خدمات کاشت و ترمیم ناخن در منزل 09122127437 خدمات آرایشگری در منزل-زیبایی

اگر دوست دارید ناخن شما حالت طبیعی داشته باشد، می توانید از روش مجله خبری میکاپ طبیعی یا نچرال در سالن زیبایی مریم ستاری استفاده کنید. کاشت ژله‌ای شبیه به یکی دیگر از انواع کاشت یعنی کاشت پودری است. تنها تفاوت این است که در آخر کار، ناخن‌ها زیر دستگاه UV قرار می‌گیرند تا خشک شوند.

این کاشت ناخن معمولا با ترکیب دو رنگ هلویی و سفید اجرا می شود اما محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر رنگ پودری که دوست دارید استفاده کنید. کاشت ناخن بیبی بومر گزینه مناسبی برای عروس خانم های عزیزی است که ناخن های زیبا می پسندند. در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم با چسب و قلموی مخصوص بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. روش ترکيبي همان طور که از نام آن نيز مشخص است ترکيبي از دو روش کاشت پودري و کاشت جليش است . در اين روش پس از اين که همه مراحل کار مطابق روش کاشت پودري انجام شد پس از روغن زدن ناخن ها آماده شده سطح ناخن هاي کاشت شده را با مواد جليش کاور مي کنند و در دستگاه UV قرار مي دهند تا کاملا خشک شود .

رعایت نظافت در روش‌های کاشت ناخن

جنس آن یه شکلی است که باعث ترک عادت جویدن ناخن می شود چراکه مزه تلخ و بدی دارد. گاهی افراد برای رفتن به یک عروسی، ناخن‌های مصنوعی که جنس پلاستیکی دارد را از لوازم آرایش بهداشتی یا داروخانه تهیه می‌کنند و به کمک چسب ناخن، آن را بر روی انگشت خود محکم می‌کنند که معمولا کیفیت پایینی دارد و زود جدا می‌شود. کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان بر احتیاج به سوهان کشی دارد، این نوع کاشت برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود.

برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود. اگر کاشت پودری باشد یا کمتر از حد مواد گذاشته‌اید و با کار‌های روزمره خانه آسیب‌پذیر شده یا زیاد سوهان‌کشی کرده‌اید و مواد نازک شده یا مواد پودرتان مرغوب نیست احتمال خشک شدن و خراب شدن آن زیاد است. از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که درخششی فوق العاده را به ارمغان خواهد آورد. کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، مقداری از مواد مخصوص کاشت ناخن را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم.

شما می‌توانید انواع مکمل‌های زینک پلاس را در داروخانه آنلاین داروبوم مشاهده کنید و هر یک را بر اساس بودجه خودتان با خرید اینترنتی سفارش دهید. با استفاده از سوهان دستی فرمدهی را انجام دهید و فرم و قد ناخن ها را یکسان کنید. با کناره قلم به مواد ضربه بزنید تا حباب هوا زیر مواد و داخل مواد باقی نماند.

از آنجایی که فرم و جنس ناخن های ذاتی خودمان دست ما نیست ،میتوانیم هر فرمی که دلخواه خود ماست به دست هامان زیبایی را هدیه بدهیم. تکنینک هابر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد. زینک پلاس یکی از مکمل‌های فوق العاده مفید برای تقویت پوست، مو و ناخن‌ها است.

در بعضی مواقع کاشت ژله ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. چسب ناخن حساسیت زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشـت ناخن حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن ها دچار اگزما می شود و باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند. در نظر گرفتن هزینه کاشت ناخن نیز یکی دیگر نکات قبل از کاشت ناخن است که شاید نیاز باشد قبل از انجام کاشت به آن توجه کنید. می‌توانید قبل از مراجعه به ناخن‌کار در مورد هزینه‌ی کاشت از او سوال کنید. باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که هر نوع کاشتی که انجام دهید، دائمی نیست و بعد از دو الی سه هفته و نهایتا یک ماه، بسته به میزان رشد ناخن‌های‌تان، نیاز به ترمیم دارد.

کاشتن ناخن قالبی ضعیف‌ترین و شکننده‌ترین روش کاشت است که تعداد کمی از آن استفاده می‌کنند. استفاده از ژلیش ناخن برای افرادی که روزانه با مواد شیمیایی، الکل، استون و مانند آنها سر و کار دارند و خصوصاً برای خود کسانی که کار ناخن انجام می‌دهند، بسیار مناسب است و آسیبی به زیبایی ناخن‌های آنها نمی‌زند. لمینت ناخن، زیبایی خاصی به ناخن‌ها می‌دهد، اما مانند سایر روش‌های زیبایی، استفاده طولانی‌مدت از آن عوارضی هم به دنبال دارد. بنابراین توصیه می‌شود به صورت مدام از این روش و سایر روش‌های زیبایی ناخن استفاده نکنید؛ چراکه در طولانی‌مدت باعث ایجاد عفونت‌های قارچی و فساد و فرسودگی ناخن می‌شوند. پس هرچند وقت یکبار به ناخن‌هایتان استراحت داده و تغذیه مناسب برای تقویت ناخن‌ها و استحکام آن‌ها را در اولویت قرار دهید و به خوبی از ناخن‌هایتان در برابر آسیب‌های محیطی و شیمیایی مراقبت کنید.

  • در ادامه شما را به مشاهده ۵۰ عکس کاشت ناخن مشکی جدید و شیک دعوت می‌کنیم.
  • سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند.
  • با استفاده از سوهان دستی فرمدهی را انجام دهید و فرم و قد ناخن ها را یکسان کنید.

در این روش پس از انجام شدن کامل کار کاشت ناخن ها از یک رنگ پایه برای ناخن ها استفاده می شود و پودر های کروم را بر روی ناخن ها می مالند سپس از لایه ای محافظ استفاده کرده و پودرهای اضافی را پاک می کنند. این نوع کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است زیرا به علت بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. افرادی که به مواد کاشت ناخن حساسیت دارند و پوست آن ها دچار اگزما می شود باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند.

بیبی بومر چیست؟ آموزش کاشت و لاک بیبی بومر