آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-زیبایی

کانسیلر را باید دودرجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید. اگر زیر چشمان شما سیاه و گود افتاده است، تنها کانسیلر است که به داد شما می‌رسد. حواستان باشد که رنگ فونداسیون شما به رنگ پوستتان نزدیک باشد و با آن اختلاف فاحشی نداشته باشد. در این مرحله به جای فونداسیون می‌تواند از کرم مرطوب‌کنندۀ رنگی یا بی بی کرم (نوعی کرم است که ترکیبی از پرایمر، ضدآفتاب، کرم‌پودر و کانسیلر است) استفاده کنید.

پس از انتخاب سایه مناسب ، برنزر خود را از پیشانی شروع کنید، برنزر را در امتداد گونه‌های خود بکشید، سپس آن را به سمت خط چانه بکشید، تا به طرف چانه خود برسید. حالا چگونه آن را انتخاب می‌کنید؟ رنگ لایه اولیه را روی چانه خود امتحان کنید. اگر بعد از زدن آن روی چانه کاملاً محو شود بدون هیچ آثاری از مخلوط رنگ شما رنگ مناسب خود را یافته‌اید. این ممکن است کمی نیاز به سعی و خطا داشته باشد ولی وقت گذاشتن برای انتخاب صحیح رنگ سایه مناسب بسیار حیاتی است. حالا که پوستتان را به خوبی مرطوب کرده‌اید، صورت خود را با پرایمر آماده کنید. چه در نظر داشته باشید که یک لایه آرایش سبک ابتدایی انجام دهید و چه قصد انجام یک آرایش کامل برای کل صورتتان داشته باشید پرایمر یک قدم اولیه‌ی مهم است.

  • کالیستا که در زبان لاتین به معنای «زیباترین» است از آغاز کار، استفاده از مرغوب‌ترین و خالص‌ترین مواد اولیه با کیفیت اروپایی و پیروی از بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.
  • استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود.
  • اگر پوست شما به راحتی برنزه می شود میزان ملانین طبیعی پوست شما (رنگ دانه ای که به طور طبیعی لوح رنگ دادن به پوست می شود) در سطح بالاتری قرار دارد و به احتمال زیاد زمینه رنگ پوست شما زرد مایل به زيتونی است.
  • با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید.
  • و دوم اینکه باید از براش‌های مخصوص استفاده کنیم؛ اینجوری بهتر می‌توان به سایه چشم فرم داد.
  • ترکیب این رنگ از تون زردی که در پایه هر موستی قرار دارد و کمی سبزی که تنها مختص این گروه می باشد، تشکیل شده است.
اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید. برای بقیه قسمت‌های صورت می‌توانید پودر فیکس را با براش روی صورت بزنید. این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مجله خبری میکاپ مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است. با پودر فیکس، برق صورت گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنید. حلقه سیاه دور چشم را می توان با استفاده از کرم پودر ترمیمی پوشاند.

خانم های آمریکای شمالی و جنوبی، درصد پایینی از خانم های دورگه آفریقایی – آمریکایی و برخی از خانم های سواحل پلینزی، قاليا تا حدودی لکه های قرمزی در پوست خود دارند. این خانم ها باید به طور کلی نظریه استفاده از کرم های بی رنگ و خنثی را به طور کلی فراموش کنند. به این دلیل که پوست آنها به طور طبیعی دارای قرمزی است به همین دلیل باید به دنبال کرم پودرهایی باشند که رنگ قرمز آنها را ملایم تر کرده و به نوعی آنرا در تمام قسمت های صورتشان بخش کند تا زیاد توی ذوق نزند. و انتخاب رنگ های سایر لوازم آرایش بطوریکه به پوستتان بیایند هنگامیکه به محله های مد و لباسی نگاه کنید، چهره ها به این دلیل زیبا به نظر میرسد که از رنگ مناسب استفاده کرده اند. هال برگ، و آنجا باست، از رنگ های خنثی و طبیعی استفاده می کنند، مثل؛ صورتی کمرنگ، قهوه ای روشن، و مرجانی بی حال.

رنگ مو جماران؛ انواع رنگ موی شیک با تضمین کیفیت در منطقه یک

برای کشیدن ابروها می‌توانید از مداد، سایه ابرو، پماد ابرو، ژل ابرو و ماژیک ابرو استفاده کنید. هر ابزاری را که برای این کار انتخاب کردید، توجه داشته باشید که باید به رنگ طبیعی موهای‌تان نزدیک باشد. معمولا باید رنگی را انتخاب کنید که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی موهای‌تان باشد؛ اما اگر موهای بلوندی دارید، برای رنگ ابرو یک درجه تیره‌تر از موها در نظر بگیرید که ابرو بهتر خودش را نشان دهد. در این مرحله از ترتیب صحیح آرایش صورت بعد از اینکه کرم زدن به پایان رسید و پوست کاملا یکدست و یک رنگ شد، باید به صورت تان فرم بدهید و با سایه روشن کمی خطای دید ایجاد کنید. هایلایتر کرمی یا پودری بخش های عمیق تر پوست را روشن کرده و ظاهر بهتر و جذاب تری به فرم صورت می دهد.

امکان شرکت برای هنرجویانی که ساکن شهرستان هستند نیز وجود دارد. همچنین ما خوابگاه های معتبر در تهران هنرجویان معرفی می کنیم که می توانند در این خوابگاه ها اقامتی راحت و امن داشته باشند تا دوره آن ها به پایان برسد. برای تاسیس آرایشگاه باید مدرک دوره آرایش و پیرایش را نیز دریافت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد. کاربر گرامی، در حال حاضر امکان خرید بیش از یک کالای تخفیف دار وجود ندارد. برای استفاده از هایلایتر می‌توانید از نوک انگشت یا براش‌های کوچک مخصوص هایلایتر استفاده کنید.

هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. زیرا پرایمر باعث بسته شدن منافذ پوست، پایداری آرایش و همچنین مانع چرب شدن کرم پودر روی پوست شما می‌شود. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود.

در ادامه با استفاده از آب ولرم پوست صورت را شست و پاک کرد؛ افراد این محصول را به عنوان بهترین مارک پاک کننده آرایش صورت می شناسند و برای داشتن پوست نرم و عاری از آلودگی از آن استفاده می کنند. کمی ریمل بر روی مژه­ها بزنید تا زیبایی خود را نشان دهند. در هر نوع آرایشی، ابروها بسیار مهم هستند و باید ظاهر مرتب و طبیعی به آن­ها بخشید. با یک ابزار مناسب مانند مداد ابروبخش­ های خالی ابرو را پر کنید و ابروهای خود را مرتب و یکدست نشان دهید. حال مداد ابرو را به آرامی در جهت رشد موهای ابرو بکشید تا ظاهر ابروها کاملاً طبیعی باشد.

بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد. استفاده از لاک‌های زرق و برق دار برای همه ناخن‌ها نه‌تنها جلب توجه نمی‌کند بلکه می‌تواند برای افراد زننده هم به نظر برسد. برای بهتر انجام دادن آرایش خود ما برای شما چند ویدیوی آموزشی نیز در اینجا قرار می‌دهیم تا هر چه بهتر بتوانید آرایش ملایم خود را انجام دهید. فر مژه را در قسمت پایه مژه های بالایی خود قرار دهید، مراقب باشید که هیچ گونه تماسی با پوست حساس اطراف پلک خود نداشته باشد. ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند.

قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید. شروع به زدن برق لب از وسط لب های خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید. سعی کنید از کشیدن هرگونه براق بالای خط طبیعی لب خودداری کنید و لب های خود را به آرامی صاف کنید تا اطمینان حاصل شود که لب شما به تمام قسمت ها و گوشه های لب شما می‌رسد.

آرایش لب ها :