آموزش آرایش صورت از صفر تا صد یک میکاپ حرفه ای آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی-زیبایی

BB کرم‌ها کرم‌های رنگی سبک با پوشش متوسط و حاوی ضد آفتاب هستند، بنابراین دیگر شما نیازی به استفاده از کرم ضد‌آفتاب ندارید. BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید. برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی مجله خبری میکاپ استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. حتی اگر از یک سایه بسیار ملایم استفاده کنید، اگر راه درست محو شدن را ندانید، غیرطبیعی به نظر می رسد.

در گوشه‌های داخلی و بیرونی چشم رنگ سایه را با رنگ پوست‌تان محو کنید تا رد هیچ خط مشخصی باقی نماند و آرایش طبیعی‌تر به نظر برسد. خب در این مرحله از ترتیب صحیح آرایش صورت، آرایش پایه انجام شده و حالا باید به سراغ رنگ و لعاب اصلی آرایش بروید. رژگونه معمولا با توجه به رنگ پوست و نوع آرایش مشخص می شود.

انواع آرایش با رژ قرمز

اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود. امروزه از آرایش صورت فقط برای آراسته‌تر کردن صورت استفاده نمی‌شود بلکه از آن می‌توان برای پوشاندن نقص‌های صورت نیز استفاده کرد. اسپری تثبیت کننده برای چهره شماست همانطوری عمل می‌کند که اسپری مو برای حفظ مدل موهای شما و به روشی بسیار مشابه اعمال می‌شود. اسپری را به فاصله حداقل ۸ اینچ از صورت خود نگه دارید، سپس چند بار اسپری بزنید تا مطمئن شوید که تمام قسمت‌های صورت شما پوشانده شده است.

آرایش و زیبایی ( مروری بر گذشته )

آموزش هایلایت مو یکی از مهم ترین مهارت هایی است که هر آرایشگری باید به… اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله نهایی برای آرایش روتین شما باشد. اگر می‌خواهید آرایش شما در تمام طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که در یک راه حل تثبیت کننده‌ی کیفیت سرمایه گذاری کنید. هایلایت‌ها به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است.

  • در این سبک از میکاپ، بیشتر از رنگ­های شاد و جیغ استفاده می ­شود.
  • بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید و حتما مراحل زیر را انجام دهید.
  • در صورتی هم که پوست شما حساس است، به دنبال پرایمری باشید که کمترین ترکیبات شیمیایی مانند انواع چربی‌ها، پارابن و … را دارد.
  • نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد.
  • مانند عضلات سایر قسمت های بدن، عضلات صورت شما هم دچار خستگی و ضعف می شوند و باید آنها را تقویت کنید.
  • سایه چشم را با توجه به رنگ چشم می توانید انتخاب نمایید.
رنگ استخوانی باعث بلند دیده شدن پشت چشم می شود و اگر اصطلاح نکرده باشید، ابروهای تمیز نشده را نیز می پوشاند و نشان نمی دهد. برای پوست های سبزه و تیره از رنگ زرد مایل به قهوه ای استفاده کنید. اگر دوست دارید پشت چشم براقی داشته باشید لایه داخل چشم را نیز سایه بزنید.

مدل آرایش خلیجی و آرایش چشم عربی غلیظ عروس

همانند کرم‌پودر، کانسیلر را هم هماهنگ با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید. کانسیلر را باید دودرجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید. اگر زیر چشمان شما سیاه و گود افتاده است، تنها کانسیلر است که به داد شما می‌رسد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار