مدل کاشت ناخن جدید 2023 مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک مدل ناخن جدید 1402-زیبایی

ژل کاسه ای نوعی از مواد ژل است که در بازار به صورت قوطی های درب دار عرضه می گردد و اصطلاحا ژل کاسه ای نامیده می شود. ژل کاسه‌ ای نیز به ۲ صورت هارد ژل ها و سافت ژل ها در بازار موجود می باشد. برای مثال شما می توانید در صدف سازی ناخن، شبنم گذاری و برجسته سازی در طراحی نیز از آن ها استفاده کنید. ژل های کاسه ای در رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند ولی پرکاربردترین رنگ های آن رنگ کلیر یا بی رنگ برای کارهای طراحی و صدف سازی و همچنین رنگ هلویی و صورتی طبیعی در امور کاشت ناخن می باشند. در دوره آموزشی شما ابزار مورد استفاده در این مرحله و نحوه صحیح استفاده از آن ها را آموزش می بینید.

  • این روغن‌ها حاوی ترکیباتی هستند که استحکام ناخن‌ها را افزایش می‌دهند و از شکستگی و ترک‌خوردگی آن‌ها جلوگیری می‌کنند.
  • در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده، سپس مواد ضد قارچ را روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌دهند و در نهایت ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی آن‌ را فشار می‌دهند تا بخوبی به هم بچسبند.
  • آخرش هم سشوار تا مرز سوختن پیش می‌رفت و آن‌قدر دیر می‌شد که همه کلافه می‌شدند.
  • پس از خشک شدن مواد، با استفاده از یک بافر آن را برداشته و فرم نهایی را ایجاد کنید و در آخر قسمت بالای ناخت‌ها را برش داده و در دستگاه UV قرار دهید تا خشک شود.
  • چسب ناخن حساسیت زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشـت ناخن حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن ها دچار اگزما می شود و باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند.
  • شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آنهاست.
با یک بافر نسبتا زبر روی ناخن بکشید و تا حدودی خراش‌های سطحی روی ناخن ایجاد کنید. فقط توجه داشته باشید که بافر نباید به پوسته ناخن آسیب برساند. آموزش کاشت، آموزش طراحی ناخن و همچنین آموزش مانیکور و پدیکور از جمله مواردی است که تحت نظارت یک مربی باتجربه نتایج بسیار بهتری را به‌همراه خواهد داشت. در بسیاری از سالن‌های آرایشی هم از لامپ ال ای دی استفاده می‌شود. پس از ایجاد سطح و فرم مناسب ناخن را به مدت ۲ دقیقه داخل دستگاه UV و پس از خارج کردن ناخن با پد آغشته به کلینزر رو سطح ناخن می کشید تا چسبندگی آن برطرف شود. انجام کاشت ناخن در صورت عدم آموزش مي تواند خطر آفرين باشد.

زمانی که برای دوام لاک ژلیش گفته شد، مدت زمانی است که ژلیش ناخن سالم، بدون لب‌پریدگی، بدون ترک و سیاه شدن در نظر گرفته می‌شود. در غیر این صورت اگر بعد از یک ماه هم برای پاک کردن آن اقدام نکنید، ژلیش با شکلی نه چندان شبیه به ظاهر اولیه‌اش روی ناخن باقی می‌ماند. خصوصاً اینکه در این مدت زمان باید قسمت جدید و رشد یافته ناخن طبیعی خودتان به شکل هلالی را هم در انتهای صدف ناخن، به ظاهرشان اضافه کنید.

در روش کاشت پودري در مرحله اول با استفاده از ابزارهاي خاص پوست ها دور ناخن را عقب زده و سپس مي چينند . اين کار را در دو تا سه مرحله انجام مي دهندو هر بار به مواد زمان مي دهند تا کاملا خشک شود . در اين مرحله ابتدا با استفاده از سوهان برقي سطح مواد را يک دست و يکنواخت کرده و سپس با استفاده از سوهان دستي و بافر اين سطح را صيقل مي دهند در نهايت روي سطح ناخن را به روغن مخصوص اغشته مي کنند تا کاملا براق شود . مجله خبری میکاپ قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود. در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده، سپس مواد ضد قارچ را روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌دهند و در نهایت ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی آن‌ را فشار می‌دهند تا بخوبی به هم بچسبند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد.

مرحله چهارم : طراحی ناخن

کاشت ناخن در شرایطی که به ویژه فرد سعی می کند از ناخن بلند خود استفاده های نادرستی مانند باز کردن در قوطی و… داشته باشد، می تواند مشکل ساز شود و زمینه را برای جدا شدن لایه سطحی ناخن از بستر فراهم کند. هرچه ناخن کاشته شده بلندتر باشد، احتمال بلندشدن ناخن از یستر بیشتر می شود.

ابروهایی زیبا و طبیعی با کمک قلم هاشور ابرو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار