هیدروفیشیال چیست و چگونه انجام میشود؟ مدیکال راد-زیبایی

نکته مهم دیگر این است که قبل از اقدام به انجام روش هیدرودرم صورت باید از سلامت پوست خود کاملا مطمئن باشید؛ زیرا افرادی که دچار زخم های باز و بثورات پوستی هستند نمیتوانند از این روش استفاده کنند. این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

هیدروفیشیال ضرر دارد؟

ممکن است این روش بهترین گزینه برای افرادی که دارای رزاشیای فعال، مویرگ‌های آسیب‌پذیر، زگیل، زخم‌های باز، پسوريازيس و دیگر مشکلات پوستی هستند، نباشد. گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند. به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود.

چگونگی کار دستگاه هیدروفیشیال بر روی پوست

این درمان چه توسط متخصص پوست انجام شود و چه در خانه ممکن است سوزن‌های بزرگ و منحنی موجب ایجاد زخم‌هایی جبران‌ناپذیر و عفونت شوند. مدل جایگزین دستگاه هیدرافیشیال 7 کاره موتور سنگین انزوایتالی می باشد. شرکت ورنا طب با بیش از 10 سال سابقه ی فروش لوازم پزشکی آماده است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه بدهد .

این دستگاه فقط توسط افراد حرفه ای استفاده نمی شود بلکه می تواند در منزل نیز استفاده شود زیرا کار با آن ساده و آسان می باشد. حتی افرادی با پوست حساس می توانند مجله خبری میکاپ انتخاب کنند و کسانی که خواهان یک روش نگه داری منظم برای پوست خود هستند نیز می توانند این دستگاه را امتحان کنند. از آنجایی که این روش به پوست آسیب نمی رساند و عوارض جانبی ندارد، هر دو جنس و در هر سنی می توانید این دستگاه را امتحان کنید. فوتوفیشیال IPL اغلب برای افراد که دارای مشکلات پوستی حساسی مانند رزاشیا هستند استفاده می‌شود و درمانی نسبتاً ملایم به شمار می‌رود. بیماران می‌توانند درمان فوتوفیشیال را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهند و سپس به فعالیت روزانه خود ادامه دهند.

تحویل فوری کالا

دستگاه هیدروفیشیال یک ابزاری است که برای درمان بیماری های پوستی به کار می رود . آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) دکمه LED را انتخاب کنید، کار خواهد کرد. (۱) بسته بندی را باز کرده و دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را بررسی کنید. گروه بازرگانی نیک NIKTEBCO با هدف واردات و بازرگانی محصولات هیالورونیک اسید و فیلر های زیبایی و محصولات جوانساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود.

  • در پایان هر فیشیال، دستگاه روی مخزن C تنظیم می‌شود تا شستشو و استریل شدن مجدد قسمتهای مختلف آن انجام شود.
  • اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است.
  • یک جلسه را معمولا کسانی انجام می دهند که قصد دارند در یک میهمانی خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان دارای شفافیت بیشتری باشد.
  • می تواند به سلول های پوست نفوذ کند و به طور موثر عوامل پیری اضافی (رادیکال های آزاد) را در بدن حذف کند، گونه های فعال اکسیژن را حذف کند و اجزای مضر را به آب کاملاً بی ضرر تبدیل کند و اسیدهای فعال مضر را در همان زمان حذف کند.

خطوط ریز روی چشم را بهبود می بخشد، استحکام پوست را افزایش می دهد و چشم ها را درخشان می کند. این دستگاه مجهز به سیستم های لبه ای که برای درمان از چهار روش مجزا برای جوانسازی پوست صورت استفاده می کند. کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد دکتر هنرور با تجربه ای بیش از یک دهه مجهز به بهترین دستگاه های دنیا و کادر پزشکی مجرب می باشد. خدمات ما در کلینیک هنرور بر سه پایه اصلی مراقبت ، تشخیص و درمان است.