انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب-زیبایی

آموزش صحیح این مطلب برای مراحل پیشرفته تر آموزش کاشت ناخن بسیار مفید است و به یادگیری شما عزیزان کمک می کند. شناخت ساختمان ناخن یکی از ابتدایی ترین مراحل کاشت ناخن است که باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود. برای آموزش کاشت ناخن چند اصل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه داشت. در برخی خانم ها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه ای و بعد سبز می شود. دلیل این مساله رشد و تکثیر قارچ های میکروسکوپی است که از کراتین تغذیه می کنند.

  • اما شرط عقل این است، که قبل از بروز مشکل به فکر پیشگیری باشید.
  • در کاشت ناخن برای بلند کردن قد ناخن می توان از چند روش استفاده کرد.
  • پا یکی از اعضای مهم بدن است که در طول روز توجه زیادی به آن نمی شود و همین امر باعث می شود که پوست پاها خشک و پینه دار…
  • به هیچ وجه سعی نکنید لایه‌های خراب شده ژلیش را با دست به شکل نواری از روی ناخن بکنید، چون به بافت ناخن خود آسیب می‌زنید.

مراحل کاشت ناخن با ژل کاسه ای یا ژل بیلدر مانند مراحل کاشت ناخن با پلی ژل می باشد. ژل کاسه ای حالت شل تر و کشسانی تری از پلی ژل دارد که این امر باعث می شود مواد گذاری متفاوت و سخت تر باشد. در این کاشت برای بلند کردن قد ناخن می توان از تیپ های جدید که تیپ های فیبری نامیده می شود استفاده کرد.حرکات قلم در مواد گذاری این نوع کاشت ناخن بسیار مهم می باشد. اگر قصد کاشت ناخن را دارید حتما به فردی متخصص مراجعه کنید تا از موادی با کیفیت عالی و مرغوب استفاده کند. کیفیت بد مواد می تواند انواع مشکلات مانند عفونت قارچی در ناخن فرد پدید آورد. این مشکل هنگامی رخ می دهد که نور و آب‌و‌هوای تازه به سطح ناخن طبیعی شما نمی‌رسد و باعث ایجاد چنین مسائلی می‌شود.

آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن

از ویژگی های بسیار محبوب این نوع کاشت سریع انجام شدن آن است که به لطف استفاده از قالب مرحله سوهان کشی را تقریبا حذف می کند. شما با این روش می توانید کاشت های گریم با ژل را هم انجام دهید. کاشت ناخن هلویی به خاطر دارا بودن رنگ طبیعی، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای کاشت های کوتاه و طبیعی بوده و به همین دلیل بسیار مورد استقبال مشتریان و ناخن کاران می باشد. در حقیقت کاشت ناخن هلویی دقیقا برای مشتریانی با سلیقه مینیمال طراحی شده که می خواهند ناخن های مرتب و تمیزی داشته باشند و یا صدف ناخن خود را اصلاح کنند و در عین حال علاقه ای به کاشت های بلند ندارند و آنها را غیر طبیعی می دانند.

مثلا فرم ناخن‌ها که اتفاقا تاثیر قابل توجهی در زیبایی و آراستگی ظاهر شما دارد. حالا فکر کنید آنقدر خوش‌شانس نباشیم که ناخن‌هایمان در فرم و شکل و کیفیت دلخواهمان باشد! اما خوشبختانه پدیده‌ کاشت ناخن در سال‌های اخیر با شکل‌های متنوع و جذابی، عیب و ایرادهای ناخن‌هایمان را برطرف کرده است. اما این را از نظر نگذرانیم که حالا نه فقط برای برطرف کردن ایرادهای ناخن، بلکه برای زیبایی بیشتر و داشتن استایلی منحصر به فردتر به سراغ کاشت ناخن می‌روند. حالا اگر شما هم در روتین استایل‌تان جایی برای رسیدگی به ناخن‌هایتان دارید، می‌توانید با ما در این مقاله از رادیومدا همراه باشید تا به شما صفر تا صد کاور ناخن‌ و زیبایی دستانتان را بیاموزیم.

با استفاده از ناخن گیر یا قیچی قد تیپ را به دلخواه خود کوتاه کنید. تیپ را عمود به سر ناخن نگه دارید و به آرامی روی ناخن بخوابانید. با استفاده از عقب زن پوست های اضافه اطراف ناخن را به عقب برانید. کوتیکول های دور ناخن را به محلول کوتیکول ریمور آغشته کنید و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بگذارید بماند تا کوتیکول ها نرم شود.

در این نوع کاشت ناخن شما می توانید از انواع ژل که به صورت پلی ژل و ژل کاسه ای می باشد استفاده کنید. لمینیت ناخن هم می تواند زیر مجموعه ای ازکاشت ناخن ژلمحسوب شود. کاشت ناخن هلویی را میتوانید در منزل نیز انجام دهید ولی اگر لوازم و وسایل آن را ندارید بهتر است از یک ناخنکار در آرایشگاه کمک بگیرید. فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است. با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، مراقبت کنید تا ضربه به ناخن‌های‌تان نخورد و در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید.

خشکی مزمن و پینه می‌تواند توسط ناخن‌کار حرفه‌ای هنگام مانیکور و پدیکور برطرف شود. باید گفت در روش‌های کاشت ناخن سلامت پوست از مهم‌ترین نکاتی است که باید در نظر گرفته شود. در روش‌های کاشت می‌توانید از سلیقه خود در هنگام گذاشتن مواد استفاده کرده و طرح دلخواه خود را ایجاد کنید. در این کاشت و همچنین روش‌های دیگر کاشت‌ ابتدا باید یک مانیکور خشک انجام دهید و سپس ناخن را با یک بافر صاف کنید، سپس ماده ضد قارچ بزنید و نوک ناخن را بلند کرده و بچسبانید. می‌توانید با یک تماس تلفنی، خدمت مدنظرتان را برای روز و ساعت دل‌خواه رزرو کنید و بدون نیاز به خروج از منزل کلیه خدمات زیبایی مدنظرتان از جمله میکاپ، شینیون، کراتینه، رنگ و مش و… را هم در محیط خانه دریافت نمایید. در حال حاضر خدمات هماناز برای شهرهای تهران، کرج و کرمان به شما بانوان محترم ارائه می‌شود.

این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آن‌ها با هم فرق می‌کند و نیازمند ترمیم ناخن است. در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند . این نوع از کاشت که دارای دوام متوسطی است و نیازی به سوهان کشی ندارد و ظاهری بسیار طبیعی به ناخن های فرد می بخشد. عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن تا نوک ناخن را مواد گذاری می کنیم.

نتیجه ای که به دست می آید، از هر نوع مجله خبری میکاپ دیگری قطعا زیباتر است. به دلیل خشک کردن با استفاده از دستگاه uv از تمامی روش‌های گفته شده گران‌تر است. پس از زدن محلول ضدقارچ ابتدا کاشت پودری انجام می‌شود و سپس با کاشت ژله‌ای و خشک کردن کار پایان می‌یابد. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است.

نکات کلیدی در آموزش کاشت ناخن

16- یکی از انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه طراحی ناخن با استفاده از نوار دیزاین منعطف ناخن می باشد. با استفاده از نوار دیزاین ناخن می توانید ناخن ها را به اشکال مختلفی طراحی نمایید. امروزه داشتن ناخن های زیبا برای دختران نوجوان و جوان اهمیت زیادی داشته که این موضوع بسیار مورد توجه آن ها قرار گرفته و اکثرا به دنبال طراحی های ناخن دخترانه با استفاده از رنگ های شاد می باشند. زیبایی و طراحی ناخن فقط مختص به افراد بزرگسال نمی باشد بلکه دختران نوجوان نیز می توانند طراحی های مختص به خود را داشته باشند. شایان ذکر است که علاوه بر طرح های فرنچ، آمبره، طرح های اکلیل دار و شاین دار و… طرح های دخترانه متنوعی وجود دارد که ظاهر زیبا و جذابی دارند، به عنوان مثال برای طراحی ناخن دخترانه می توان به انواع شخصیت های کارتونی و کمیک، میوه ها، انواع طراحی گل و…

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار