کاشت ناخن با ژل یا پودر؟ کدام بهتر است؟ وبلاگ نیکارو-زیبایی

ناخن‌های گرد که دارای طولی کوتاه با لبه‌هایی گرد هستند، برای انگشتان پهن و کوتاه بهترین گزینه‌ به حساب می‌آیند. درمان در مراحل اولیه، سبب رشد مجدد ناخن می شود اما اگر زمان زیادی گذشته باشد و درمان صورت نگرفته باشد زیر ناخن پوسته هایی تشکیل می شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می شود. پزشکان معتقدند خانم های باردار نباید در بارداری کاشت ناخن انجام دهند زیرا در دوران بارداری حساسیت بدن و جنین به مواد شیمیایی افزایش یافته و این مواد از طریق ناخن وارد بدن مادر شده و به جنین انتقال می یابد و خطراتی برای او دارد. گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود. علایمی مانند اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی از علائم این نوع مسمومیت است . از عوارض مهم کاشت ناخن های مصنوعی، تغییر رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و کنده شدن لبه آزاد ناخن از بستر (انیکولیز) است.

آرایشگر آمده بود خانه‌اش و موهایش را با همان قیمت بیرون رنگ کرده بود. خیلی راضی بود و دقیقا همان رنگی درآمده بود که دلش می‌خواست. چند ماه پیش من هم سفارش دادم و آرایشگر هماناز سریع و به‌موقع آمد خانه‌ام. حالا چند ماهی است که توی آینه به صافی و لختی موهایم نگاه می‌کنم و ذوق می‌کنم. مهم‌تر از آن، سشوار خانه‌مان نفس راحتی می‌کشد و برای مهمانی‌رفتن زودتر از همه حاضر می‌شوم.

پرسش: اخیراً افرادى که فاقد ناخن هستند، به وسیله پیشرفت علم پزشکى مى‌توانند ناخن مصنوعى بکارند؟ آیا وضو و غسل آنها صحیح است؟

بسیاری از خانم ها بدلایلی تمایل به حضور در سالن های زیبایی را ندارند و می خواهند مجله خبری میکاپ در منزل را آموزش ببینند. با کمی تمرین و حوصله، تهیه مواد و وسایل مورد نیاز و یادگیری مراحل آن می‌توانید این کار را در خانه برای خودتان یا دیگران انجام دهید. برای اینکه بصورت تخصصی تر دوره های آموزش کاشت ناخن را بگذرونید میتونید از دوره های نیل آکادمی در زمینه کاشت ناخن استفاده کنید. به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته کاشت ناخن با پودر را فراگرفت. بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود.

سپس به وسیله گیره مخصوص دو طرف ناخن را سفت کرده و به مدت 120 ثانیه در دستگاه UV قرار داده و در آخر سوهان کاری انجام داده و پس از زدن لایه ای از تاپ کت براق بر ناخن ها مجددا در دستگاه قرار می دهیم. اخیراً برخی آرایشگران خانم برای جلب مشتری و کسب درآمد بیشتر، به تبلیغ و بازارگرمی برای کاشت ناخن می‌پردازند و بیان می‌کنند که از دیدگاه فلان مرجع تقلید، ناخن کاشته شده هیچ خللی برای انجام واجبات شرعی مانند غسل و وضو ایجاد نمی‌کند. این مسئله حتی در برخی بروشورهای تبلیغاتی آرایشگری نیز به چشم می‌خورد. برای افرادی که در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی می‌کنند و به طور معمول در طول زندگی آب و هوای خشک را به تعداد کمتر از انگشتان دست تجربه کردند، کاشت ژله ای بهترین انتخاب است. کاشت ژله ای کاشتی ظریف، براق، زیبا و نازک است که با آب و هوای شرجی و مرطوب سازگاری بیشتری دارد تا خشک.

کاشت ناخن پودری

هنرجو پس از اتمام دوره نیز اجازه استفاده از میز اختصاصی و تجهیزات مربوطه در نیل آکادمی را داشته و می تواند برای اولین مشتریان خود که حتی می توانند از آشنایان وی باشند تحت نظر مربیان مربوطه، کار کاشت را انجام دهد و رفع اشکال نماید. شما می توانید طرح درسی در هر دوره کاشت ناخن را در سایت نیل آکادمی مشاهده کنید. گاه می توان با زدن یک تاپ شاین ساده، کاشت ناخن را به اتمام رساند، گاهی مشتری درخواست طراحی دارد و بسته به درخواست او ناخن هایش را براساس رنگ و مدل دلخواهش طراحی می کنید. با یادگیری فرم صحیح روی ناخن و زاویه صحیح و جهت درست حرکت سرسوهان می توانید این فرم را به طور صحیح و زیبا ایجاد کنید. دقت داشته باشید که در این مرحله باید رد سرسوهان دورگیر را از روی مواد از بین ببرید.

  • کاشت ناخن انواع مختلفی دارد، در این بخش از نمناک با انواع مختلف کاشت ناخن ، مزایا و عوارض کاشت ناخن آشنا شوید.
  • در کاشت ناخن ژله‌ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد دست در دستگاه UV قرار می‌دهند.
  • شاید به همین دلیل 15 تا 20 درصد نسبت به انواع آکریلیک گران‌تر هستند.
  • لایه بعدی مواد را ضخیم تر روی ناخن قرار دهید و با استفاده از قلم به روی ناخن فرم دهید.
  • پس از زدن لایه نازک، دست را به مدت ۶۰ ثانیه داخل دستگاه UV قرار دهید.

به این صورت که ابتدا لاک مشکی بزنید و صبر کنید تا کاملا خشک شود. اگر ایربراش در دسترس نداشتید، یک ابر بردارید و روی آن چند لایه لاک قرمز بزنید. 29- از دیگر طراحی های ناخن دخترانه می توان به این طراحی اشاره کرد. 3- طراحی رنگارنگ ناخن ها جلوه زیبا و شادابی به ناخن ها می دهد. اگر شما طرفدار طراحی ناخن ها رنگی هستید می توانید رنگ های مورد علاقه خود را با یک دیگر ترکیب کرده و به شکل ستاره ناخن ها را طراحی نمایید.

1- یکی از روش های کاشت و طراحی ناخن دخترانه استفاده از انواع استیکر(برچسب) ناخن می باشد که در عین سادگی جلوه زیبا و دخترانه ای به ناخن ها می دهد. شما می توانید برای بیس ناخن ها از یک رنگ پاستلی استفاده نمایید و استیکر(برچسب) های دلخواه خود را به قسمت پایین ناخن ها بچسبانید. این طراحی دخترانه و زیبا طرفداران بسیاری در فصل تابستان دارد. کاشت ناخن پودری از لحاظ مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها در این نوع کاشت احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند.