نکاتی که قبل از کاشت ناخن باید بدانید خبرگزاری ایلنا-زیبایی

رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام مجله خبری میکاپ داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند. برای این امر از رنگ های خاص مثل صورتی که بسیار مورد پسند دختران می باشد استفاده می کنند. همچنین می توان از طراحی های خاصی روی ناخن استفاده نمود که کاملا دخترانه باشند و مناسب روحیات دختر خانم ها باشند.

  • آموزش کاشت ناخن، این روزها به یکی از پرطرفدارترین لاین های زیبایی تبدیل شده است.
  • همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است.
  • در این روش حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و لایه ای از جنس ابریشم (یا فایبر گلاس) بر روی ناخن طبیعی می چسبانند.
  • آموزش کاشت ناخن در منزل بدون نیاز به سوهان کشی به سه روش به شما آموزش داده خواهد شد.
  • دقت کنید که مواد به پوست اطراف ناخن نچسبد، اگر کار برایتان سخت بود مواد را با فاصله از پوست بزنید و سپس با استفاده از قلم طراحی سایز صفر به نزدیکی پوست بکشید.

⦁ هزینه این نوع روش کاشت در مقایسه با سایر روش‌های کاشت ‌ارزان‌تر است. ⦁ این نوع روش کاشت نسبت به روش‌های دیگر کاشت مقاومت بیشتری دارد. ⦁ پودر سفید از پوشش بیشتری نسبت به سایر پودرها برخوردار است و می‌توان از آن در انواع کاشت‌ها استفاده کرد. ⦁ برای جدا کردن این نوع کاشت، باید به سالن‌های زیبایی بروید. او هم هزارتا گرفتاری داشت و نمی‌توانست برای رنگ‌کردن موهایش برود سالن بیرون.

کاشت ناخن قالبی برای افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند ، مناسب نیست زیرا در این نوع کاشت ناخن باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند . روش کاشت جليش از نظر مقاومت و استحکام در مقايسه با روش کاشت پودري از مقاومت و استحکام کم تري برخوردار است ودر عوض جلا و درخشش بيشتري دارد و حاصل کار ظريف تر از کاشت پودري است . کاشت جليش نيز در صورتي که توسط ناخن کار حرفه اي انجام شود دو تا سه هفته ماندگاري دارد .

ابزار و مواد لازم برای آموزش کاشت ناخن با پلی ژل در منزل

اگر با وجود تمام مشکلاتی که ذکر شد همچنان مایل هستید کاشت ناخن انجام دهید حتما برای این کار به آرایشگاه و افراد مجرب مراجعه کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن کار حتما از مایع ضدقارچ و مواد مرغوب استفاده کند. استفاده از محصولات کاشت ناخن و چسب های ناخن های مصنوعی می تواند زمینه ساز بروز اگزمای تماسی باشد. این نوع اگزما ممکن است در بیشتر موارد نوک انگشتان یا هر ناحیه دیگری که با ناخن مصنوعی در تماس باشد، مثل چشم ها و لب ها را درگیر کند.

۲ جایزه برای سینماگران ایرانی ازجشنواره ساندنس

رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد. ناخن‌های گرد از یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار