هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند-زیبایی

این روزها، پوست ما دائما در تقابل با خطرها و آسیب­های ناشی از این دسته از فعالیت­ها قرار گرفته است، استفاده از دستگاه­های پیشرفته و جدید در کلینیک­های زیبایی و متخصصان پوستی ضروری است. میکرونیدلینگ برای افرادی که دارای زخم‌های آکنه عمیق و دائمی و دیگر زخم‌ها هستند نسبت به هیدرودرم (هیدروفیشیال) درمان بهتری است و برای همه انواع پوست‌ها توصیه می‌شود. گرچه که گزینه خوبی برای افرادی که احتمال بروز عفونت در آن‌ها بیشتر وجود دارد یا آستانه درد آن‌ها پایین است، نیست. شامل همان شش مرحله پلاتینیوم HydraFacial است، اما شامل لایه برداری گلیسال نیز می شود.

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) قبل از استفاده از دسته، ناحیه درمان را تمیز کنید. (۲) دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره باید در یک اتاق تمیز و دارای تهویه قرار گیرد دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۸۰ درصد مناسب بوده و از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. “قرمز” طول موج قرمز ۶۴۰ نانومتر به منظور بازسازی سلول های پوست به پوست ۱ ~ ۶ میلی متر نفوذ می کند ، گردش خون را تسکین می دهد، زخم های آکنه، درماتیت آلرژیک، تسکین درد و فعال کردن مواد فعال تأثیر خوبی دارد. منافذ را کوچک می کند، پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هایپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند.

بازگشت کالا

در این مخزن آب ریخته می‌شود که بر اثر فرایند الکترولیز در کاتد داخل مخزن، اکسیژن تولید و در آب دمیده می‌شود. نتیجه آن تولید آبی غنی از اکسیژن است که در مراحل مختلف از جمله در مرحله پایانی درم ابریژن کاربرد دارد. در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود.

۶٫ قلم اتمی سازی پلیمر

این دسته از دستگاه مجله خبری میکاپ وسیله ای است برای رفع التهابات پوستی و قرمزی های ناشی از گرمایی که از طریق امواج RF در پوست ایجاد شده است. دسته چکش سرد فوق العاده قوی است و منافذ باز پوستی را می بندد و چین و چروک ها رو کاهش می دهد و حسی آرام و تسکین دهنده به پوست می بخشد. نمای کلی دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین(۳) با توجه به اطلاعات متن و تصویر بالا در مورد رابط های خروجی در هر دو طرف هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس ، لوازم جانبی را در رابط های مربوطه قرار دهید. سپس لوازم جانبی را به طور مرتب روی نگهدارنده لوازم جانبی قرار دهید.

دستگاه این آب مقطر را به آب اکسیژنه تبدیل کرده و آن را در فرآیند پاکسازی به کار می‌گیرد. باتل C به طور معمول برای پاکسازی لوله میکرودرم است و باید با آب مقطر و مقدار بسیار کمی الکل پر شود. کاربرد این باتل این است که قبل از سوئیچ کردن بین باتل‌های A و B، به مدت چند ثانیه روی باتل C سوئیچ می‌کنیم تا لوله‌ی میکرودرم و هندپیس پاک شود. در باتل‌های A و B برای پاکسازی می‌توان از اسیدها استفاده کرد؛ معمولا ترکیب اسید و آب مقطر با نسبت ۱ به ۳ در دستور کار قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید در یکی از این باتل‌ها (معمولا B) مواد مغذی مانند هیالورونیک اسید، ویتامین سی، رتینول با غلظت پایین، ویال‌های تغذیه‌رسان و… استفاده کنید.

فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست. یعنی لیفت صورت و خداحافظی با چین و چروک، یک نوع سیستم درمانی است که کار اصلی آن تولید گرما در لایه های زیرین پوست و کمک قابل چشم گیر در رفع چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم می شود. این دستگاه یک روش عالی بجای جراحی های پلاستیکی تهاجمی و خطر ناک با دوران نقاهت طولانی می باشد. اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و از چین و چروک‌ها، تغییر رنگ، جوش ناراضی هستید و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید هیدروفیشیال قطعا می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد.

اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است. در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود. در ضمن هیدروفشیال مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است. علاوه بر دو مورد ذکر شده، هندپیس التراسونیک منجر به تولید گرمای درونی در پوست می‌شود، این گرما باعث افزایش گردش خون می‌گردد که نتیجه آن افزایش اکسیژن‌رسانی و افزایش جذب مواد مغذی از سطح پوست است. میکرودرم آبژین، کلیه روشهای پاکسازی و اسکین کر را کنار زده و با یک تکنولوژی پیشرفته، از طریق یک محفظه برای ساکشن یا مکش استفاده می کند. که به دو روش یکی از طریق خود هندپیس میکرودرم و هم از طریق ال سی دی دستگاه میزان قدرت مکش و قدرت و میزان آبی که می خواهیم روی صورت مشتریمان استفاده شود را تنظیم می کنیم.

از به کارگیری هر گونه روش لایه‌برداری پوست (پیلینگ و لیزردرمانی) به مدت 2 هفته پیش از هیدروفیشیال خودداری کنید. مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی پاکسازی پوست صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید پاکسازی پوست صورت رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش پاکسازی پوست صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

اسم دیگر این روش هیدرودرم نیز نام دارد که یک روش بدون لیزر و غیر تهاجمی است و وظیفه آن ارائه یک پوست شفاف و جوان به شماست. این روش به عنوان یک روش درمانی برای جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس طرفداران زیادی دارد. هیدروفیشیال‌ها دستگاه‌های چندکاره‌ی زیبایی هستند که در سال‌های اخیر در ایران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده‌اند. این نوع از میکرودرم، به دلیل لایه‌برداری سبک‌تر و امن‌تر و نیز تهاجمی نبودن، خیلی زود بین سالن‌ها و ارائه دهندگان خدمات پوستی محبوب شد. از دیگر مزایای هیدروفیشیال می‌توان به توانایی این دستگاه در تغذیه‌ی پوست همزمان با لایه‌برداری اشاره کرد.

  • راهنمایی های مارپیچی به پوست های طولانی مدت پوست اجازه می دهد ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به پوست عمیق تر برسانند.
  • دسته چکش سرد فوق العاده قوی است و منافذ باز پوستی را می بندد و چین و چروک ها رو کاهش می دهد و حسی آرام و تسکین دهنده به پوست می بخشد.
  • (۱) بسته بندی را باز کرده و دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را بررسی کنید.
  • RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است.