هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند-زیبایی

افتخار میکنیم که در چهار سال گذشته با تمرکز بر محصولات پزشکی، فیزیوتراپی و بهداشتی توانستیم عرضه کننده کالاهایی باشیم که با اطمینان از کیفیت آنها سخن برانیم. جهت خرید انواع مدل های دستگاه فیشال می توانید با مراجعه به سایت مدیکال راد خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید. © 2015 – 2021 تمام حقوق برای فروشگاه اینترنتی سوپریم کالا محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است. این دستگاه به عنوان دستگاه 7 کاره شناخته شده است و اما می خواهیم بدانیم آن هفت کاری که این دستگاه را منحصر به فرد کرده کدامند و چه اثری می توانند در پوست مخاطب بگذارند . به همین دلایل دستگاه مجله خبری میکاپ تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد.

فقط کافی است بر طبق راهنمای کاربر ارائه شده همراه با محصول عمل کنید. دسته اکسیژن جت یا اسپری پخش مواد که داخل شیشه کوچک بر روی دسته است. مواد مرطوب کننده ریخته و با فشار زیاد به عمق منافذ نفوذ میکند، استفاده کرد. هیدرودرم (هیدروفیشیال) گاهی اوقات با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می‌شود زیرا بسیار شبیه به درمان‌های میکرودرم ابریژنی است که توسط متخصص پوست صورت می‌گیرد. می توانند بعد از اتمام دوره گارانتی 12 ماه با تخفیف نسبت به سایر مراکز دستگاه های خود را برای تعمییرات تخصصی ارسال نمایند. در طول مدت گارانتی دستگاه ها هم با توجه به نوع دستگاه و نکات فنی که بعد از خرید از کارشناسان ما دریافت خواهید کرد می توانید از بابت خدماتی مانند تعمیرات، تهیه مواد مصرفی دستگاه و … خیالتان راحت باشد.

هیدروفیشیال چه کاربردی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟

کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو و لیزر در اصفهان می‌باشد. در این مرکز خدماتی از قبیل هیدروفیشیال پوست نیز در بهترین سطج ممکن انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

  • این دستگاه با ریز تر کردن مولکولهای آب به اندازه ۰٫۰۰۰۵میلی متر تا ۰٫۰۰۰۳ باعث جذب بهتر مواد مغذی و افزایش رطوبت و مراقبت از پوست می شود.
  • همچنین به آرامی صورت شما را ماساژ می دهد ، بنابراین پوست شما می تواند خاصیت ارتجاعی خود را به دست آورد و بازسازی کلاژن را تقویت کند.
  • برای انجام این روش درمانی نوعی دستگاه به اسم قلم هیدرودرم طی چهار مرحله عملیات درمانی را آغاز میکند.
  • تغییر رنگ‌های عمیق‌تر مانند کک و مک‌ها و نقاط پیری عمیق توسط میکرودرم ابریژن و دیگر تکنیک‌ها بهتر درمان می‌شوند.
  • یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

این درمان چند مرحله ای موجب پاکسازی، لایه برداری و بیرون کشیدن سلول های مرده می ‌شود که پس از آن با استفاده از سرم تزریق شده با آنتی اکسیدان ‌ها، پیتید ها و اسید هیالورونیک جوانسازی پوست انجام می شود. تا اینجا متوجه شدیم که HydraFacial با قابلیت مکندگی قلم هیدرودرم باعث از بین رفتن آلودگیها و پاکسازی منافذ پوست میشود. در واقع این دستگاه با حرکت و یک فشار بسیار آرام و ملایم بر روی پوست دقیقاً مثل یک ماساژور عمل میکند که این ماساژ به صورت آهسته باعث افزایش گردش خون شده و غدد لنفاوی را تحریک میکند. در واقع هیدرودرم صورت باعث کاهش چربی پوست از بین رفتن آکنه رفع بزرگی منافذ پوست صورت و درمان لکه‌های پوستی و خال میشود. روش هیدروفیشیال پوست جهت جوانسازی و پاکسازی پوست است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع رنگ پوست مناسب می‌باشد.

این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد . در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود. قبل از پرداخت و ثبت سفارش برای موجودی و بروز رسانی قیمت حتما از طریق واتس آپ که در سایت جهت مشاوره گذاشته شده پیام بگذارید. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به فروشگاه زیبارویان می باشد و کپی با ذکر منبع مجاز می باشد . ④ سر اسکرابر پوست را با پوست صاف کنید و آن را مطابق بافت ماهیچه ها حرکت دهید. (۴) با استفاده از دسته اولتراسونیک در نزدیک ناحیه درمان بمانید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد اولتراسونیک شروع شود.

به دلیل اینکه از اسیدها در این درمان استفاده می‌شود برای کسانی که دارای اختلالات پوستی هستند توصیه نمی‌گردد. از این گذشته لایه‌برداری شیمیایی برای کسانی که دارای پوست سالمی هستند تاثیرگذارتر بوده و این درحالیست که هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست‌ها توصیه می‌گردد. اگر بچه شیر می‌دهید و حامله هستید و یا به اگزما، التهاب پوست، رزاشیا و پسوريازيس مبتلا هستید باید از انجام لایه‌برداری شیمیایی خودداری کنید. از سوی دیگر می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای افرادی که دارای پوست‌های بسیار حساسی هستند استفاده نمود و همچنین برای کسانی که به رزاشیا مبتلا بوده و دارای پوستی خشک هستند، توصیه می‌شود. لایه‌برداری شیمیایی برای بیمارانی که دارای چین و چروک، پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی هستند و پوستی حساس، تیره و مشکل‌دار ندارند خوب است. کسانی که پوستی حساس دارند و دارای مشکلات پوستی نظیر اگزما، التهاب پوست (درماتیت)، رزاشیا، پسوريازيس و … هستند نباید از روش لایه‌برداری شیمیایی برای درمان استفاده کنند.

شما می توانید دستگاه هیدروفیشیال را از وب سایت ورنا طب تهیه کنید و از اورجینال بودن این دستگاه و خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید . ورنا طب بی نظیر در کیفیت کالا با تعهد کاری خوب ، هر گونه لوازم پزشکی مورد نیاز مطب و یا کلینیک و یا سالن زیبایی شما تهیه و به شما تقدیم می کند . این روش یکی از بهترین روش های موجود برای جوانسازی و طراوت بخشیدن به پوست است. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. چرا که این علائم موقتی هستند و بعد از زمان کوتاهی از بین میروند. نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند.

دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره 350 وات کندلا

دسته کول یا همان سرد جهت رفق قرمزی رفع التهاب و ضد حساسیت و ارام بخش است که در پایان کار فیشیال قابل استفاده است. هنگام استفاده از این هندپیس حتماً بایستی ژل خنک‌کننده (مثل ژل آلوئه ورا) روی پوست زده شود تا گرما به بافت رویی پوست آسیب وارد نکند. برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود. فرکانس های امواج رادیویی و جریان های الکتریکی برای افراد بی خطر می باشد . این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد . در این مخزن خروجی مخزن‌های A، B، C و مخزن آب اکسیژنه جمع‌آوری و دور ریخته می‌شود.

در این دستگاه از چه موادی استفاده می شود ؟