خرید هیدروفیشیال 6 کاره موتور سنگین 350 واتی برند کندلا-زیبایی

HydraFacial با استفاده از مواد ضد چروک پوست را تغذیه و آبرسانی میکند. به همین علت نقش به سزایی در تقلیل چین و چروک‌های صورت ایفا میکند. 6 ماه پیش از انجام اغلب روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال، مصرف محصولاتی مانند رآکوتان را قطع کنید. محلول هیدروژن بدون هیچ مشکلی به درون پوست نفوذ می کند و برای استفاده کاملا بی خطر است. کارشناسان و متخصصان پوست تایید کرده اند که این دستگاه ها کارآمد و کاملا ایمن هستند.

هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است. در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند. سرعت بالای این روش به طور موثری سلولهای مرده پوست را در اولین تماس از بین می برد و در همان زمان پوست را لایه برداری و تسکین می بخشد. Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند. گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند. اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید.

هر جلسه هیدروفیشیال چقدر زمان می برد؟

قطعا به زمان استراحت نیاز ندارد و این عمل جز عمل های بسیار سبک شناخته می شود البته برخی از افراد پس از درمان در حدود یک ساعت در ناحیه ی درمان شده احساس کشیدگی و قرمزی پوست را تجربه می کنند این امری طبیعی و بی خطر می باشد . در کل می توان گفت اثرات جانبی و خطرات هیدرودرم (هیدروفیشیال) در تمام سطوح حداقل هستند. در این دستگاه، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید. هر درمانی می تواند دارای معایب مخصوص به خود باشد که هیدروفیشیال نیز از این قاعده مستثنا نیست اما معایب آن جدی نیست و زود گذر می باشد. از معایب هیدروفیشیال می توان به قرمزی شدن پوست پس از دو تا چهار ساعت بعد از هیدروفیشیال اشاره کرد اما این نکته را به یاد داشته باشید که اگر این قرمزی ها همراه با سوزش بود و بیشتر از دو روز ادامه یافت به پزشک مراجعه کنید. از معایب دیگر هیدروفیشیال می توان به پوسته پوسته شدن پوست اشاره کرد که به دلیل جدا شدن سلول های کهنه و مرده اتفاق می افتد.

  • دستگاه هیدروفیشال در انواع مختلف ۷، ۸ و ۹ کاره و در دو نوع موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو طلایی موجود است.
  • و مهم ترین دسته ی هیدروفیشیال درما اف هیدرافیشیال است که کار لایه برداری جذب مواد و لیفت رو انجام میدهد.
  • فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست.
  • اختلاف انواع مختلف دستگاههای ۷، ۸ و ۹ کاره در تعداد ابزارها و قدرت موتورشان است.
پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید. اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید. © استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آرتام کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی آرتام کالا می باشد. تیم دکتر وحید فعالیت خودرا از سال 1395 آغاز کرد بطوریکه از سال 1398 فعالیت حرفه ای خود را با نام “دکتر وحید” گسترش داد.

این دستگاه با وجود 6 کاره بودن و با قابلیت­های مختلف، کیفیت و ارزش این محصول را برای متخصصان پوست و کلینیک­های زیبایی بالا برده است. این محصول را می­توان در عملکرد عالی لیفتینگ پوست، جوانسازی، از بین بردن چین و چروک، حذف لکه های روی پوست و پاکسازی عمق منافذ باز پوست را مشاهده کرد. ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره 8 دستگاه درمانی پر کاربرد مختلف در یک دستگاه با کارایی های مختلف تحریک کلاژن سازی اکسیژن رسانی به سلول های پوست با دستگاه اسپری ایربراش درما اف یا همان اولتراسونیک(1 تا 3… این روش سبب لیفت شدن پوست ، رفع سلولیت پوست ، جوانسازی پوست ، درمان منافذ باز ، درمان ترک های پوستی ، رفع چین و چروک های پوست می شود . در این روش از امواج بالا استفاده می شود و در نتیجه سبب افزایش کلاژن سازی پوست ، اکسیژن رسانی ، از بین بردن مواد زائد پوست ، رفع لکه های پوستی ، کاهش قرمزی و التهاب پوست ، پاکسازی منافذ و … می شود . با هیدروفیشیال درمان با تخلیه منافذ پوست شروع می‌شود و سپس لایه‌برداری و برداشت لایه شاخی با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک رخ خواهد داد.

ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است. کسب استاندارد ISO 9001 و ISO و همچنین OHSAS در سال ۱۳۹۴ از جمله دستاوردهای این گروه بازرگانی می باشد. ۶٫ شکل دادن به پوست محکم ، ترمیم منافظ پوستی ، بهبود تمیز کردن مضاعف چانه و بالای لب ؛ درمان آکنه ؛ سفید کردن پوست ؛ منافذ کوچک کردن. هیدرودرم صورت با انجام مراحل مخصوصی که در قسمت بالا به آنها اشاره شد باعث از بین رفتن سلولهای مرده پوست شده و در نتیجه آن را محکم میکند. سفت شدن پوست صورت به دلیل کوچک شدن اندازه منافذ باز رخ میدهد که باعث میشود پوست صورت جوان تر و شاداب تر به نظر برسد.

این درمان به بهبود ظاهر آکنه و اسکار آکنه و تنظیم سطح چربی ناشی از سبوم اضافی کمک می کند. نوبت به این رسیده بدانیم چند نوع ماسک در دستگاه 7 کاره هیدروفیشیال وجود دارد و هر کدام چه ویژگی ای را به عهده دارند و چگونه کار می کنند . ماسک های موجود در این دستگاه، دارای 7 نور LED قرمز، سفید، بنفش، آبی، زرد، سبز و آبی کم رنگ می باشد. این هندپیس در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است. این هندپیس همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید نیز کاربرد دارد.

عملکرد دسته های دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً مجله خبری میکاپ جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید. RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید.

HYDRA / HYDRO-DERMABREASION در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

• امکان پخش و جذب مواد به صورت حرفه ای و تخصصی روی پوست را ممکن می سازد. اسپری ایربراش هیدروفیشیال جهت اکسیژن رسانی و تولید سلول یونی اب موثر در ابرسانی است. استفاده بیش از حد از این هندپیس در یک جلسه باعث آب شدن چربیهای بدن می‌شود، بویژه در ناحیه گونه باید با احتیاط کار شود. زیبا جویان عزیزی که قصد انجام هیدروفیشیال دارند ، با دانستن نوع پوست خود و همچنین بیماری های پوستی شان ، با دانستن نکات و اطلاعات ذکر شدهمی توانند بهترین نوع هندپیس را انتخاب کنند تا پوست سالم و شادابی را داشته باشند . تمامی این مزیت ها و کارایی های این دستگاه ، باعث شده است تا در جهان یکی از محبوب ترین ابزار های سلامت و زیبایی پوست شناخته شود . رابوطب، نماینده فروش تجهیزات پزشکی زیبایی و لاغری، با سال‌ها تجربه در تست و فروش این تجهیزات، به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی، اقدام به فروش آن‌ها با کیفیت اصلی نموده است.