کرم پودر دائم: رفع تیرگی زانو، آرنج، قوزک و تغییر رنگ پوست تا 3 درجه، رفع کک و مک-زیبایی

این دوره با اساتید مجرب و ارائه مدرک فنی حرفه ای در دترلند برگزار می شود. با توجه به اینکه فروشگاه رایان مدیکا در تهران واقع شده است، برای مشتریان تهرانی به دو صورت ارسال فوری در همان روز و یا ارسال با پست و برای مشتریان سایر شهرها، ارسال با پست انجام می پذیرد. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

کرم پودر دائم (BB Glow) و عوارض آن

تقریباً هر زنی با اختلالات پوستی مانند لک‌های ناشی از آکنه و آفتاب‌سوختگی، تیرگی دور چشم، خشکی یا چین‌وچروک دسته و پنجه نرم می‌کند. تصور کنید که یک روز از خواب بیدار شده‌اید و پوستتان نیازی به آرایش روزانه ندارد! کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند. با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه کرم پودر دائم می‌تواند تغییرات رنگی پوست که در اثر آفتاب‌سوختگی، آکنه یا پیری به وجود آمده‌اند را کاهش دهد. زمانی که تمام تلاش خود را برای مراقبت از پوست می‌کنیم، مواردی ما را از داشتن پوستی بی‌نقص، آن هم به صورت دائمی، دور می‌کند.

آشنایی با کرم پودر دائم

این روش علاوه بر صورت، روی نواحی خاصی از بدن مانند آرنج و زانو نیز قابل استفاده است. کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کلینیک زیبایی سارا می باشد. کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری مجله خبری میکاپ دترلند محفوظ می باشد. همچنین اگر به یادگیری و کسب درآمد از این طریق علاقه مندید، در رشته آموزش تجهیزات پزشکی شرکت کنید.

  • ماندگاری بالایی دارد و دارای بافت سبکی نیز میباشد که بر خلاف کرم پودر های معمولی که بطور روزانه ازانها استفاده میکنیم باعث بسته شدن منافذ و ایجاد چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی نمیشود.
  • افراد کمی این شانس را دارند که بدون استفاده از کرم پودر پوست صافی داشته باشند!
  • رادیکال‌های آزاد تولید شده بر اثر استرس اکسیداتیو به همه اجزا و ساختارهای درون سلول مثل DNA، پروتئين‌ها و لیپیدها آسیب می‌زند.
  • دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند.

◊ چون از سوزن میکرونیدلینگ استفاده میشه و به هر حال کمی خونریزی دارین، بهتره از یکی دو هفته قبل و بعد، داروهای ضد جوش و رقیق کننده خون استفاده نکنین. داروهایی مانند آسپرین، هپارین، وارفارین و ضد فشار خون می تونن عوارض کبودی و زخم رو تشدید کنن. در مورد تداخلات دارویی، چون لیست این داروها خیلی طولانیه و اثراتش در مورد همه یکسان صدق نمی کنه، بهتره طبق مصرف خودتون از پزشک سوال کنین. سوزن های بی بی گلو فقط تا حد 0.15 میلی متر (خیلی خیلی کم) وارد لایه سطحی پوست شده و آسیبی به شبکه درون رگی وارد نمی کنن. خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند. به علاوه، نوع واکنش و سازگاری پوست ما با این ترکیبات مسئله بسیار مهمی هست.

مزووایت ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و این یعنی سطح زیادی از پوست با آن درگیر شده که در صورت بروز مشکل، می تواند هزینه های زیادی به همراه داشته باشد. ال ای دی سبز دارای خاصیت آرام بخش است و در کاهش ملاسما و سایر تغییر رنگ پوست موثر است. تحقیقات نشان داده که این نور ملانوسین ها را هدف قرار داده که تا جلوی حرکت ملانین اضافی به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد. یک سرم معروف جهانی است که برای روشن کردن نیمه دائمی پوست و پوشاندن عیوب آن استفاده می شود.

کیف گریم و لوازم رمزدار