هیدروفیشیال چیست و چگونه انجام میشود؟ مدیکال راد-زیبایی

این دستگاه خطر بالقوه ای ندارد و مردم به خاطر نتایج کارآمد از آن استفاده می کنند. افراد مختلف و کارشناسان دستگاه هیدروفیشیال را آنالیز کرده اند، ایمنی این دستگاه اثبات شده است. این درمان از روش فناوری هیدرو برای لایه برداری، جلا دادن و سمیت زدایی پوست استفاده می کند. همچنین، به بازسازی کلاژن، آبرسانی به پوست و پرسازی دوباره پوستتان کمک می کند.

HydraFacial با استفاده از مواد ضد چروک پوست را تغذیه و آبرسانی میکند. به همین علت نقش به سزایی در تقلیل چین و چروک‌های صورت ایفا میکند. 6 ماه پیش از انجام اغلب روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال، مصرف محصولاتی مانند رآکوتان را قطع کنید. محلول هیدروژن بدون هیچ مشکلی به درون پوست نفوذ می کند و برای استفاده کاملا بی خطر است. کارشناسان و متخصصان پوست تایید کرده اند که این دستگاه ها کارآمد و کاملا ایمن هستند.

  • از آنجایی که در تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود.
  • در این روش از امواج بالا استفاده می شود و در نتیجه سبب افزایش کلاژن سازی پوست ، اکسیژن رسانی ، از بین بردن مواد زائد پوست ، رفع لکه های پوستی ، کاهش قرمزی و التهاب پوست ، پاکسازی منافذ و … می شود .
  • توجه داشته باشید که بطری‌های دستگاه همگی برای هندپیس میکرودرم هستند.
  • • امکان پخش و جذب مواد به صورت حرفه ای و تخصصی روی پوست را ممکن می سازد.
  • (۲) دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره باید در یک اتاق تمیز و دارای تهویه قرار گیرد دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۸۰ درصد مناسب بوده و از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.
  • هیدرودرم با پاکسازی آلودگی‌ها از منافذ عمیق پوست، به جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه و سرسفید و آکنه کمک میکند.

جذب O2، نوشیدن و سیگار کشیدن ، آلودگی محیط زیست و غیره می تواند رادیکال های آزاد اکسیژن را در بدن انسان تولید کند. اگرچه برخی از افراد پس از درمان در حدود یک ساعت کشیدگی و قرمزی را تجربه می کنند، اثرات جانبی و خطرات هیدرودرم (هیدروفیشیال) در تمام سطوح حداقل هستند. ۱٫ از بین بردن آکنه، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، آلرژنهای پوستی شفاف. هیدرودرم صورت این توانایی را دارد که پوست صورت این افراد را نرم کرده و باعث شفافیت و درخشندگی آن شود. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

هدف ما ارائه کالای با کیفیت با گارانتی و تحویل سریع در سراسر کشور به هموطنان عزیز می باشد. ملت مارکت با یک دهه تجربه در بهار 1401 شروع به فعالیت در زمینه فروشگاه های آنلاین کرد. این دستگاه فیشیال چندکاره باعث سفید شدن پوست و همچنین مرطوب و تمیزکننده پوست نیز می باشد. این روش بدون درد که در داخل سالن ها و مطب انجام می مجله خبری میکاپ شود، برای افراد با هر نوع پوست به سرعت نتایج ماندگاری ایجاد می کند . سه مخزن با نام‌های A، B، C، مخزن آب اکسیژنه و مخزن جمع آوری‌کننده در دستگاه تعبیه شده است. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از این هندپیس برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد.

مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید. این انقباض خود باعث تخریب کلاژن و الاستین می‌شود، پیامی از طرف سیستم ایمنی به فیبروبلاست مخابره می‌شود و آن را برای ساخت مجدد این پروتئین‌ها تحریک می‌کند. هنگامی که مایعات داخل بطری ها مصرف می شوند، لطفاً آب گرم را به بطری A، B، C، D اضافه کنید و لوله ها را با روش بالا تمیز کنید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود. همچنین HydraFacial در کوتاه مدت نتیجه خود را خواهد داد و لازم نیست زمان زیادی برای نتیجه گیری از تغییرات وضعیت پوست خود صرف کنید.

• امکان پخش و جذب مواد به صورت حرفه ای و تخصصی روی پوست را ممکن می سازد. اسپری ایربراش هیدروفیشیال جهت اکسیژن رسانی و تولید سلول یونی اب موثر در ابرسانی است. استفاده بیش از حد از این هندپیس در یک جلسه باعث آب شدن چربیهای بدن می‌شود، بویژه در ناحیه گونه باید با احتیاط کار شود. زیبا جویان عزیزی که قصد انجام هیدروفیشیال دارند ، با دانستن نوع پوست خود و همچنین بیماری های پوستی شان ، با دانستن نکات و اطلاعات ذکر شدهمی توانند بهترین نوع هندپیس را انتخاب کنند تا پوست سالم و شادابی را داشته باشند . تمامی این مزیت ها و کارایی های این دستگاه ، باعث شده است تا در جهان یکی از محبوب ترین ابزار های سلامت و زیبایی پوست شناخته شود . رابوطب، نماینده فروش تجهیزات پزشکی زیبایی و لاغری، با سال‌ها تجربه در تست و فروش این تجهیزات، به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی، اقدام به فروش آن‌ها با کیفیت اصلی نموده است.

دسته چکش سرد Cold Hammer

ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید. RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید.

توضیحات کاربردی این محصول :

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس جدیدترین دستگاه تخصصی فیشیال پوست صورت با استفاده از ژنراتور مخصوص به منظور تبدیل آب تصفیه شده به یون های هیدروژن و اکسیژن می باشد. این روش سبب پاکسازی پوست ، لایه برداری پوست ، بستن منافذ پوست ، افزایش گردش خون در پوست و … می شود . در این روش از محصولات شیمیایی یا روش های مبتنی بر حرارت استفاده نمی شود، در این روش از آب برای لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست استفاده می شود. این روش درمانی بدون درد است و برای تمام انواع پوست مناسب می باشد که منجر به آبرسانی قوی و سرزندگی چهره شما می شود. این دستگاه‌ها شامل دسته های (هندپیس/handpiece) مختلف با کاربردهای مختلف می‌شوند.