انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب-زیبایی

کاشت ژل تفاوت چنداني با پودري ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفي در آن است. مواد ژل به صورت آماده خريداري مي شود و بعد از مواد ضد قارچ روي ناخن مي گذارند و ناخن را در دستگاه يووي قرار مي دهند تا خشك شود. روش کاشت ژله‌ای یکی از پرطرفدار و پرفروش‌ترین روش‌های کاشت است.

در این روش کاشت، ناخن طبیعی هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا زمانیکه ناخن رشد می‌کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند به این معنی است که ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت ناخن ژله‌ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدن آن‌ها، این عادت از سرشان می افتد. چسب ناخن حساسیت‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت ناخن حساسیت داشته باشند که در این صورت پوست آن ها دچار اگزما شده و باید هر چه سریع تر ناخن‌های مصنوعی خود را بردارند. کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین شیک ناخن می‌باشد برای فانتزی کردن ناخن های دست و پا. که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود.

گاهی افراد دچار بیماری‌های معده در اثر جوییدن ناخن و رسیدن مواد غیراصولی به بدن خواهند شد. 10 ترفند ساده طبیعی و بدون عارضه برای داشتن لب هایی سرخ و زیبا. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص انواع مکمل زینک پلاس مقاله “بهترین مکمل زینک پلاس کدام است؟” مطالعه کنید.

⦁ این نوع کاشت باعث می‌شود که ناخن‌ها طبیعی‌تر به نظر برسند. ⦁ هنگام انجام این کاشت، ناخن‌ها باید کمترین تماس را با آب داشته باشند زیرا خطر ابتلا به قارچ افزایش می‌یابد. بیس کات ژل را مانند لاک روی ناخن می زنید و ناخن را داخل دستگاه UV قرار می دهید. پرايمر مي تواند رطوبت و چربي باقي مانده روي ناخن را بگيرد. اين مرحله کاشت ناخن بسيار مهم است چرا كه استفاده از پرايمر بايد خوب انجام بگيرد تا چسبندگي ناخن بهتر صورت بگيرد.

برای این کار ایده‌های بسیاری وجود دارد که یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین آن‌‌ها استفاده از لاک اکلیلی به رنگ نقره‌ای است. مانند نمونه، انگشت وسط و کوچک خود را لاک شاینی نقره‌ای بزنید و سه ناخن دیگر خود را نیز لاک مشکی کروم بزنید. همان‌طور که می‌دانید، لاک ژلیش ناخن در دو نوع مات و براق موجود است. رنگ مشکی از جمله رنگ‌هایی است که دیزاین آن هم به صورت مات و هم به صورت براق زیبایی و جلوه خاص خودش را دارد.

لمینت یا کاور ناخن

1- شخصى که اصلاً ناخن ندارد و مى خواهد ناخن مصنوعى بکارد، آن ناخن جزو بدن او نمى شود، چون رشد و نموّ ندارد و از اوّل این کاشتن جایز نیست، چون اضطرار ندارد. در صورتي که ضرورتي براي اين کار نباشد آن را ترک کنند، و چنانچه ضرورتي وجود داشته باشد و امکان جداسازي ناخن هاي مصنوعي به هنگام غسل و وضو نباشد، مجله خبری میکاپ با آن وضو و غسل جبيره اي مي گيرند. تا جایی که سطح ناخن داغ نشود و احساس درد نمی‌کنید، به صورت دایره‌ای به سوهان‌کشی ادامه دهید. به همین صورت لبه آزاد ناخن را نیز سوهان بکشید تا از بین برود. داستر ناخن پودری اکلیلی همانند شوگر و شیمر می باشد که برای طراحی و دیزاین روی ناخن استفاده می شود.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید. جهت مشاهده نمونه‌کارهای بیشتر از صفحه اینستاگرام بازدید نمایید. هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت مختلف باشد که در این‌ صورت استفاده از آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند. با مراجعه به نزدیکترین شعبه سالن نانا، خدمات ناخن را با ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنید. استون را درون ظرفی بریزید و دستتان را طوریکه تمام ناخنهایتان در ظرف قرار گیرد، داخل ظرف 6 تا 7 دقیقه نگه دارید.

دلار با کارت ملی وارد فاز جدید شد/ مجوز خرید ۵ هزار یورو با کارت ملی صادر شد/ سهمیه ۵ هزار یورویی برای چه کسانی است؟  (۱۹۳ نظر)

اگر مدت طولانی روی پاها باشید، یا اگر نیاز به تایپ، نوشتن دست‌خط یا کارهای دستی دیگر داشته باشید، لذت بردن از اندام‌های خود با این توجه اضافی بسیار مفید است. ⦁ کاشت پودری به دلیل مقاومت بالا، دچار شکستگی و هوادهی نمی‌شود. با استفاده از یک بافر برقی، قسمت نزدیک کوتیکول ناخن را صاف کنید. ناخن‌ها را با روشی که در این مقاله ذکر شده است تعمیر کنید. ⦁ برای خشک کردن ژل، دست خود را به مدت 30 تا 120 ثانیه در دستگاه UV قرار دهید. این نوع کاشت به‌ دلیل عدم نیاز به صاف کردن و صیقل دادن، سریع‌تر انجام می‌شود و به زمان کمتری نسبت به کاشت‌های دیگر نیاز دارد و برای کسانی که حوصله و وقت زیادی ندارند بسیار مناسب است.

  • روش کاشت جليش از نظر مقاومت و استحکام در مقايسه با روش کاشت پودري از مقاومت و استحکام کم تري برخوردار است ودر عوض جلا و درخشش بيشتري دارد و حاصل کار ظريف تر از کاشت پودري است .
  • زمان ذکر شده برای استفاده از لامپ‌ها با توجه به نوع لامپ و یا برند خود لاک‌ها متغیر است.
  • دور هر ناخن، فویل آلمینیومی بپیچانید و پنج دقیقه صبر کنید تا تیپ ریموو شود.
  • طول – این جنبه از زیبایی مانیکور یا پدیکور برای ناخن‌های طبیعی و مصنوعی کاملاً متفاوت است.