دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس ۲۰۲۱ ملت مارکت-زیبایی

این درمان به بهبود ظاهر آکنه و اسکار آکنه و تنظیم سطح چربی ناشی از سبوم اضافی کمک می کند. نوبت به این رسیده بدانیم چند نوع ماسک در دستگاه 7 کاره هیدروفیشیال وجود دارد و هر کدام چه ویژگی ای را به عهده دارند و چگونه کار می کنند . ماسک های موجود در این دستگاه، دارای 7 نور LED قرمز، سفید، بنفش، آبی، زرد، سبز و آبی کم رنگ می باشد. این هندپیس در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است. این هندپیس همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید نیز کاربرد دارد.

ماندگاری و تاثیرگذاری نتایج هیدرودرم (هیدروفیشیال)

یکی دیگر از کاربردهایدستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال اسپری تمیز کننده و جوانسازی پوست اسپری اکسیژن جت اسپری. محافظ پاک کننده پوست محافل تاریک دستگاه حذف کیف های چشم حلقوی تاریک را از بین می برد. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج اولتراسونیک با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. سونوگرافی کاربردی ، با انواع آرایشی و بهداشتی کرم ، برای تقویت سازمان به جلوه زیبایی ، به پوست نفوذ می کند. این مواد باعث نفوذ به عمق منافذ پوست شده و مواد مغذی و ضد چروک را به پوست می رساند. خوبی این روش این است که به دلیل نفوذ عمیق این مواد به به پوست، به سرعت توسط خون جذب شده و تاثیر سریعتری روی پوست می گذارند.

تمامی حقوق این سایت محفوظ بوده و دارای مجوز رسمی فعالیت ونماد اعتماد می باشد و مشتریان گرامی متوانند با مطالعه قوانین و مقررات سایت نسبت به خرید خود با اطمینان اقدام نمایند. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. دستگاه های هیدروفیشیال جدیدترین و بهترین دستگاه های فیشیال صورت در دنیا هستند . با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود.

قطعا به زمان استراحت نیاز ندارد و این عمل جز عمل های بسیار سبک شناخته می شود البته برخی از افراد پس از درمان در حدود یک ساعت در ناحیه ی درمان شده احساس کشیدگی و قرمزی پوست را تجربه می کنند این امری طبیعی و بی خطر می باشد . در کل می توان گفت اثرات جانبی و خطرات هیدرودرم (هیدروفیشیال) در تمام سطوح حداقل هستند. در این دستگاه، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید. هر درمانی می تواند دارای معایب مخصوص به خود باشد که هیدروفیشیال نیز از این قاعده مستثنا نیست اما معایب آن جدی نیست و زود گذر می باشد. از معایب هیدروفیشیال می توان به قرمزی شدن پوست پس از دو تا چهار ساعت بعد از هیدروفیشیال اشاره کرد اما این نکته را به یاد داشته باشید که اگر این قرمزی ها همراه با سوزش بود و بیشتر از دو روز ادامه یافت به پزشک مراجعه کنید. از معایب دیگر هیدروفیشیال می توان به پوسته پوسته شدن پوست اشاره کرد که به دلیل جدا شدن سلول های کهنه و مرده اتفاق می افتد.

اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است. درحالیکه میکرونیدلینگ نباید روند دردناکی باشد اما برخی از بیماران ناراحتی‌هایی را در طول درمان و پس از آن گزارش کرده‌اند. اگر تحمل درد را ندارید پس هیدرودرم (هیدروفیشیال) راهی بسیار بهتر خواهد بود. فروشگاه ملت مارکت با هدف ارائه محصولات با کیفیت و با اصالت به مشتریان خود وارد عرصه فروشگاه های آنلاین شد.

دسته اتو پوست اولتراسونیک Ultrasonic

پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید. اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری مجله خبری میکاپ کنید. © استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آرتام کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی آرتام کالا می باشد. تیم دکتر وحید فعالیت خودرا از سال 1395 آغاز کرد بطوریکه از سال 1398 فعالیت حرفه ای خود را با نام “دکتر وحید” گسترش داد.

  • مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید.
  • از نکات مخصوص هیدروپل طراحی شده استفاده می کند که به آرامی پوست را با استفاده از حرکات برنامه ریزی درما لایه برداری می کند.
  • یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال کار دستگاه RF است.
  • در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود.
  • خطوط ریز روی چشم را بهبود می بخشد، استحکام پوست را افزایش می دهد و چشم ها را درخشان می کند.
پس نگرانی درباره پوستتان را کنار گذاشته و تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا بیشتر درباره این روش فوق‌العاده و کاربردهای آن آگاه شوید. کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد. به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست اقدام نمایید. از آنجایی که در تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. اسید هیالورونیک به اعماق پوست تزریق می شود تا پوست را آبرسانی کند. در صورت تمایل اصلاح باید حداقل 3 الی 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود.

این دستگاه با وجود 6 کاره بودن و با قابلیت­های مختلف، کیفیت و ارزش این محصول را برای متخصصان پوست و کلینیک­های زیبایی بالا برده است. این محصول را می­توان در عملکرد عالی لیفتینگ پوست، جوانسازی، از بین بردن چین و چروک، حذف لکه های روی پوست و پاکسازی عمق منافذ باز پوست را مشاهده کرد. ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره 8 دستگاه درمانی پر کاربرد مختلف در یک دستگاه با کارایی های مختلف تحریک کلاژن سازی اکسیژن رسانی به سلول های پوست با دستگاه اسپری ایربراش درما اف یا همان اولتراسونیک(1 تا 3… این روش سبب لیفت شدن پوست ، رفع سلولیت پوست ، جوانسازی پوست ، درمان منافذ باز ، درمان ترک های پوستی ، رفع چین و چروک های پوست می شود . در این روش از امواج بالا استفاده می شود و در نتیجه سبب افزایش کلاژن سازی پوست ، اکسیژن رسانی ، از بین بردن مواد زائد پوست ، رفع لکه های پوستی ، کاهش قرمزی و التهاب پوست ، پاکسازی منافذ و … می شود . با هیدروفیشیال درمان با تخلیه منافذ پوست شروع می‌شود و سپس لایه‌برداری و برداشت لایه شاخی با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک رخ خواهد داد.