خرید هیدروفیشیال 6 کاره موتور سنگین 350 واتی برند کندلا-زیبایی

با انرژی های زیستی و ایجاد قطبش مولکولی در سطح پوست و نفوذ به اعماق پوست و ایجاد گرما در لایه ی زیرین پوست بافت های مرده پوست را زنده کرده و تحریک به کلاژن سازی میکند. این احیای شگفت انگیز تنها و تنها با دسته آر اف امکان پذیر میباشد که نتیجه آن شروع مجدد کلاژن سازی میباشد که پوست را جوان و شفافتر مجله خبری میکاپ و سفت میکند. حال اگر می خواهید حتما دستگاه اورجینال را تهیه کنید و از کیفیت دستگاه خیالتان راحت باشد توصیه ما به شما خرید از شرکت ورنا طب می باشد . این شرکت تعهد کاری بالایی نسبت به تهیه دستگاه اصل و اورجینال برای مشتری خود دارد و آماده ارئه بهترین دستگاه های پزشکی برای شما عزیزان می باشد .

این درمان چند مرحله‌ای است و در آن از یک تکنولوژی خاص جهت پاکسازی، لایه‌برداری و درمان برخی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود.این روش درمانی با استفاده از دستگاهی به نام (قلم هیدرودرم) در چهار مرحله انجام می‌شود. میکرونیدلینگ یا درمان تحریک کلاژن، یکی از روش‌های بسیار شناخته‌شده و محبوب برای جوان‌سازی پوست است. روند درمان در این روش بدین شکل است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز لایه بیرونی پوست را سوراخ می‌کند تا پوست را وادار کند که کلاژن بیشتری تولید کند. اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست.

دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس کندلا (لیبل دار و شرکتی) CANDELA

BIO MICRO CURRENT با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده در بدن ، می تواند از طریق پوست وارد سلول های عضلانی شود ، با استفاده از ATP انرژی موجود در سلول ، سلول را قادر می سازد عملکرد طبیعی و سرگرمی را بازیابد. این واحد از نرم افزارهای کاربردی برای برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای رایانه است که می تواند به شکل دهی بهتری برای خط ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ ، پا ، چشم سیاه و غیره کمک کند. با این روش مواد مغذی ضروری که شامل آبرسان ها و انواع آنتی اکسیدان ها میشوند، به منافذ پوست تزریق میشود. نوع موادی که در طول روش HydraFacial استفاده میشود به درخواست مشتری بستگی دارد.

این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست و برداشتن جوش سرسیاه، آلودگی و چربیها از سطح پوست با استفاده از مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک جریان مایع). همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. از طریق ۱ تا ۳ میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. از نکات مخصوص هیدروپل طراحی شده استفاده می کند که به آرامی پوست را با استفاده از حرکات برنامه ریزی درما لایه برداری می کند. راهنمایی های مارپیچی به پوست های طولانی مدت پوست اجازه می دهد ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به پوست عمیق تر برسانند. درمان با استفاده از فناوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند.

در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند. اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند. اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی می‌شود.

با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد. با افزایش غلظت اکسیژن در پوست ، این صورت نیز به طور مؤثر با علائم مشهود پیری مبارزه می کند. اکسیژن که به ویتامین ها و سایر عصاره های مغذی تزریق می شود ، یک هدف اساسی را برای تکمیل سلامت پوست و فراهم آوردن پوست های نرم و صاف بیشتر با خطوط و چین و چروک های بسیار کمتر قابل مشاهده فراهم می کند.

  • ملت مارکت با یک دهه تجربه در بهار 1401 شروع به فعالیت در زمینه فروشگاه های آنلاین کرد.
  • سفت شدن پوست صورت به دلیل کوچک شدن اندازه منافذ باز رخ میدهد که باعث میشود پوست صورت جوان تر و شاداب تر به نظر برسد.
  • © استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آرتام کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد.
  • از هندپیس مخزن کوچکی دارد که مواد مغذی مورد نیاز پوست را در آن قسمت پر می کنند و با قدرتی که از طریق ال سی دی یا خود دسته تنظیم می شود، مواد را با فشار از لایه های بالایی، به لایه های زیرین می رساند.
  • ارتعاش الکتریکی را با ۲۴۰۰۰ بار در ثانیه به ارتعاش مکانیکی با هزاران هزار بار در ثانیه تغییر می دهد.

هر کدام از این هندپیس ها ، دارای کارایی خاصی می باشند که در ادامه کارایی های هر کدام را برایتان توضیح می دهیم . توجه داشته باشید که بطری‌های دستگاه همگی برای هندپیس میکرودرم هستند. با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است. در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود.

پوست شما را پاکسازی می کند و یک پوست تمیز از آلودگی و غبار به شما تحویل می دهد ، آلودگی ها و غبار بر روی پوست موجب لکه های پوستی می شود . برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود. همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد. ③ از محصولات مراقبت از پوست به اندازه کافی روی پوست استفاده کنید.

هندپیس‌ها و کاربردهای آن‌ها

HydraFacial همچنین آنتی اکسیدان های قوی برای مقابله با آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد مانند آلودگی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استرس ارائه می دهد که می تواند روند پیری را تسریع کند. دسته ار اف دو قطبی یا ار اف رادیو فرکانسی هیدروفیشیال جهت جوانسازی بهبود سلولها و فعال کردن سلولسازی و افزایش گردش خون و افزایش کلاژن سازی . مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت… با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است. میتوانید از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف درمانی مانند رفع چین و چروک / رنگدانه، روشن کردن و سفید کردن پوست استفاده کنید.