کرم پودر دائم فروشگاه بهروز-زیبایی

محتوای ملانین در پوست را قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض UV کاهش می دهد. برای جلوگیری از خشکی پوست و حفظ رطوبت، از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده نمایید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

  • اما قبل از هر کاری بهتر است با ورزش کردن، داشتن رژیم غذایی سالم، نوشیدن آب کافی در طول روز، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر و باکیفیت و به‌طور‌کلی، با مراقبت از پوست با روش‌های طبیعی پوست سالم‌تری داشته باشیم تا دیگر نیازی به آرایش‌های همیشگی مانند کرم پودر دائم نداشته باشیم.
  • در ادامه ی مطلب، به ترکیبات مضر در کرم پودرهای دئمی تقلبی نیز اشاره کرده ایم.
  • یکی از مشکلاتی که در این روش بروز می دهد، تغییر رنگ پوست است که معمولا دو هفته پس از تزریق رنگدانه ها رخ می دهد.
  • این روش برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در کشور لهستان ابداع شد و سپس مورد استقبال مردم در کشورهای استرالیا، رومانی و … قرار گرفت.
  • نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم و مزووایت شناخته می‌شود.
این مخروط های میکروسکوپی مو مانند سلول های درون اپیدرم را از هم جدا می کنند تا مواد فعال وارد پوست بشوند . سوزن نانو فقط روی اپیدرم 0.15 میلی متر بالایی پوست تأثیر می گذارد. مطالعات نشان داده که استفاده از سیستم سوزن زدن پوست میتواند مجله خبری میکاپ به اثر بخشی درمان های موضعی تا چند صد درصد کمک کند.پوست فیبرو بالست و کلاژن جدید تولید میکند تا خودش را ترمیم کند. کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند.

به همین دلیل، رنگدانه های سیلان یا سیلیکون درمان شده به ویژه در نسخه آبی کرم به صورت پودر استفاده می شود. ضد آب بودن، اثری فوری و ماندگار و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر فواید کرم پودر دائم است. این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می‌کنند.

اگر برایتان سوال پیش آمده که کرم پودر دائم چیست ، چه مزایا و معایبی دارد و برای چه کسانی مناسب است، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. به عبارتی، بدون کرم پودر دایمی نیز می تونین درصد بالایی از مشکلات لک، تیرگی، سیاهی زیر چشم، جای جوش و ک و مک و این قبیل رو بر طرف کنین. یه موردش فیس آپ پوست بدون تزریق هر گونه مواد هست که اونقدر مفید بوده که جای شکی برای مراجعین باقی نگذاشته. پزشکان مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین، با توجه به سبک زندگی، مصرف دارو، بارداری و شیردهی، نتایج آزمایشات خون (در صورت لزوم)، نوع پوست و موارد دیگر، بهترین روش های جوانسازی بی ضرر و سریع را برای شما توصیه خواهند کرد. اولین بار که درباره ی مزایای کرم پودر دایمی شنیدم بال در آوردم اما با تحقیقات بیشتر متوجه شدم هیچ گلی بدون خار نیست و باید در انتخاب مارک، دکتر و مرکز خیلی دقت کنیم.

چه موادی در کرم پودر دائم وجود دارد؟

اما جالب است بدانید که عوارضی هم دارد و نباید بدون اطلاع از آن‌ها اقدام به انجام آن کنید. اگر می‌خواهید روی پوستتان کرم پودر دائمی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب از وبلاگ دارو.کام را مطالعه کنید. از آنجایی که این تزریق در لایه سطحی پوست انجام می‌شود، معمولاً بدون خون‌ریزی است. همچنین ماندگاری کرم پودر دائم حدود ۶ الی ۸ ماه می‌باشد و بعد از پایان دوره تزریق، پوستتان ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد.

اما قسمت کرم پودر پنکیک که به حالت پودر موجود می باشدو توسط پد بهداشتی پنکیک آن را بر روی صورت ماساژ می دهیم و در هر دو حالت موجب تغییر رنگ پوست می‌گردد. زخم، خونریزی، ایجاد گوشت اضافه و … از دیگر عوارض کرم پودر دائم هستند. یکی از مشکلاتی که در این روش بروز می دهد، تغییر رنگ پوست است که معمولا دو هفته پس از تزریق رنگدانه ها رخ می دهد. در صورت عدم مراجعه به متخصص این حوزه در اسرع وقت، تغییر رنگ می تواند بسیار دردسرساز شود. از سوی دیگر لازم است بداید که این کرم پودرها برای پوست های مختلف تولید نمی شود، لذا ممکن است به دلیل ناسازگاری، پوست بسیاری از افراد به آن حساسیت نشان دهد.

میزان ماندگاری مزووایت چقدر است؟

البته این روش علیرغم اسم آن دائمی نمی باشد و طول ماندگاری آن به طور معمول شش الی هشت ماه بوده و اگر فرد دوباره احساس نیاز کند باید آن را تکرار نماید. این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند. بعد از 2 تا 3 جلسه می‌بینید که پوستتان روشن‌تر و منافذ آن کمتر شده است، به‌طورکلی bb glow یک چهره درخشان به شما هدیه می‌دهد. این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند. برند های مختلفی از کرم پودر دائمی وجود دارند که در ایران تنها دو مورد Styve و Vogue Pigmentation یافت می شود.

میزان اثر کرم پودر دائم: