یادگیری کاشت ناخن از صفر تا صد با 20 درس رایگان هنر فردی-زیبایی

اما گاهی با این عفونت ها شکل طبیعی ناخن از بین می رود. در این نمونه از کاشت ناخن، پرایمر و لیکویید استفاده نمی شود. با حذف این دو ترکیب به میزان زیادی از خطر کاشت ناخن و عوارض آن کاسته می شود. درنتیجه، این نوع از کاشت برای خانم های باردار نیز مناسب است. در این شیوه، روی ناخن فرمر می گذارند؛ فرمر وسیله ای با جنس کاغذی است.

اما او چند نکته ی مفید برای حذف کردن کاشت ناخن ها را در خانه به شما آموزش می دهد که می توانید در مواقع اضظراری از آن استفاده کنید. در اینجا بعد از اینکه تمام مواد اضافی را از روی سطح ناخن‌ها پاک کردید یک لایه نازک تاپکوت بر روی سطح آنها بزنید تا سطحی صاف و صیقلی داشته باشید. سپس از لاک ژل‌های رنگی برای تزیین ناخن‌های خود استفاده کنید.

سوهان کشی‌های عمیق قدغن!

در این مرحله از ضد قارچ استفاده کنید و سطح ناخنها را به مواد ضد قارچ آغشته کنید؛ این کار باعث میشود تا عوارض ناشی از عفونت پس از کاشت،کمتر شود. به کمک استون مجدداً ناخنهای خود را تمیز کرده و با استفاده از پرایمر ناخن، رطوبت، روغن و هرگونه مواد اضافی بر روی ناخن خود را از بین ببرید. اگر چربی بر روی ناخن‌های شما باقی بماند، اکریلیک نمیتواند به خوبی بر روی سطح ناخن شما بچسبد. به‌جای استفاده از تکنیک کاشت اکریلیک پیشنهاد می‌شود از روش کاشت ژله‌ای استفاده کنید چرا که انعطاف‌پذیرتر است و به دلیل امکان رشد ناخن طبیعی شما احتمال بیماری‌های عفونت قارچی را کاهش می دهد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد.

چه کسانی نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

روش ترکيبي همان طور که از نام آن نيز مشخص است ترکيبي از دو روش کاشت پودري و کاشت جليش است . در اين روش پس از اين که همه مراحل کار مطابق روش کاشت پودري انجام شد پس از روغن زدن ناخن ها آماده شده سطح ناخن هاي کاشت شده را با مواد جليش کاور مي کنند و در دستگاه UV قرار مي دهند تا کاملا خشک شود . آنچه در اين ميان از اهميت زيادي برخوردار است توجه به کليه نکات ايمني و بهداشتي به منظور کاهش ميزان آسيب هاي وارده به ناخن هاي طبيعي افراد است . بعد از اینکه ژل را درون قالب به خوبی پخش کردید به آرامی قالب را از انتهای ناخن روی سطح ناخن قرار داده و به آرامی فشار دهید تا هوای زیر ناخن خارج شود. همانطور که قالب را نگه داشته‌اید دست خود را زیر دستگاه UV بگذارید و 60 تا 90 ثانیه صبر کنید تا ژل خشک شود.

اگر چند کاشت اصلی پودر و ژل را یاد بگیرید و در آن‌ها استاد شوید، یادگیری دیگر کاشت‌ها کار چندان سختی نخواهد داشت. آیا روش کاشت دیگری را می‌شناسید که دوست داشته باشید، بیشتر درباره آن بدانید؟ برایمان کامنت بگذارید. روش‌ های مجله خبری میکاپ بسیار زیادند و هر روز هم بیشتر می‌شوند. ناخن‌کاری حرفه‌ای است که این روش‌های کاشت را در حد ابتدایی بشناسد؛ حتی اگر نتواند در همه آن‌ها متخصص شود. به همین دلیل به ذکر پرطرفدارترین مدل کاشت ناخن در میان ناخن‌کاران محدود نشده‌ایم و سعی کرده‌ایم در ادامه اسم و عکس انواع کاشت ناخن را برای شما بیاوریم.

  • درست است که معمولا افرادی که کاشت ناخن را تجربه می‌کنند به نوعی به این آرایش دست عادت می‌کنند و برایشان سخت است که دوباره به ناخن‌های طبیعی‌شان برگردند.
  • فراموش نکنید در پایان از تقویت کننده برای ناخنهایتان استفاده کنید.
  • اگر میخواهید نیپر بخرید، از نیپرهایی با لبه های تیز استفاده کنید تا برای مانیکور کمتر اذیت شوید.
  • کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود.
  • کاشت ناخن مانند خیلی پدیده های دیگر زیبایی، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است.

تیپ‌ها برای قد دادن به ناخن به کار می‌روند و روی لبه ازاد ناخن چسبیده می‌شود. اما ناخن‌های مصنوعی کل سطح ناخن را پوشش می‌دهد و دیگر نیازی به موادگذاری نیست. اگر با وجود تمام مشکلاتی که ذکر شد همچنان مایل هستید کاشت ناخن انجام دهید حتما برای این کار به آرایشگاه و افراد مجرب مراجعه کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن کار حتما از مایع ضدقارچ و مواد مرغوب استفاده کند.

زیبایی ناخن با مانیکور