یادگیری کاشت ناخن از صفر تا صد با 20 درس رایگان هنر فردی-زیبایی

شما می‌توانید از یک لاک شفاف یا لاک‌های رنگی برای زیباتر شدن ناخن هایتان استفاده کنید. از تیپ برای بلند کردن قد ناخن در کاشت ناخن استفاده می شود. تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. سوهان برقی یکی از مهمترین ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام تمامی خدمات ناخن کاربرد دارد. اگر شما در کار کاشت ناخن تازه کار هستید باید بدانید دستگاهی مناسب است که دسته سبک تری دارد تا دست و مچ شما آسیب نبیند.

وسایل مورد نیاز برای چسباندن ناخن مصنوعی

لازم است بدانید پدیکور دسته ها و جوانب مختلفی دارد که هرکدام جهت مشکل پوستی بخصوصی انجام می شود که باید توسط متخصص انجام شود. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان صورت می‌گیرد.

  • سپس دستتان را بیرون آورده و با کلینکس روی ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون قرار دهید.
  • امروزه کاشت ناخن های کوتاه طرفداران بیشتری پیدا کرده است.
  • احتمالا شمایی که این مطلب را می‌خوانید نیز یکی از افرادی هستید که تمایل به کاشت ناخن دارند.
  • 6- بیشتر دختران نوجوان برای طراحی کاشت ناخن های خود به دنبال طراحی های متفاوت و منحصر به فرد هستند.
  • از آن جایی که همیشه رفتن به سالن آرایشی و وقت گرفتن از ناخن کار خود کار ساده ای نیست از جینا خواستیم تا راه های خانگی برای برداشتن ناخن های کاشت را به ما آموزش دهد.

یکی از این اعمال هنری پر ظرافت کاشت ناخن مصنوعی می‌باشد. به همین علت روی ناخن لایه ی نسبتا ضخیمی ایجاد می کند. نسبت به لاک های عادی و دیگر لاک ها از دوام خوبی برخوردار است.

آماده کردن مواد اکریلیک:

لاک ژل کروم یکی از ترندهای محبوب طراحی ناخن ۲۰۲۱ است که در سال ۲۰۲۰ نیز ردی از آغاز این ترند دیده میشد. هر کاوری که روی ناخن‌تان انجام می‌دهید را می‌توانید با ژل کروم تبدیل به المانی ویژه در استایل‌تان کنید. هر کار و تخصصی متر و معیار و استانداردهای خاص خودش را دارد و برای این که کارتان درست و بدون اشکال باشد باید در چهارچوب این استانداردها عمل کنید.

برای اینکه کاشت ناخن موفقی داشته باشید و تصمیم درستی در این زمینه بگیرید از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. داستر ناخن پودری اکلیلی همانند شوگر و شیمر می باشد که برای طراحی و دیزاین روی ناخن استفاده می شود. ترندهای طراحی ناخن در سال 2021 رسیدن به یک استایل خوب و شیک، بها دارد؛ بهایی از جنس زمان و توجه! سپس با بافر روی سطح ناخن میکشیم تا سطحی صاف تر و یکدست تر بدست آید. برای از بین بردن ناخن کاشت یه پولیش، استون 100 درصد، بافر و سوهان ناخن نیاز دارید. وقتی ناخن مصنوعی روی ناخن شما قرار می گیرد، ریشه ناخن از بین می رود و ناخن تغییر شکل پیدا می کند.

4- یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه که طرفدار زیادی در فصل زمستان دارد طراحی برفی ناخن ها می باشد. رنگ های آبی، سبز و سفید از جمله رنگ های مورد پسند دختران می باشد. طراحی کاشت ناخن ها با استفاده از این رنگ ها و ترکیب آن ها با یک دیگر جلوه بسیار زیبایی به ناخن ها می دهد. مثلا فرم ناخن‌ها که اتفاقا تاثیر قابل توجهی در زیبایی و آراستگی ظاهر شما دارد. حالا فکر کنید آنقدر خوش‌شانس نباشیم که ناخن‌هایمان در فرم و شکل و کیفیت دلخواهمان باشد!

مرحله اول آموزش کاشت ناخن در منزل – زیرسازی

کاشت پودر در حال حاضر در ۹۰% سالن های زیبایی انجام می شود. یکی از انواع مدل مجله خبری میکاپ، کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری می باشد. در این روش فقط تیپ گذاری انجام می شود و سپس لاک ناخن یا استیکر بر روی ناخن قرار می گیرد. این روش برای افرادی مناسب است که قصد ندارند برای مدتی از کاشت ناخن استفاده کنند و علاوه بر این برای از بین بردن این نوع کاشت فقط مدت زمان ۱۰ دقیقه لازم است تا از ناخن ها جدا شود. یکی دیگر از انواع کاشت ناخن طبیعی و زیبا، کاشت ناخن ژلیش می باشد که در این روش روی ناخن طبیعی شما لاک های ژل مخصوصی زده می شود. این مدل کاشت ناخن طبیعی با لاک دوام و استحکام متوسطی نسبت به سایر ناخن کاشت دارد و همینطور نیازی به سوهان کشی ندارد و برای افرادی که دوست دارند کاشت طبیعی ناخن انجام دهند، بسیار مناسب است.

تیپ ناخن نوعی قالب پلاستیکی یا ژلی است که برای قد دادن ناخن به کار می‌رود. تیپ‌ها به وسیله چسب ناخن روی ناخن چسبیده می‌شوند و روی آن مواد کاشت مانند پودر اکریلیک و ژل گذاشته می‌شود. تیپ‌ها سایزهای متفاوتی دارند که برای انگشت‌های مختلف پا و دست به کار می‌روند. لمینت یا کاور کردن ناخن که در واقع همان کاشت ناخن است، با این تفاوت که در کاور کردن ناخن از تیپ استفاده نمی شود و تمامی موارد روی ناخن طبیعی شما انجام میشود. در دوره حرفه ای کاشت ناخن، کاور کردن ناخن هم اموزش داده میشود. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌های‌شان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.

24- اگر به ناخن های کوتاه علاقه مند هستید و طراحی های ناخن ساده و شیک دوست دارید می توانید با استفاده از دو رنگ ناخن های خود را به زیبایی طراحی نمایید. می توانید متناسب با سلیقه خود ناخن ها را با یک رنگ طراحی نمایید و فقط یکی از ناخن ها را با یک رنگ متضاد طراحی کنید. اگر ناخن های شما بسیار ساده به نظر می رسید می توانید یکی دیگر از ناخن های خود را با استفاده از اشکال هندسی طراحی نمایید و جلوه خیره کننده ای به ناخن های خود بدهید. 19- آن چه که بیشتر طراحی های ناخن ها را زیبا و متفاوت می کند استفاده از رنگ های متضاد برای طراحی کاشت ناخن ها می باشد.