خرید دستگاه هیدروفیشیال اصل با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه اینترنتی تاتو طلایی-زیبایی

با انرژی های زیستی و ایجاد قطبش مولکولی در سطح پوست و نفوذ به اعماق پوست و ایجاد گرما در لایه ی زیرین پوست بافت های مرده پوست را زنده کرده و تحریک به کلاژن سازی میکند. این احیای شگفت انگیز تنها و تنها با دسته آر اف امکان پذیر میباشد که نتیجه آن شروع مجدد کلاژن سازی میباشد که پوست را جوان و شفافتر مجله خبری میکاپ و سفت میکند. حال اگر می خواهید حتما دستگاه اورجینال را تهیه کنید و از کیفیت دستگاه خیالتان راحت باشد توصیه ما به شما خرید از شرکت ورنا طب می باشد . این شرکت تعهد کاری بالایی نسبت به تهیه دستگاه اصل و اورجینال برای مشتری خود دارد و آماده ارئه بهترین دستگاه های پزشکی برای شما عزیزان می باشد .

BIO MICRO CURRENT با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده در بدن ، می تواند از طریق پوست وارد سلول های عضلانی شود ، با استفاده از ATP انرژی موجود در سلول ، سلول را قادر می سازد عملکرد طبیعی و سرگرمی را بازیابد. این واحد از نرم افزارهای کاربردی برای برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای رایانه است که می تواند به شکل دهی بهتری برای خط ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ ، پا ، چشم سیاه و غیره کمک کند. با این روش مواد مغذی ضروری که شامل آبرسان ها و انواع آنتی اکسیدان ها میشوند، به منافذ پوست تزریق میشود. نوع موادی که در طول روش HydraFacial استفاده میشود به درخواست مشتری بستگی دارد.

تماس با ما

با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد. با افزایش غلظت اکسیژن در پوست ، این صورت نیز به طور مؤثر با علائم مشهود پیری مبارزه می کند. اکسیژن که به ویتامین ها و سایر عصاره های مغذی تزریق می شود ، یک هدف اساسی را برای تکمیل سلامت پوست و فراهم آوردن پوست های نرم و صاف بیشتر با خطوط و چین و چروک های بسیار کمتر قابل مشاهده فراهم می کند.

توجه داشته باشید افراد دارای پوستی حساس یا دارای پوستی خشک، نازک، چرب، سالخورده و دیگر موارد را دارند با استفاده از این تکنیک به راحتی می‌توان روند پیری پوست را کندتر کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. هیدرودرم (هیدروفیشیال) از یک روش مکش مارپیچ استفاده می‌کند که آلودگی‌ها را از بین برده و با باز کردن منافذ سرم را به لایه‌های عمیق آن رسوخ می‌دهد. این روند درمانی بدون درد که در مطب پزشک انجام می‌شود نتایجی فوری و بلندمدت را برای همه انواع پوست‌ها در بر داشته و دوره نقاهت نیز ندارد. گرچه برخی افراد سفتی و سرخی را برای حدود یک ساعت تجربه می‌کنند اما با پیگیری کردن این درمان خواهید فهمید که عوارض جانبی و خطرات آن در کمترین حالت ممکن است.

هندپیس‌های مختلف دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره و کاربرد هر یک از آنها

هر کدام از این هندپیس ها ، دارای کارایی خاصی می باشند که در ادامه کارایی های هر کدام را برایتان توضیح می دهیم . توجه داشته باشید که بطری‌های دستگاه همگی برای هندپیس میکرودرم هستند. با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است. در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود.

دسته اکسیژن جت یا همان پخش مواد

ارتعاش الکتریکی را با ۲۴۰۰۰ بار در ثانیه به ارتعاش مکانیکی با هزاران هزار بار در ثانیه تغییر می دهد. این روش کاملا بدون درد که در داخل سالن ها و کلینیک های زیبایی انجام می شود، برای افراد با هر نوع پوست به سرعت نتایج ماندگاری ایجاد می کند و قطعا به زمان استراحت نیاز ندارد. یکی از جدیدترین و بهترین روش های درمان پوستی بدون جراحی در حال حاظر هیدروفیشیال می باشد که یک شیوه درمانی است که مطلوب ترین پوست را برای صورت شما حاصل خواهد کرد.

این درمان چند مرحله‌ای است و در آن از یک تکنولوژی خاص جهت پاکسازی، لایه‌برداری و درمان برخی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود.این روش درمانی با استفاده از دستگاهی به نام (قلم هیدرودرم) در چهار مرحله انجام می‌شود. میکرونیدلینگ یا درمان تحریک کلاژن، یکی از روش‌های بسیار شناخته‌شده و محبوب برای جوان‌سازی پوست است. روند درمان در این روش بدین شکل است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز لایه بیرونی پوست را سوراخ می‌کند تا پوست را وادار کند که کلاژن بیشتری تولید کند. اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست.

  • وقتی سلول های مرده و چربی اضافی که روی پوست صورت وجود دارند توسط لایه برداری از بین بروند؛ کدری و ناهمواری پوست دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و شفافیت و درخشندگی با بهبود بافت پوست صورت به آن برمیگردد.
  • هندپیس بعدی هندپیس آر اف نام دارد که برای سفت کردن پوست و از بین بردن چین و چروک و افزایش کلاژن سازی و جوان سازی پوست مرد استفاده می باشد .
  • کرایوتراپی همچنین به دلیل توانایی آن در کاهش فشار عضلات و درد ، تسکین سردردها و کنترل تورم مورد ستایش قرار گرفته است.
این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست و برداشتن جوش سرسیاه، آلودگی و چربیها از سطح پوست با استفاده از مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک جریان مایع). همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. از طریق ۱ تا ۳ میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. از نکات مخصوص هیدروپل طراحی شده استفاده می کند که به آرامی پوست را با استفاده از حرکات برنامه ریزی درما لایه برداری می کند. راهنمایی های مارپیچی به پوست های طولانی مدت پوست اجازه می دهد ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به پوست عمیق تر برسانند. درمان با استفاده از فناوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند.

آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف. ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند. هیدرودرم با پاکسازی آلودگی‌ها از منافذ عمیق پوست، به جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه و سرسفید و آکنه کمک میکند.