌های پایینی سری قلم استفاده کنید. تا جایی که سطح ناخن داغ نشود و احساس درد نمی‌کنید، به صورت دایره‌ای به سوهان‌کشی ادامه دهید. به همین صورت لبه مجله خبری میکاپ آزاد ناخن را نیز سوهان بکشید تا از بین برود. غسل و وضو با چنان چیزی که مانع از وصول آب می شود صحیح نیست و ناگزیر باید آنها را برای انجام غسل و وضوی صحیح زایل و پاک کرد و قصد آرایش، مجوّز چنان کاری نمی شود.

فواید کاشت ناخن

استفاده از مرطوب کننده ها باعث جلوه ی بهتر ناخن ها و دوام بیشتر آنها می­شود. همچنین استفاده از روغن های کوتیکول، استحکام ناخن را افزایش می­دهد و از ترک خوردن کاشت و خود ناخن جلوگیری می­کند. نزدیک شدن ناخن های کاشته شده به آتش و حرارت زیاد، این امکان را می­دهد که کاشت آب شود پس، از نزدیک کردن ناخن به حرارت زیاد جلوگیری کنید. در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید. جهت مشاهده نمونه‌کارهای بیشتر از صفحه اینستاگرام بازدید نمایید.

  • در این روش، با پودرهای کاور یا پودر هلویی، صدف ناخن را طراحی می کنند.
  • این کیت شامل همه ی چیزهایی است که شما برای کاشت ناخن هایتان به آن نیاز دارید.
  • یکی دیگر از مدل های پرطرفدار کاشت ناخن، مدل کاشت ناخن بدون لاک ژل می باشد که بسیار طبیعی و پرطرفدار است.
دست را به مدت ۶۰ ثانیه داخل دستگاه UV قرار دهید تا مواد خشک شود. سپس یک لایه بیس کت ژل بزنید و در دستگاه به مدت 30 ثانیه خشک کنید. حالا سیلک‌ها به اندازه دلخواه برش دهید و روی ناخن بچسبانید و سپس روی آن موادگذاری کنید.

کاشت ناخن کوتاه و طبیعی

البته کاشت غیراصولی ناخن ممکن است مشکلات زیر را نیز در پی داشته باشد. این یک طراحی کاشت ناخن دخترانه بسیار زیبا برای فصل تابستان می باشد. درست است که معمولا افرادی که کاشت ناخن را تجربه می‌کنند به نوعی به این آرایش دست عادت می‌کنند و برایشان سخت است که دوباره به ناخن‌های طبیعی‌شان برگردند. اما ما پیشنهاد می‌کنیم که شما این سختی را به جان بخرید و بگذارید ناخن‌هایتان کمی از زیر ژل مصنوعی ناخن بیرون بیایند و نفسی تازه کنند.

دلار با کارت ملی وارد فاز جدید شد/ مجوز خرید ۵ هزار یورو با کارت ملی صادر شد/ سهمیه ۵ هزار یورویی برای چه کسانی است؟  (۱۹۳ نظر)