کرم پودر دائم + مزایا و معایب آن برای پوست ما مجله اُمنفی-زیبایی

اثرات درمان فردی است و بسته به شرایط پوستی و مراقبت‌های بعد از درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در برخی از افراد ممکن است نتایج مطلوب بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده شود. بااین‌حال BB کرم یک اثر تجمعی را در هر درمان، زیر پوست ایجاد می‌کند بنابراین شاید لازم باشد برای دستیابی به نتایج طولانی‌مدت، جلسات 2 تا 5 بار در فواصل 10 تا 14 روز تکرار شوند. به‌طورکلی فرد در این روش بسیار احساس راحتی می‌کند اگرچه گاهی ممکن است سوزن سوزن شدن و سفتی در پوست را احساس کند.

فواید کرم‌ پودر دائم

خطر این کار در استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز است که احتمال انتقال بیماری‌هایی مانند ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی تا حد زیادی افزایش می‌دهد. در صورتی که التهابات و سوختگی در پوست رخ دهد، این التهاب باعث تحریک اپیدرم شده و تحریک این سلول‌ها منجر به افزایش تولید رنگدانه در پوست (خصوصا پوست‌های تیره) می‌شود و این تجمع رنگدانه‌ها در پوست باعث به وجود آمدن لک‌های پوستی می‌شود. کرم پودر دائم یا مزووایت ، یکی از تکنیک های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست هست که در اون با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ ، کرم پودر به زیر پوست تزریق میشه و برای چند ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارین . این تکنیک برای هر جنس پوستی حتی پوست های حساس هم قابل استفاده است . معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند. اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم.

استراتوم اسپینوس _ این ضخیم ترین لایه اپی درم است و سلول های این قسمت حالتی شاخ دار دارند. ساخت کراتین در این قسمت صورت میگیردو حاوی کراتینوسیت های تازه که پروتئین های تقویت شده هستند می باشد . همینطور حاوی سلول های لانگرهانس است که از عفونت جلوگیری میکنند .این لایه تا حدی مسئول استحکام و انعطاف پذیری پوست است . انجام کارهای سنگینی که باعث عرق کردن پوست صورتتان می‌شوند حداقل تا 48 ساعت خودداری نمایید.

لاغری و محکم کردن – فسفولیپیدها یکی از اجزای اصلی لایه های پوست بوده که با افزایش تراکم لایه ، استفاده از درمان های کربوکسی اثر لاغری و محکم کننده خواهد داشت . همچنین باعث کاهش لایه زیر جلدی می شود که معمولاً به صورت کیسه های زیر چشم یا توده روی صورت ظاهر می شود. میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر مجله خبری میکاپ از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند. میکرونیدلینگ زیبایی میتواند ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود بخشد ولی برای درمان زخم آکنه و زخم های عمیق مناسب نیست . در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند. با تحریک شدن سلول‌های ملانوسیت به دنبال التهاب، در پوست رنگدانه‌های بیشتری تولید می‌شود.

  • برای انجام کرم پودر دائم ممکن است به تعداد جلساتی بین سه تا پنج و یا تا جلسات بیشتر و یا کمتر از آن نیاز داشته باشید که در جلساتی که باید مراجعه کنید براساس نظر متخصص نوع پوست شما و مقدار تزریق تصمیم‌گیری می‌شود.
  • سلول های این لایه سیمان بین سلولی تولید کرده که از تبخیر جلوگیری میکند و پوست را مرطوب نگه میدارد .
  • ضد آب بودن، اثری فوری و ماندگار و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر فواید کرم پودر دائم است.
  • کرم پودر دائم نوعی دیگر از ارایشهای دائمی صورت است که توسط میکروپیگمنت ها در لایه های سطحی پوست انجام میشود.
بله آموزش کرم پودر دائم به همراه مدرک هست و در انتهای دوره به شما مدرک معتبر ارائه میشه. در این مقاله به طور کامل در رابطه با کرم پودر دائمی را توضیح دادیم.امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نور درمانی یک روش غیر تهاجمی جدید است که توسط ناسا برای بهبود بهبود زخم ها در فضا به تکامل رسید. در نور درمانی با استفاده از لامپ های ال ای دی نور بهینه شده با طول موج خاص برای تحریک کلاژن و تولید الاستین ، کاهش التهاب و تسریع روند بهبود تابیده میشود. این یک روش غیر تهاجمی عالی برای تشویق روند طبیعی بهبود پوست است .

در واقع کرم پودر دائم برای ایجاد رنگ یکنواخت و زیبا و همچنین یکدست کردن و پوششی برای عیوب پوست مورد استفاده قرار می گیرد. کرم پودرها در تنوع های مختلفی تولید و در دسترس عموم قرار می‌گیرد. اصولاً از کرم پودرها در جهت برطرف کردن عیوب پوست صورت استفاده میشود. همچنین بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید. در مزووایت، منافذ پوستی بسته نمی شود و پوست روشن و شفاف خواهد شد.

تزریق کرم پودر دائم و ماندگاری آن روی صورت