قیمت لحظه ای پالی گان ماتیک + نمودار قیمت ️ بهمن 1401-زیبایی

ارز دیجیتال پالیگان برای اولین بار در اکتبر سال 2017 توسط اشخاصی به نام جاینتی کانانی، ساندیپ نایلوال و آنوراگ آرجون وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. البته این ارز در ابتدا فعالیت خود را تحت نام شبکه ماتیک آغاز نمود، ولی پس از گذشت چند سال نام آن به پالیگان تغییر پیدا کرد، اما همچنان ماتیک نام توکن این شبکه است. روش دوم خرید ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید، یعنی خرید استیبل کوین تتر یا بیت کوین در صرافی های ایرانی و سپس انتقال آن ها به صرافی های معتبر بین المللی (مانند کوینکس و کوکوین) و در نهایت تبدیل آنها به ارز ماتیک.

خطر اصلی در همین مرحله اتفاق می‌افتد جایی که هکر‌ها و بدافزار‌ها امکان بلوکه کردن پول شما را در حین این انتقال دارا هستند. پس از این موضوع مجموعه توسعه‌دهنده ارز دیجیتال ماتیک یا پالیگان به کمک اتریوم آمد تا مشکل ایجاد شده را برطرف کند. البته توصیه کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی اینه که برای نگه داری کوتاه مدت و موقتی ارز ها از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید و اگر امنیت دارایی ها اولویت داره براتون ترجیحا سراغ انواع سخت افزاریش برین.

رمز ارز‌ها از پروتکل های رمزگرافیکی و یا کد‌های فوق‌العاده پیچیده برای رمز‌گذاری دیتاهای حساس و انتقال آن‌ها استفاده می‌کنند تا معاملات امنی را فراهم کنند. توسعه‌دهندگان رمز‌ ارزها این پروتکل‌‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند. این پروتکل‌ها همچنین هویت افراد استفاده کننده از رمز‌ ارز‌ها را مخفی نگه می‌دارد و ردیابی و پیدا کردن آن‌ها را برای هر کسی و هر دولتی دشوار می‌کند. این به آن معناست که تمام فعالیت‌ها و ارزش‌های این بازار توسط همان کد‌های پیچیده کنترل و ارزیابی می‌شوند و بانک‌ها و یا مقامات دولت ها کنترلی روی آن‌ها ندارند. ارزهای دیجیتال امکان معامله شدن توسط ارزهای واقعی را نیز دارا می‌باشند و شما می‌توانید در بعضی از مارکت های خاص و صرافی های شناخته شده، مانند بایننس ، ارز‌های دیجیتال خود را با دلار، پوند، یورو و غیره جایگزین کنید.

تغییر رمز عبور

پالیگان نیز یک راه حل لایه 2 برای شبکه اتریوم است که برای رفع مشکلات، چالش‌ها و بهبود خدمات و کارایی این شبکه سنتی عرضه شد. همونطور که میدونین انتخاب یک روش درست برای سرمایه گذاری و کسب درآمد اهمیت زیادی داره. ارز های دیجیتال در چند سال اخیر با عملکرد مطلوب خودشون تونستن سود زیادی رو عاید سرمایه گذار ها و معامله گراشون بکنن.

  • البته این امکان پیگیری که گفتیم فقط برای صرافی های داخل ایران صدق میکنه و صرافی های خارجی مثل بایننس خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمیدن و در صورت اینکه متوجه ایرانی بودن کاربر بشن خطر مسدود شدن حساب کاربری وجود داره.
  • شخص دوم تیم پالیگان، سندیپ نیلوال است که در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد پروژه فعالیت دارد.
  • برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) ارزان و با قیمت مناسب کافی است با مقایسه قیمت ها و کارمزد های صرافی اینانس از پنل کاربری خود اقدام کنید.
  • برای این منظور می‌توانید از دو روش خرید آسان ارز دیجیتال و خرید ارز دیجیتال پالی ‌گان در بازار حرفه‌ای استفاده کنید.
هم‌اکنون پلتفرم پالیگان با پلتفرم‌های بزرگی ماننددیسنترالند ، چین لینک و میکر دائو شراکت دارد و سرمایه‌گذارانی مانند مارک کوبان، مالک میلیاردر تیم NBA‌ نیز در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند. بالاترین قیمت پالیگان در تاریخ ۰۶ دی ۱۴۰۰ معادل ۲.۹۲ دلار بوده که همینک %۶۱.۱۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

وی قبل از شروع مشارکت با پالی گان، به عنوان مدیرعامل Scope Weaver و مدیر فنی گروه Welspun فعالیت کرده بود. وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است. MATIC، توکن بومی پالی گان، یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می شود. از این توکن برای خدمات پرداخت در مجله خبری میکاپ پالی گان، به عنوان یک رمزارز تسویه حساب کار می کنند. کارمزدهای تراکنش در زنجیره های جانبی پالی گان نیز با توکن های MATIC پرداخت می شود. با استفاده از پالی گان، می توان زنجیره های رول آپ آپتیمیستیک، زنجیره های رول آپ ZK ، زنجیرهای مستقل یا هر نوع اطلاعات دیگر را که مورد نیاز توسعه دهندگان نرم افزار های مبتنی بر بلاک چین است ، ایجاد نمود.

نگه داری ارز دیجیتال پالی گان

این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد. ارز دیجیتال Matic توکنی با استاندارد ERC-20 است که بر روی بستری از اتریوم فعالیت می کند. این رمز ارز طبق الگوریتم اثبات سهام کار می کند و باید آن را از صرافی ها خرید کنید. متیک برای انجام پرداخت ها در شبکه استفاده می شود و شرایطی فراهم شده است تا کاربران بتوانند با استفاده از این توکن برای بهبود وضعیت پلتفرم Polygon حق رای و نظرسنجی داشته باشند. Matic باعث بهبود وضعیت امنیت شبکه می شود و از این رو رمز ارز ارزشمندی محسوب می شود.

برایخرید ماتیکدر بخش خرید و فروش آسان، کافی است مقدار ارز متیک موردنظر را مشخص کنید تاقیمت ماتیکبرای شما محاسبه شود. در این قسمت می‌توانید قیمت موردنظر خود را برای خرید متیک وارد کرده و ارزهای دیجیتال را بر اساس استراتژی شخصی خود معامله کنید. طبق آنچه مورد اشاره قرار گرفت، ارز دیجیتال ماتیک یک توکن ERC-20 محسوب می‌شود که روی بلاک چین اتریوم به اجرا در می‌آید. هم‌چنین از طرفی ارز دیجیتال ماتیک، توکن ارائه شده در پلتفرم پالیگان نیز است؛ به همین دلیل می‌توان از آن در زمینه‌های گوناگون استفاده کرد. در ادامه به برخی از زمینه‌هایی که این رمز ارز در آن‌ها کاربرد دارد اشاره خواهیم کرد.