کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس متخصص پوست و مو شیراز-زیبایی

البته این روش درمانی برای افراد زیر ۱۵ سال یا افرادی با عارضه‌های شدید پوستی توصیه نمی‌شود. البته این روش درمانی برای افراد زیر 15 سال یا افرادی با عارضه‌های شدید پوستی توصیه نمی‌شود. دوست عزیز، به جای تزریق کرم پودر دایمی در آرایشگاه ها و مراکز غیر معتبر، ابتدا نزد بهترین متخصص زیبایی ویزیت شوید. فقط یک پزشک باسواد می تواند واکنش های احتمالی پوست شما به انواع محصولات تزریقی-آرایشی را پیش بینی کند. پزشک با دستگاه آنالیزگر سه لایه سطحی، میانی و عمقی پوست شما و وسعت مشکلات آن را بررسی می کند. پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند.

همانطور که می‌دانید پوست افراد انواع مختلفی دارد و متاسفانه تولیدکنندگان کرم پودر دائمی یا مزو وایت به این نکته توجه نکرده‌اند و برای انواع مختلف پوست تولید نشده است. تزریق با سرنگ های بسیار نازک انجام میشود و با استفاده از دستگاه سوزن و رنگدانه بسرعت به لایه های سطحی پوست تزریق میشود و پوست با مواد رنگدانه دار پر میشود. روشی فوق العاده برای داشتن پوستی بی نقص است در این روش پوست هم رنکی یک دست پیدا میکند و هم تئلید کلاژن و الاستین پوست افزایش میابد تمامی این مراحل 3 ساعت طول میکشد و کاملا بدون درد صورت یگیرد زیرا متخصص قبل شروع پوست را بی حس میکند.

  • این امر به حدی تأثیر گذار است که در دنیای علم و پزشکی روش های گوناگونی برای جوانسازی ان ابداع شده است.خانم ها در این میان بیشتر از مردان به این مسائل اهمیت می دهند.
  • از عوارض دیگری که ممکن است بر روی پوست ایجاد کند تغییر رنگ پوست میباشدو رنگی که شما مد نظرتان بوده است و رنگی که بسیار ناسازگار با پوستتان است .
  • عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد و از میان آن‌ها می‌توان به ایجاد حساسیت، التهاب و ورم، ناهمواری‌های پوستی و ایجاد تاول اشاره کرد که درمان آن‌ها بسیار زمان‌بر و پر هزینه است.

متخصص قبل از شروع درمان به دلیل انتخاب طیف رنگی متناسب با نوع پوست مشتری، به او مشاوره می‌دهد. معمولاً 2 تا 3 کرم با هم مخلوط می‌شوند تا رنگ متناسب پوست مشتری ایجاد شود. در مورد ایمنی این روش باید گفت که در صورت استفاده از مواد باکیفیت و ابزار استریل شده و انجام آن توسط فرد متخصص و آموزش‌دیده، حتی در طولانی‌مدت، 100 درصد بی‌خطر است. ازآنجایی‌که در این روش از فناوری میکرونیدلینگ استفاده می‌شود لذا سوزن‌ها به عمق پوست نفوذ نکرده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رسانند. انجام مزووایت برای بیماران دیابتی، افراد مبتلا به سرطان پوست و بیماری‌های پوستی یا افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. همچنین اگر پوستتان حساس است، ممکن است انواع زائده‌های پوستی مانند گوشت اضافه، کلوئید، ناهمواری و … برایتان ایجاد شود.

چه افرادی نمیتوانند از کرم پودر دائم استفاده کنند؟

می تونین مواد آبرسان غیر تزریقی رو همزمان با فیس آپ استفاده کنین. برای اینکه ترکیبات مزووایت راحت تر و سریع تر در پوست نفوذ کنن، از نور درمانی استفاده می کنن. نور درمانی یه روش غیر تهاجمی و مفید هست که به بهبود گردش خون، کاهش چین و چروک ها، محو کردن کک و مک و رفع افتادگی پوست کمک می کنه.

مزایای استفاده از مزووایت چیست؟

به همین جهت هر شخصی نمی‌تواند این عمل را انجام دهد زیرا باید پوست شرایط زمینه‌ای را نسبت به پذیرش تزریق کرم پودر دائم داشته باشد. کرم پودر دائمی ۲ الی ۳ درجه پوست صورت را روشن‌تر کرده و باعث یکدستی آن می‌شود. تیرگی و لک‌های صورت هم با این نوع کرم پودر از بین رفته و دیگر نیازی نیست به‌صورت روزانه از کرم پودر معمولی استفاده کنید. اما باید بدانید که این کار بی‌ضرر نبوده و نباید محو تبلیغات آن شوید و تزریق آن در طولانی مدت مشکلات زیادی به وجود خواهد ‌آورد.

استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد . افزایش کراتینه شدن سلول های مجله خبری میکاپ این لایه باعث شده تا این اسم را به او بدهند . این لایه مرده جلوی نفوذ میکروب ها و بی ابی بافت های داخل را میگیرد.