طراحی آسانسور 4 الی 6 نفره جامع ترین مرجع آموزش آسانسور کشور | elitarchgroup

طراحی آسانسور 4 الی 6 نفره جامع ترین مرجع آموزش آسانسور کشور | elitarchgroup

توجه به پنج عامل زیر در لابی آسانسور می تواند به شما اطمینان دهد که میهمانان و کارمندان شما می توانند در محیطی ایمن و شیک به آسانسور دسترسی داشته باشند. سازمان ملل متحد دستورالعمل های معماری آسانسورها را منتشر کرده است که شامل توصیه هایی در مورد محدودیت اندازه، حداقل تعداد آسانسور، مصرف برق، دسترسی و الزامات بازرسی است. پس از ارسال موتور و بالاکشیدن موتور و قرار دادن در موتور خانه نوبت به دال بتونی میرسد. دال بتونی حد فاصل بین چاه و موتور خانه است و جایی است که موتور آسانسور روی آن قرار میگیرد بنابراین تمام وزن موتور و آسانسور بر روی آن است و استحکام آن باید توسط مهندس ناظر تایید شود.

وزن وزنه تعادل معادل ۴۰% ظرفیت کامل آسانسور است؛ یعنی هنگامی‌که آسانسور به ۴۰% ظرفیت کامل خود رسید، آسانسور و وزنه به یک حالت تعادل می‌رسند. هدف از این تعادل ذخیره انرژی است؛ زیرا با بار یکسان در هر دو طرف کابل، نیروی کمتری برای حرکت دادن آسانسور نیاز خواهد بود. پیش از ورود به بحث اصلی بهتر است اطلاعات خود را در مورد آسانسورها کمی بیشتر نماییم.

سرویس و نگهداری آسانسور

با این حال باید قبل از هر چیز نسبت به محل نصب و ایمنی آن اطمینان حاصل شود. شما می‌توانید برای نصب آسانسور در حیاط خلوت با الماس آسانسور تماس گرفته، تا کارشناسان مربوطه را به محل اعزام کنیم و بررسی‌های لازم را انجام دهند. این به شما امکان می‌دهد دقیقاً ببینید که قیمت آسانسور مسکونی شما شامل چه مواردی می‌شود. مطمئن شوید که چه چیزی استاندارد است و چه چیز اضافی و اختیاری است، بنابراین آسانسور نصب شده شما دقیقاً مطابق انتظارتان خواهد بود. برای تحقیق و امتحان کردن آسانسور دلخواه خود، می‌توانید از نمایشگاه‌ها که آسانسور‌های نمایشی در اختیارتان می‌گذارند دیدن کنید. همچنین می‌توانید پروژه‌های انجام شده قبلی شرکت آسانسور خود را بررسی کنید.

مراحل اجرایی عملی نصب آسانسور :

از کارخانجات گرفته تا ساختمان‌های مسکونی، همگی می‌توانند از مزایای آسانسورهای ما بهره‌مند شوند. شرکت الماس آسانسور با تجربه و سابقه طولانی در نصب و اجرای انواع آسانسورهای خاص و پیشرفته، افتخار انجام پروژه در بسیاری از شهرهای ایران را داشته است. در هر کجای ایران که باشید می‌توانید از خدمات شرکت الماس آسانسور استفاده کنید. در ابتدا باید یک کارشناس، بازدید و بررسی برای اطمینان از ایمنی، قرارگیری مناسب و مقاومت در آینده را انجام دهید.

  • توقف های مکرر در طبقات و شروع به حرکت مجدد آسانسور بارهای اضافی را به شاسی منتقل می کند.
  • همچنین می بایست طبق نقشه ی تعیین شده توسط مشاورین طراحی ، چاه آسانسور را بسازند.
  • همچنین کلیه محاسبات آسانسور در این مرحله تهیه و در انتها به کارفرما و مراجع بازرسی تحویل اسکلت بتنی می شوند.