فروش اقساطی پارس TU5 تحویل فوری با سپند خودرو | behtarinyab

شاید به همین دلیل باشد که با توجه به اختلاف قیمت پارس tu5 با دیگر رقبا، حتی نسل جوان مشتریان ایرانی، شیر پیر ایران خودرو را ترجیح می‌دهند. در آن سوی میدان سورن پلاس قرار دارد که از نظر طراحی ظاهری مدرن‌تر به نظر می‌رسد، اما هماهنگ‌تر نه. مزیت دیگری که با استفاده از شرایط قسطی پژو پارس lx tu5 از آن خود می‌کنید و بی ارتباط با صرفه اقتصادی آن نیست، قطعات و لوازم یدکی ارزان و در دسترس است. به هر حال چند دهه است که این خودرو در جاده‌های کشور ما می‌تازد و طبیعی است که تعمیرکاران با چم و خم آن آشنا باشند.

  • این در حالی است که به ازای پیمودن هر 100 کیلومتر مسافت در داخل شهر به 10.1 لیتر بنزین و در خارج از شهر به 6 لیتر بنزین نیاز خواهید داشت.
  • این خودرو از لحاظ فنی نیز با خودرو های پارس معمولی متفاوت است و از موتور قدرتمندتری برخوردار است.
  • پژو پارس طی سالیان گذشته مرتب درحال تغییر بوده و روز به روز ارتقاع پیدا می کند.
  • قیمت پژوپارس LX در بازار 615 میلیون است و پژوپارس LX در نمایندگی 327 میلیون و پژو پارس XU 7 P سال نیز 10 میلیون کاهش یافت و به 485 میلیون تومان رسید.
  • این بار کیان خودرو با فروش اقساطی پژو پارس اتومات، فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری و نیز فروش اقساطی پژو پارس سال قصد خدمت رسانی به هم وطنان عزیز را دارد.

همین افزایش لحظه ای موجب می شود قیمت روز خودرو به سرعت تغییر پیدا کرده و روز به روز شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی باشیم. در این راستا مجموعه خودروشاپ تسهیلات ویژه ای را در قالب خرید اقساطی خودرو برای مشتریان در نظر گرفته است. در این تسهیلات مشتریان می توانند خودرو مورد نظرشان را از طریق نمایشگاه آنلاین خودروشاپ و یا بیرون از مجموعه ما انتخاب کرده و کمتر از یک روز کاری آن را به صورت قسطی تحویل بگیرند. شما که قصد شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5  را دارید، به احتمال زیاد می‌دانید که پارس سال همان نسخه به‌روزتر، لوکس‌تر و ایمن‌تر پژو 405 است که از ابتدای دهه80 روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفت. اگر متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پارس سال هستید، با توجه به حضور ۲۰ ساله این ماشین در جاده‌های ایران به خوبی با زیر و بم آن آشنایی دارید!

مزایای پژو پارس lx tu5

فروش اقساطی پارس TU5 تحویل فوری با سپند خودرو | behtarinyab

در نتیجه هرچه از خرید خودرو بیشتر میگذرد، تورم حاصل بر اقتصادی جامعه موجب می شود قیمت خودرو دائما افزایش پیدا کند. در این شرایط افرادی که پژو پارس قسطی خریداری کرده اند، در وهله اول از بی ارزش شدن سرمایه جلوگیری می کنند و در قدم بعدی با گذشت چند ماه سود حاصل از بازپرداخت اقساط به قیمت خودرو اضافه شده و از این جهت نیز خریدار هیچ گونه زیانی نمی بیند. این تصور که خانواده پژوها سالهاست در جاده‌های ایران می‌تازند و پژو پارس هم خودرو جدیدی نیست که طرفدارانش صف کشیده باشند، از اساس اشتباه است!

در خرید اقساطی پژوپارس تحویل فوری باید خریدار به نکات مهمی توجه داشته باشد که حائز اهمیت ترین آن کارشناسی خودرو است. در کارشناسی خودرو تمام عیب های خودرو مشخص می شود و کارشناس مربوطه موظف است قیمت و ارزش واقعی خودرو را تعیین کند. همین موارد باعث شده اند که کارشناسی خودرو یکی از موارد بسیار مهم در خرید و فروش اتومبیل باشد. خوشبختانه مجموعه خودروشاپ با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در این زمینه، شرایطی را به وجود آورده اند که مشتریان در سریع ترین زمان ممکن به این خدمات دسترسی داشته باشند. در صورت درخواست کارشناس از وب سایت ما کافی است به صفحه خدمات کارشناسی خودرو مراجعه کنید.

قیمت دنا پلاس (تیپ 1 مدل 1402) با موتور EF7 نیز 630 میلیون تومان در بازار تعیین شد. قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودرو های ایران خودرو امروز سه شنبه 27 تیر 1402 را در جدول https://behtarinyab.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%be%da%98%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3-tu5-%d9%88-%d9%be%da%98%d9%88-207-%d8%b3%d9%82%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/ زیر ببینید. محبوبیت بی حد و حصر پژو پارس با گذشت سال ها، همچنان تا به امروز ادامه داشته و هواداران زیادی دارد. می توان گفت یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت بالای پژو پارس، عدم ورود رقبای چینی به طور جدّی به بازه قیمتی آن و همچنین عدم عرضۀ محصولات جدیدتر و بهتر از سوی ایران خودرو دانست. بنابراین نه تنها از تعداد مشتریان پارس کم نشده، بلکه با وجود گذشت سال ها بیشتر هم شده است.

خرید اقساطی پژو پارس چه مزیت هایی دارد؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار