دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین لوکس تبریز-زیبایی

تا 48 ساعت قبل از انجام مجله خبری میکاپ نباید از مواد لایه بردار، کرم های موبر و موم رتین A موضعی و همچنین از داروهای رفع کنه و جوش استفاده کرد. حداقل تا دو هفته قبل از تزریق ژل و یک هفته بعد از بوتاکس هیدروفیشیال انجام ندهید. تا شش ماه قبل از هیدروفیشیال از مصرف ایزوترتینوئین خودداری کنید. اصلاح صورت در مردان قبل از هیدروفیشیال توصیه نمیشود یا حداقل شش ساعت قبل انجام شده باشد. با انجام موارد بالا می تواند از بروز هرگونه ناخوشایندی در این درمان جلوگیری کنید. به عنوان مثال، نور قرمز باعث تولید انرژی در سلول و افزایش متابولیسم آن می‌شود.

هیدروفیشیال 6 کاره (۱۲ ماه گارانتی)

آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) قبل از استفاده از دسته، ناحیه درمان را تمیز کنید. (۲) دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره باید در یک اتاق تمیز و دارای تهویه قرار گیرد دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۸۰ درصد مناسب بوده و از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. “قرمز” طول موج قرمز ۶۴۰ نانومتر به منظور بازسازی سلول های پوست به پوست ۱ ~ ۶ میلی متر نفوذ می کند ، گردش خون را تسکین می دهد، زخم های آکنه، درماتیت آلرژیک، تسکین درد و فعال کردن مواد فعال تأثیر خوبی دارد. منافذ را کوچک می کند، پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هایپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند.

HYDRA / HYDRO-DERMABREASION در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

این روزها، پوست ما دائما در تقابل با خطرها و آسیب­های ناشی از این دسته از فعالیت­ها قرار گرفته است، استفاده از دستگاه­های پیشرفته و جدید در کلینیک­های زیبایی و متخصصان پوستی ضروری است. میکرونیدلینگ برای افرادی که دارای زخم‌های آکنه عمیق و دائمی و دیگر زخم‌ها هستند نسبت به هیدرودرم (هیدروفیشیال) درمان بهتری است و برای همه انواع پوست‌ها توصیه می‌شود. گرچه که گزینه خوبی برای افرادی که احتمال بروز عفونت در آن‌ها بیشتر وجود دارد یا آستانه درد آن‌ها پایین است، نیست. شامل همان شش مرحله پلاتینیوم HydraFacial است، اما شامل لایه برداری گلیسال نیز می شود.

و اما اخرین هندپیس ، هندپیس اکسیژن تراپی می باشد که برای اکسیژن رسانی عمقی پوست مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد. لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید. اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد.

دستگاه لیفت و جوانسازی صورت آر اف کلین مدل سه کاره

این اتفاق ناگوار باعث بروز انواع جوش های سرسفید و سرسیاه و یا در مراحل حاد باعث ایجاد آکنه میشود. اینجاست که هیدرودرم صورت با استفاده از لایه برداری سلول‌های مرده پوست، این آلودگی ها را از داخل منافذ بیرون میکشد. به این صورت که پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری پوست، درخشندگی و شفافیت قابل توجهی به آن برمیگردد. از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند.

  • همچنین HydraFacial در کوتاه مدت نتیجه خود را خواهد داد و لازم نیست زمان زیادی برای نتیجه گیری از تغییرات وضعیت پوست خود صرف کنید.
  • سرم های درمانی حاوی ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و پپتیدهای ضد پیری سپس در پوست ماساژ داده می شوند.
  • به همین علت نقش به سزایی در تقلیل چین و چروک‌های صورت ایفا میکند.
  • به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست اقدام نمایید.