دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین لوکس تبریز-زیبایی

دسته کول یا همان سرد جهت رفق قرمزی رفع التهاب و ضد حساسیت و ارام بخش است که در پایان کار فیشیال قابل استفاده است. هنگام استفاده از این هندپیس حتماً بایستی ژل خنک‌کننده (مثل ژل آلوئه ورا) روی پوست زده شود تا گرما به بافت رویی پوست آسیب وارد نکند. برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود. فرکانس های امواج رادیویی و جریان های الکتریکی برای افراد بی خطر می باشد . این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد . در این مخزن خروجی مخزن‌های A، B، C و مخزن آب اکسیژنه جمع‌آوری و دور ریخته می‌شود.

  • میکرودرم ابریژن تقریباً یک روند درمانی تهاجمی است که از یک ابزار ساینده برای برداشتن لایه ضخیم و بیرونی پوست استفاده می‌کند.
  • از جمله کاربردهای دسته ار اف RF دو قطبی می توان به فرم دهی به صورت، رفع چین و چروک، زاویه دار کردن صورت ،رفع غبغب، رفع خط های پنجه کلاغی، تیرگی های زیرچشم ، افزایش سرعت گردش خون اشاره کرد.
  • نمای پشت دستگاه هیدروفیشیال ۷ کارههنگام حرکت دادن جابجایی، لطفاً تمام مایع موجود در بطری A، B، C، D را خالی کنید، در غیر این صورت، مایع در حین جابجایی به داخل دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره وارد می شود و باعث آسیب به داخل دستگاه می شود.
  • همچنین، به بازسازی کلاژن، آبرسانی به پوست و پرسازی دوباره پوستتان کمک می کند.
  • این واحد از نرم افزارهای کاربردی برای برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای رایانه است که می تواند به شکل دهی بهتری برای خط ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ ، پا ، چشم سیاه و غیره کمک کند.

فقط کافی است بر طبق راهنمای کاربر ارائه شده همراه با محصول عمل کنید. دسته اکسیژن جت یا اسپری پخش مواد که داخل شیشه کوچک بر روی دسته است. مواد مرطوب کننده ریخته و با فشار زیاد به عمق منافذ نفوذ میکند، استفاده کرد. هیدرودرم (هیدروفیشیال) گاهی اوقات با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می‌شود زیرا بسیار شبیه به درمان‌های میکرودرم ابریژنی است که توسط متخصص پوست صورت می‌گیرد. می توانند بعد از اتمام دوره گارانتی 12 ماه با تخفیف نسبت به سایر مراکز دستگاه های خود را برای تعمییرات تخصصی ارسال نمایند. در طول مدت گارانتی دستگاه ها هم با توجه به نوع دستگاه و نکات فنی که بعد از خرید از کارشناسان ما دریافت خواهید کرد می توانید از بابت خدماتی مانند تعمیرات، تهیه مواد مصرفی دستگاه و … خیالتان راحت باشد.

به دلیل اینکه از اسیدها در این درمان استفاده می‌شود برای کسانی که دارای اختلالات پوستی هستند توصیه نمی‌گردد. از این گذشته لایه‌برداری شیمیایی برای کسانی که دارای پوست سالمی هستند تاثیرگذارتر بوده و این درحالیست که هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست‌ها توصیه می‌گردد. اگر بچه شیر می‌دهید و حامله هستید و یا به اگزما، التهاب پوست، رزاشیا و پسوريازيس مبتلا هستید باید از انجام لایه‌برداری شیمیایی خودداری کنید. از سوی دیگر می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) مجله خبری میکاپ برای افرادی که دارای پوست‌های بسیار حساسی هستند استفاده نمود و همچنین برای کسانی که به رزاشیا مبتلا بوده و دارای پوستی خشک هستند، توصیه می‌شود. لایه‌برداری شیمیایی برای بیمارانی که دارای چین و چروک، پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی هستند و پوستی حساس، تیره و مشکل‌دار ندارند خوب است. کسانی که پوستی حساس دارند و دارای مشکلات پوستی نظیر اگزما، التهاب پوست (درماتیت)، رزاشیا، پسوريازيس و … هستند نباید از روش لایه‌برداری شیمیایی برای درمان استفاده کنند.

این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد . در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود. قبل از پرداخت و ثبت سفارش برای موجودی و بروز رسانی قیمت حتما از طریق واتس آپ که در سایت جهت مشاوره گذاشته شده پیام بگذارید. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به فروشگاه زیبارویان می باشد و کپی با ذکر منبع مجاز می باشد . ④ سر اسکرابر پوست را با پوست صاف کنید و آن را مطابق بافت ماهیچه ها حرکت دهید. (۴) با استفاده از دسته اولتراسونیک در نزدیک ناحیه درمان بمانید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد اولتراسونیک شروع شود.

با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند. قلم هیدرودرم با داشتن چند قطعه مختلف که بر روی سر آن نصب میشود، عملیات مختلف و خاصی را روی صورت پیاده سازی میکند. برای انجام هیدرودرم ابتدا باید صورت پاکسازی شود؛ سپس قلم هیدرودرم با سایش آهسته و خیلی ملایم لایه برداری پوست را شروع میکند. پس از از اینکه لایه سلولهای مرده پوست صورت برداشته شد؛ آلودگی و چربی اضافه پوست و جوشهای سرسیاه از منافذ عمیق روی پوست صورت توسط خاصیت مکش قلم هیدرودرم بیرون آورده میشوند. این خاصیت مکندگی به صورت ملایم، روی پوست همانند ماساژ عمل میکند و باعث افزایش گردش خون در آن ناحیه از از صورت میشود.

دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس موتور سنگین 2020

افتخار میکنیم که در چهار سال گذشته با تمرکز بر محصولات پزشکی، فیزیوتراپی و بهداشتی توانستیم عرضه کننده کالاهایی باشیم که با اطمینان از کیفیت آنها سخن برانیم. جهت خرید انواع مدل های دستگاه فیشال می توانید با مراجعه به سایت مدیکال راد خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید. © 2015 – 2021 تمام حقوق برای فروشگاه اینترنتی سوپریم کالا محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است. این دستگاه به عنوان دستگاه 7 کاره شناخته شده است و اما می خواهیم بدانیم آن هفت کاری که این دستگاه را منحصر به فرد کرده کدامند و چه اثری می توانند در پوست مخاطب بگذارند . به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد.

و مهم ترین دسته ی هیدروفیشیال درما اف هیدرافیشیال است که کار لایه برداری جذب مواد و لیفت رو انجام میدهد. از این هندپیس برای از بین بردن سلول های مرده به وسیله امواج با فرکانس بالا، پاکسازی پوست صورت و تخلیه جوش های سر سیاه استفاده می شود. ابتدا صورت کاملا تمیز می‌شود سپس از پوست لایه برداری کاملا تخصصی با کمک قلم هیدرودرم صورت می‌گیرد بعد از این مرحله سری مکنده چربی‌ اضافه، آلودگی‌ها و جوش‌های سرسیاه را از منافذ عمیق پوست بیرون می‌کشد.

مزایای امواج رادیویی RF در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

شما می توانید دستگاه هیدروفیشیال را از وب سایت ورنا طب تهیه کنید و از اورجینال بودن این دستگاه و خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید . ورنا طب بی نظیر در کیفیت کالا با تعهد کاری خوب ، هر گونه لوازم پزشکی مورد نیاز مطب و یا کلینیک و یا سالن زیبایی شما تهیه و به شما تقدیم می کند . این روش یکی از بهترین روش های موجود برای جوانسازی و طراوت بخشیدن به پوست است. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. چرا که این علائم موقتی هستند و بعد از زمان کوتاهی از بین میروند. نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند.