صفر تا صد اصول کاشت ناخن به همراه مدل جدید دیزاین ناخن 2021 کمدا-زیبایی

برای رزرو نوبت تلفنی کافی است روی دکمه «رزرو نوبت» کلیک کنید و به‌صورت تلفنی نوبت بگیرید. البته اگر شما ترجیح می‌دهید که برای هزینه ژلیش ناخن، میزان کمتری را در نظر بگیرید، بهتر است که با خرید کیت مخصوص ژلیش ناخن در خانه را با دستان خودتان انجام دهید. درست است که برای خرید این مجموعه باید هزینه بیشتری را متقبل شوید، ولی اگر کمی آینده‌نگری کنید، می‌بینید که با توجه به هزینه‌های آتی برای هر بار مجله خبری میکاپ رفتن به آرایشگاه، این روش مقرون به صرفه‌تر است. برای خرید ژلیش ناخن باید به مراکز مخصوص فروش لوازم آرایشی مراجعه کنید. باید به شما مژده دهیم که ژلیش ناخن برای ناخن‌های طبیعی شما ضرری ندارد. البته که برخی از گزارش‌های آسیب به ناخن بعد از استفاده از ژلیش ناخن به گوش رسیده است ولی این آسیب‌ها به دلیل ماهیت خود ژلیش نیست، بلکه نحوه پاک کردن آن است که ممکن است به ناخن طبیعی شما آسیب زده باشد.

کاشت سیاه و اکلیلی

یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد خصوصا خانم‌ها داشتن ناخن‌های زیبا و بلند است. امروزه بیشتر افراد به دلایل مختلف مثل زیبایی ناخن، از بین بردن مشکلات آن، نجویدن، تصمیم به کاشت ناخن می‌گیرند که عوارض و فواید زیادی دارد. در این مطلب تصمیم گرفتیم درمورد متدهای کاشت ناخن‌ها بیشتر صحبت کنیم.

  • بنابراین اگر به دنبال یادگیری و آموزش کاشت ناخن هستید و می خواهید قبل از ورود به این حیطه، تمامی اطلاعات لازم در این حرفه را بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.
  • اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید.
  • کسانی که دارای بیماری‌های قارچی و عفونی هستند نباید کاشت ناخن انجام دهند.
  • هر کار و تخصصی متر و معیار و استانداردهای خاص خودش را دارد و برای این که کارتان درست و بدون اشکال باشد باید در چهارچوب این استانداردها عمل کنید.
  • ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند.

بنابراین اگر به دنبال یادگیری و آموزش کاشت ناخن هستید و می خواهید قبل از ورود به این حیطه، تمامی اطلاعات لازم در این حرفه را بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. برای قرار دادن ناخن مصنوعی با انجام کاشت باید روی ناخن طبیعی را با سوهان های برقی خاص صاف و ریز کنند. این کار سبب نازک شدن لایه سطحی ناخن و ضعیف و آسیب پذیر شدن آن می شود. در این شرایط زمانی که مواد شیمیایی ناخن مصنوعی روی سطح نازک ناخن قرار می گیرد، احتمال جذب این مواد سمی از روی سطح ناخن و پوست بالا می رود.

کاشت خوب و حرفه ای و شیک علاوه بر ظرافت و زیبایی باید از ماندگاری و استحکام بالایی برخوردار باشد. مواد جليش رنگي بوده و رنگ مورد نظر ناخن ها در ابتداي کار انتخاب مي شود . در این نوع از کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی می‌گذارند تا شکل آن را به خود بگیرد. ابتدا مواد ضد قارچ را روی ناخن می‌زنند و بعد قالب را روی ناخن فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن خشک شود بعد از چند دقیقه ناخن مصنوعی را برمی‌دارند. در این نوع کاشت دیگر سوهان‌کشی نمی‌شود و از چسب ناخن هم استفاده نمی‌شود این نوع کاشت راحت‌ترین نوع کاشت و در عین حال بی‌کیفیت‌ترین است. در این نوع کاشت به دلیل اینکه عمل سوهان‌کشی انجام نمی‌شود بعد از مدت کوتاهی به‌اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن کاشت یکی از مهم‌ترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است.

نظر مراجع درباره کاشت ناخن مصنوعی

این کار را سریع و با دقت انجام دهید، زیرا ژل باید به ‌طور یکنواخت روی ناخن پخش شود. ⦁ در کاشت قالب از مواد زیادی استفاده می‌شود که باعث ضخیم شدن ناخن می‌شود. هربار که می‌خواستم به مهمانی بروم، کلی زمان می‌گذاشتم تا بتوانم موهایم را صاف کنم و مدل بدهم. آخرش هم سشوار تا مرز سوختن پیش می‌رفت و آن‌قدر دیر می‌شد که همه کلافه می‌شدند.

در صورت استفاده از این روش ناخن شما ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید بشکند و آسیب ببیند. اما از فواید این روش این است که نیازی به کشیدن سوهان ندارد بنابراین خیلی زود کاشت ناخن های شما به اتمام می رسد. از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود. در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد. از جمله معایب این روش کاشت می توان به این اشاره کرد که نیازمند زمان طولانی می باشد.

آموزش اول (آموزش کامل در یک جلسه)

برای افرادی که عادت به جویدن ناخن‌ها دارند، استفاده از لاک ژلیش روشی است که باعث می‌شود عادت خود را ترک کنند. استفاده از مواد ضد قارچ در همه متد های کاشت ناخن ضروری می باشد. در صورت نیاز به دورگیری ناخن این کار را انجام می دهید و با سوهان دستی فرم دلخواه را را به ناخن می دهید. با استفاده از قلم مخصوص که آغشته به کلینزر است (در صورت نبودن کلینزر از الکل استفاده می کنید) مواد را روی سطح ناخن به صورت یک دست و حرکت صحیح قلم پخش می کنید.توجه داشته باشید که قلم نباید خیلی خیس باشد. زیر سازی کاشت که شامل مانیکور ناخن و سوهان کشی سطح ناخن است را انجام می دهید. یکی دیگر از مواردی که بهتر است قبل از کاشت ناخن در مورد آن تصمیم بگیرید اندازه تیپ ناخن یا بلندی ناخن‌های کاشته شده شما است.

ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند، زیرا بعد از جدا شدن ناخن از بستر که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود. در این روش از انواع کاشت ناخن بدون استفاده از لیکوئید و تنها با پودر و پرایمر به کاشت ناخن می پردازیم. اگر از مدل کاشت ناخن خود راضی نیستید و یا از کاشتن ناخن پشیمان شده اید می توانید کاشت ناخنتان را از بین ببرید. به علت عدم تنفس بافت ناخن در طراحی ناخن و کاشت خطر ابتلا به عفونت های قارچی و باکتریایی افزایش می یابد. استفاده از اشعه UV برای سفت کردن پودر ژلی روی ناخن ممکن است موجب ابتلای فرد به سرطان پوست شود بنابراین لازم است تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند. در کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن نمی رسد بنابراین رنگ ناخن تغییر کرده و کدر می شود و رشد ناخن کاهش می یابد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار