کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن-زیبایی

این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آن‌ها با هم فرق می‌کند و نیازمند ترمیم ناخن است. در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند . این نوع از کاشت که دارای دوام متوسطی است و نیازی به سوهان کشی ندارد و ظاهری بسیار طبیعی به ناخن های فرد می بخشد. عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن تا نوک ناخن را مواد گذاری می کنیم.

کاشت ناخن ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن ها هستند اما بعد از چند هفته یا نهایتا یک ماه، باید از روی ناخن ها برداشته شوند. ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند. برخی مواقع پیش می آید که حتی بانوانی که کاشت ناخن را انجام داده اند، خودشان در خانه ناخن های کاشته شده خود را ریمو کنند. بنابراین به کمک مطلب زیر به راحتی و با روشی ساده می توانند کاشت ناخن خود را ریموو کنند.

  • برای مثال می‌توانید از سه روش کاشت ناخن قالب با مواد پودری یا اکریلیک، پلی ژل و یا لمینت ناخن استفاده کنید.
  • مواد لمینیت ناخن فقط زیر دستگاه UV خشک می شود به همین دلیل شما برای بازی با مواد به اندازه کافی زمان دارید.
  • اما شرط عقل این است که قبل از بروز مشکل به فکر پیشگیری باشید.
  • حتی این احتمال وجود دارد که این عفونت اطرافیان فرد را هم درگیر کند.
  • داستر ناخن پودری اکلیلی همانند شوگر و شیمر می باشد که برای طراحی و دیزاین روی ناخن استفاده می شود.

مراحل مجله خبری میکاپ با ژل کاسه ای یا ژل بیلدر مانند مراحل کاشت ناخن با پلی ژل می باشد. ژل کاسه ای حالت شل تر و کشسانی تری از پلی ژل دارد که این امر باعث می شود مواد گذاری متفاوت و سخت تر باشد. در این کاشت برای بلند کردن قد ناخن می توان از تیپ های جدید که تیپ های فیبری نامیده می شود استفاده کرد.حرکات قلم در مواد گذاری این نوع کاشت ناخن بسیار مهم می باشد. اگر قصد کاشت ناخن را دارید حتما به فردی متخصص مراجعه کنید تا از موادی با کیفیت عالی و مرغوب استفاده کند. کیفیت بد مواد می تواند انواع مشکلات مانند عفونت قارچی در ناخن فرد پدید آورد. این مشکل هنگامی رخ می دهد که نور و آب‌و‌هوای تازه به سطح ناخن طبیعی شما نمی‌رسد و باعث ایجاد چنین مسائلی می‌شود.

چرا آموزش کاشت ناخن؟

نتیجه ای که به دست می آید، از هر نوع کاشت ناخن دیگری قطعا زیباتر است. به دلیل خشک کردن با استفاده از دستگاه uv از تمامی روش‌های گفته شده گران‌تر است. پس از زدن محلول ضدقارچ ابتدا کاشت پودری انجام می‌شود و سپس با کاشت ژله‌ای و خشک کردن کار پایان می‌یابد. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است.

در این نوع کاشت ناخن شما می توانید از انواع ژل که به صورت پلی ژل و ژل کاسه ای می باشد استفاده کنید. لمینیت ناخن هم می تواند زیر مجموعه ای ازکاشت ناخن ژلمحسوب شود. کاشت ناخن هلویی را میتوانید در منزل نیز انجام دهید ولی اگر لوازم و وسایل آن را ندارید بهتر است از یک ناخنکار در آرایشگاه کمک بگیرید. فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است. با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، مراقبت کنید تا ضربه به ناخن‌های‌تان نخورد و در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید.

پرسش: آیا می‌شود با ناخن کاشته شده نماز خواند؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار