دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی-زیبایی

این دسته با کیفیت و فوق العاده جهت جذب سریعتر مواد و کاهش درد و التهاب بعد نیدلینگ یا لیزر درمانی میباشد که بسیار عالی برا اماده سازی پوست میبباشد. دسته اسپری اکسیژنه آکوافیشیال کندلا ترکیب کننده آب و مواد مایع زیبایی میباشد که جهت تسکین التهاب و جلوگیری از قرمزی و جوش و آکنه و لکه های پوستی نییز استفاده میشود. کارکرد این دسته برای تسکین و تقویت منافذ باز صورت می باشد که با این کار کاهش تورم را به همراه خواهد داست در ضمن از فرایند متابولیسم و پیری پوست جلوگیری کرده و جوانسازی و کلاژن سازی پوست را انجام میدهد. این محصول یک دستگاه بسیار کاربردی به همراه استفاده کاربری ساده است. چرا که نفوذ مواد شیمیایی به پوست و ایجاد آکنه، جوش و لک بر روی پوست در این روزها زیاد است. هیدروفیشیال 6 کاره کندلا یکی از با کیفیت ترین محصولات عرصه پوست و زیبایی می باشد.

  • اسکین اسکرابر همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید و کلاژن نیز کاربرد دارد.
  • هنگام استفاده از هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس ، اگر صدای ساز “بیپ بیپ” به گوش می رسد، لطفاً بطری زباله دان را مشاهده کنید.
  • این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند.
  • خلاصه ویژگی های هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین خرید هیدروفیشیال با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت را با برند سایان تجربه کنید ،هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین درمان مشکلات پوست…

مجله خبری میکاپ‌ها معمولا ۵ بطری (باتل/bottle) دارند که در آن ها از مواد هیدروفیشیال استفاده می‌شود. در این دستگاه یک باتل برای دورریز و یک باتل برای آب اکسیژنه تعبیه شده. اصولا یک باتل (معمولا باتل C) را برای پاکسازی لوله‌ی میکرودرم استفاده می‌کنند و در آن از آب مقطر و الکل رقیق (برای پاک کردن بهتر لوله‌ی میکرودرم) استفاده می‌کنند. ماسک ال ای دی دستگاه هیدروفیشیال ۷ نیوفیسنورهایی با طول موج های مختلف به لایه های عمقی مختلف نفوذ می کنند و بازسازی سلول ها و کلاژن را تسریع می کنند تا مشکلات مختلف پوستی را حل کرده و به جوانسازی پوست کمک کنند. درمان اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی شدید برای تحریک سلولهای زیر پوست استفاده می کند.

این تغییر ات به نحوی صورت میگیرند که شما بلافاصله پس از انجام هیدرودرم متوجه آن میشوید. این چهار مرحله هیدروفیشیال شامل پاکسازی، لایه برداری، بیرون کشیدن سلول‌های مرده و آبرسانی پوست است. شما ممکن است لایه برداری و سفت سازی ملایم را احساس کنید که پوستی سالم و صاف بجا می گذارد. همچنین، رطوبت ترکیبات موضعی احساس خنکی و طراوت در پوستتان بسیار القاء می بخشد. در ضمن به طور همزمان لایه برداری و پاک کردن را انجام داده و از آنتی اکسیدان ها محافظت کرده و پوست را بدون درد و زخم و التهاب و ناراحتی به بهترین شکل ممکن زیبا نموده و این زیبایی برای همیشه ماندگار میماند.

دسته التراسونیک

شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید. در این فناوری پیشرفته، این دستگاه یک وسیله عالی است که مزایایی نظیر مراقبت از پوست، پاکسازی پوست و افزایش زیبایی پوست ارائه می دهد. افرادی که به دنبال درمان های پوستی هستند می توانند این روش را انتخاب کنند زیرا خدماتی مانند درمان کوتیکول و فولیکول مو، تامین مواد مغذی، سفت سازی پوست و تقویت بازسازی کلاژن انجام می دهد. این دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس یک دستگاه فیشیال چندمنظوره می باشد که دارای هقت دسته عملکرد که می تواند پوست را سفت کند، آکنه، کک، مک و جوش سرسیاه را از بین ببرد. ویژگی های دستگاه پاکسازی پوست آکواشور مدل H2 میکرودرم هیدروژنه جهت پاکسازی و لایه برداری عمیق و ابرسانی پوست ماساژور غلطکی جهت لیفتینگ، افزایش جریان خون و جوانسازی پوست صورت دسته اتصال بدنه، روشن… است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود.

دستگاه هیدروفیشیال ۶ کاره موتور سنگین نیو فیس اورجینال

شستشوی التراسونیک پوست به دلیل توانایی آن در بهبود گردش خون – راز درخشش پوست ، به طور گسترده در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی استفاده می شود. ارتعاشات با فرکانس بالا به طور موثری جوش های سرسیاه ، سلول های مرده پوست و خاک را از بین می برد و به پوست شما اجازه می دهد تا پاکیزگی خود را دوباره به دست آورد. همچنین به آرامی صورت شما را ماساژ می دهد ، بنابراین پوست شما می تواند خاصیت ارتجاعی خود را به دست آورد و بازسازی کلاژن را تقویت کند.

Soprano Titanium