آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-زیبایی

مزایای مانیکور و پدیکور بیشتر از شرایط جسمی و ظاهری ناخن‌ها است. بعضی اوقات رفتن به آبگرم اختصاص دادن زمانی برای تمرکز روی خودتان است. بیایید نگاهی دقیق به مزایای داخلی مانیکور و پدیکور بیندازیم. باید گفت تنها ایراد این روش کاشت وقت‌گیر بودن آن است که حدود یک تا دو ساعت طول می‌کشد و ممکن است فرد را خسته و کسل کند.

این مکمل حاوی زینک یا مینرال روی همراه با برخی ویتامین‌هایی است که با اثرات هم‌افزایی رشد موها و ناخن‌ها را تقویت می‌کند. دراین مرحله شما با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه فرم نهایی روی ناخن را ایجاد می کنید. در این مرحله همانطور که از اسم آن پیداست شما باید بر روی سطح صدف ناخن مشتری خراش ایجاد کنید.

اگر ناخن مصنوعی محکم به چیزی بخورد این امکان وجود دارد که ناخن اصلی را از بستر خارج کند و با گذشت زمان میکروب ها، مخمر‌ها و یا قارچ‌ها وارد این شکاف شوند. نشانه قارچ ناخن هم سفید یا زرد شدن آن است، پس از مدتی ناخن مبتلا به قارچ ضخیم می‌شود و در موارد شدید ممکن است بیفتد. سپس یک مانیکور سطحی انجام دهید به این صورت که اطراف ناخن را چرب کنید تا بتوانید پوست های اضافی ناخن را عقب بزنید و مرتب کنید. این مواد کاشت را می‌توان از فروشگاه های حضوری در سطح شهر یا فروشگاه های آنلاین تهیه کرد. از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد، اما ناخن ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. ⦁ هنگام کاشتن ناخن، باید از تهویه هوا برای کاهش قرار گرفتن در معرض هوای سمی استفاده شود.

کاشت هلویی چیست و چطور انجام می شود؟ + مدل های کاشت ناخن هلویی

پد کلینزر را با کلینزر خیس کنید، با قرار دادن قلم روی پد مقداری از کلینزر جذب قلم می شود و هنگام پخش کردن مواد با قلم پلی ژل به قلم نمی چسبد. دقت کنید که تیپ انتخاب شده باید هم سایز ناخن باشد و کوچکتر یا بزرگتر از ناخن نباشد. در صورتی که تیپ هم سایز ناخن پیدا نکردید می توانید از تیپی که به میزان کم، از ناخن بزرگتر است استفاده کنید و با سوهان دستی بغل های تیپ را سوهان بکشید و هم سایز ناخن کنید. زیرسازی کاشت ناخن در منزل برای هر سه نوع روشی که گفته شد یکسان است. در صورتی که قصد ثبت نام در کلاس های کاشت ناخن را دارید روی لینک زیر کلیک کنید تا لیست آموزشگاه ها و دوره های معتبر را مشاهده کنید. مدارکی که برندهای مربوط به مواد و تجهیزات کاشت ناخن ارائه می دهند.

برای حفظ سلامت ناخن‌های مصنوعی نباید آن‌ها را خیلی در معرض رطوبت قرار دهید بنابراین هنگام شستشوهای روزمره حتماً از دستکش استفاده کنید. استفاده زیاد از آب باعث شل شدن و دفرمه شدن ناخن‌های مصنوعی خواهد شد. خصوصاً طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از کاشت با احتیاط از ناخن‌های خود استفاده کنید. این مدت زمان برای فیکس شدن و چسبیدن ناخن‌های مصنوعی بسیار حائز اهمیت است و عدم مراقبت از ناخن‌ها در این مدت باعث شل شدن ناخن‌های مصنوعی می‌شود.

آدرس و شماره های تماس مطب و دفتر کار خانم دکتر فاطمه محمدیان، در محدوده بلوار فردوس تهران. ابتدا در ظرف مانیکور یا هر ظرف دیگری که بتوانید دستتان را در آن قرار دهید مقداری استون بریزید. دستتان را طوریکه تمام ناخنهایتان در ظرف قرار گیرد، داخل ظرف بکنید و 6 تا 7 دقیقه نگه دارید.

لایه بعدی مواد را ضخیم تر روی ناخن قرار دهید و با استفاده از قلم به روی ناخن فرم دهید. برای قسمت های نزدیک به پوست می توانید از قلم طراحی سایز صفر استفاده کنید. دست را به مدت ۶۰ ثانیه داخل دستگاه UV قرار دهید تا مواد خشک شود. شما برای خرید لوازم کاشت ناخن می توانید به فروشگاه های مربوطه در سطح شهر مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

  • مطمئناً شما هم به فکر کاشتن ناخن برای خودتان بوده‌اید و در مورد مزایا و معایب آن پرس‌وجو کرده و تصمیم نهایی را گرفتید.
  • قیمت کاشت ناخن در سالن‌های مختلف متفاوت است و به عوامل زیادی مثل تجربه ناخن‌کار، مواد مورد استفاده، محل سالن زیبایی و البته انصاف ناخن‌کار بستگی دارد.
  • ⦁ ابتدا مواد کاشت ناخن را داخل قالب‌های پلاستیکی ناخن بریزید تا شکل بگیرند.
  • می‌توانید قبل از مراجعه به ناخن‌کار در مورد هزینه‌ی کاشت از او سوال کنید.
  • سپس پرایمر را زده و مواد رنگی را در قسمت پایین و بالای ناخن پهن کرده و با مواد بی‌رنگ بین این دو را پر کنید.

بنابراین هزینه مجله خبری میکاپ فقط برای یک بار نیست و هزینه ترمیم آن را نیز باید در نظر گرفت. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد. همچنین مهمترین اصل در این حرفه دقت و حوصله است تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود. هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود.

علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید ناخن‌ها را خیلی قد دهید و قصد کاشت دارید،‌کاشت ناخن ژل و پودر بدون فرمر یا کاشت ناخن دیپ (آموزش کاشت ناخن به روش دیپینگ) روش‌‌های جایگزین دیگری هستند. 21- اگر به ناخن های بلند علاقه مند هستید می توانید از مواد شفاف و بی رنگ برای کاشت خود استفاده نمایید و برای طراحی یکی از ناخن ها از دیزاین نگین استفاده نمایید و ناخن های باقی مانده را با استفاده از استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید. استفاده از انواع دیزاین های ناخن باعث زیبا تر شدن طراحی کاشت ناخن می باشد. 10- اگر به دنبال طراحی های کاشت ناخن دخترانه زیبا و در عین حال ساده هستید می توانید با استفاده از رنگ های مورد علاقه خود ناخن های خود را طراحی نمایید.

مشکلات ناخن در صورت کاشت غیر اصولی ناخن

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار