خدمات کاشت و ترمیم ناخن در منزل 09122127437 خدمات آرایشگری در منزل-زیبایی

اگر به دنبال مکملی برای تقویت ناخن و مو به طور همزمان هستید مصرف و خرید “هیر نیل بیوتی کمپلکس ویتالایز” پیشنهاد می‌گردد. شب‌ها موقع خواب حتماً از روغن کوتیکول استفاده کنید تا ناخن‌ها را تغذیه و تقویت کند. این روغن‌ها حاوی ترکیباتی هستند که استحکام ناخن‌ها را افزایش می‌دهند و از شکستگی و ترک‌خوردگی آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

  • شما صرفا برای زیبایی یا به دلیل مشکلات ناخن‌ هایتان و یا برای پوشاندن ناخن‌هایی که از نظر خودتان رنگ و روی زیبایی ندارد، می خواهید کاشت ناخن را تجربه کنید!
  • باید بدانید که قبل از زیبایی، سلامت ناخن‌ها اهمیت بسیاری دارد ،ناخن‌ها به جز جذابیت ظاهری که به دستان شما می‌دهند وظایف دیگری نیز دارند.
  • آموزش کاشت ناخن مادر همانند آموزش کاشت ناخن پودری می باشد که اگر به صورت حرفه ای و کامل انجام شود به عنوان کاشت ابتدایی محسوب می شود و می توان با آن همه نوع کاشتی را انجام داد.
  • در کاشت اوليه تيپ يا همان ناخن مصنوعی از زير ناخن با چسب ناخن چسبانده مي شود و تا اندازه دلخواه كوتاه مي شود.

کاشتن ناخن ژله‌ای برای کسانی که کاشت طبیعی می‌خواهند و در یک محیط مرطوب زندگی می‌کنند، بسیار مناسب است. این کاشت برای افرادی که آلرژی یا مشکلات تنفسی دارند اما به زیبایی ناخن‌هایشان نیز اهمیت می‌دهند، مفید است. همچنین برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند نیز مفید است، زیرا مواد استفاده‌شده بی‌مزه هستند و به راحتی از بین نمی‌روند. نحوه ژلیش ناخن این گونه است که بعد از آنکه ژلیش مورد نظر را کاملاً روی همه ناخن‌ها زدید، باید دست خود را برای مدت ۱۵-۶۰ ثانیه در دستگاه ژلیش ناخن یعنی زیر لامپ LED قرار دهید.

آموزش کاشت ناخن : مرحله اول : زیرسازی

کاشت ژله‌ای ناخن کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد، اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی چه خشک و چه شرجی تا یک ماه دوام می‌آورد. کاشت‌های دیگر هم ترکیبی است یا با مواد مختلف و شیوه‌های متفاوت مثل کاشت دیپینگ، کاشت سیلک یا کاشت فیبری انجام می‌شود. آن را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه یووی قرار می‌دهند تا خشک شود.

مرحله زیرسازی و تیپ گذاری با بقیه موارد کاشت ناخن یکسان است. دو مرحله زیر سازی و تیپ گذاری در همه موارد کاشت ناخن یکسان است. بازار کاشت ناخن در کشور با اضافه شدن متقاضیان جدید نظیر دهه شصتی ها و اضافه شدن نوجوانان و مادربزرگ ها رو به افزایش چشمگیر است.

نیل آکادمی به طور کامل به شما می آموزد که خودتان نیز می توانید در منزل، مجله خبری میکاپ خود را انجام داده و حتی برای نزدیکان خود نیز این کار را انجام دهید و دستان آنها را نیز زیبا کنید. هر چند که باید این نکته را ذکر کنیم که توانایی های یک ناخن کار حرفه ای و موادی که برای کاشت ژله ای استفاده می‌کند میتواند کاشت ژله ای را ماندگارتر کند، جدا از اینکه آب و هوای محیط زندگی شما خشک باشد! پس انتخاب ناخن‌کار حرفه ای می‌تواند تصور شما را از کاشت ناخن ژله ای و عدم ماندگاری آن در محیط خشک تغییر دهد، هر چند این ماندگاری یک یا نهایت دو ماه بیشتر نیست. پس حتما در انتخاب سالن و ناخن کار خود دقت زیادی به خرج دهید. برخی از خانم‌ها به دلیل این که می‌خواهند ناخن‌های خود زیباتر به نظر بیاید اقدام به کاشت ناخن می‌کنند که این موضوع می‌تواند عواقب و بیماری‌های پوستی برای آن‌ها ایجاد کند که حتی درمان آن گاهی بی نتیجه می‌ماند. ناخن‌های مصنوعی نه تنها به خودی خود مضر هستند، بلکه با قرار دادن و برداشتن آن‌ها به وسیله اسید‌ها و مواد شیمیایی خطرناک‌تر خواهند بود.

فرم ناخن گرد

در این مرحله می توانید لاک مورد نظر را بر روی ناخن بزنید و اگر علاقه به دیزاین ناخن داشتید از ناخن کار بخواهید تا برایتان انجام دهد. سپس با استفاده از سوهان دستی کناره ها و روی سطح ناخن را به صورت کامل سوهان میزنیم و سپس روی سطح ناخن را حتما ضد قارچ بزنید. ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند، زیرا تا وقتی که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌ جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود، زیرا به دلیل بدمزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن‌ها می‌افتد. چسب ناخن حساسیت‌زا نیست، اما ممکن است برخی به مواد کاشت حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن‌ها دچار اگزما می‌شود و باید هرچه سریع‌تر کاشت را بردارند.