یادگیری زبان انگلیسی از پایه صفر تا صد الترا ایریا | zabannew

مشکل رایج کتاب‌های دستور زبان (به هر زبانی) این است که اطلاعات زیادی به خواننده می‌دهند. آن‌ها توسط اساتید زبان شناسی که به تاریخ، روانشناسی یا علم زبان علاقه دارند نوشته شده‌اند در نتیجه مشکلات رایج برای زبان آموزان انگلیسی را توضیح نمی‌دهند. کودکان به‌تدریج می‌آموزند که چگونه کلمات کنار هم قرار گرفته‌اند و سرانجام می‌توانند روان صحبت کنند به همین دلیل این روش «طبیعی» نامیده می‌شود. در این روش هرچه بیشتر با زبان انگلیسی احاطه شوید، یادگیری آن راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود از همین رو مناسب افرادی است که یا به یک کشور انگلیسی‌زبان وارد شده و یا توسط افراد انگلیسی‌زبان احاطه شده باشند. البته با تمام دشواری‌های یادگیری زبان انگلیسی با توجه به مزایای فراوان، هر میزان سرمایه‌گذاری سودآور است. در واقع این سرمایه‌گذاری با تاثیر شگفت‌آوری که در جنبه‌های مختلف زندگی زندگی شما خواهد داشت جایی برای شک و تردید باقی نمی‌گذارد.

یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه

از مزایای مهم این کلاس ها نیازمحور بودنشان است یعنی استاد شما بر اساس سطح و هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی، برای کلاس برنامه‌ریزی می‌کند و مثل یک رهبر تمامی حرکات و روند پیشرفت شما را زیر نظر دارد. شما برای یادگیری زبان انگلیسی نیازمند به گوش دادن موسیقی انگلیسی یا دیدن انیمیشن و فیلم هایی به زبان انگلیسی می باشد. این نکته هم فراموش نکنید که دانستن قواعد و دستور زبان انگلیسی مهم و ضرور ی می باشد. برای آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی بهتر است بدانید ترفندهای یادگیری زبان انگلیسی برای هر مهارتی متفاوت کلیک است.

سطوح زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی از پایه صفر تا صد الترا ایریا | zabannew دروس مختلف بر اساس سطح و موضوع، طبقه‌بندی شده اند و با گذراندن مراحل مختلف آموزشی، دروس مراحل بعدی باز می‌شوند. تکرار و تمرین برای یادگیری زبان انگلیسی تنها با روش های صحیح و اصولی که اساتید راه و روش آن را به شما نشان می‌دهند، امکان پذیر است. پس انتظار نداشته باشید که یک لغت جدید یا نکته گرامری بدون تمرین در ذهن شما تثبیت شود. لغات جدید را در حین مکالمه یا نوشتن به ذهن بسپارید نه با حفظ کردن.

سطح پایه:

محتوای این پکیج خودآموز زبان انگلیسی به­‌صورت ویدیوهای آموزشی ضبط شده است که بعد از ثبت‌­نام در دسترس شما قرار می­‌گیرد. شما به‌­عنوان دانشجوی دوره سایبرتاک مدرن می­‌توانید در هر زمان به این ویدیوها دسترسی داشته باشید. برای خواندن متن‌های انگلیسی، کتاب‌ها، مقالات و هرکجا که جمله‌ای انگلیسی را می‌بینید باید مهارت خواندن (یا ریدینگ) خود را تقویت کنید در این بخش بهترین روش‌های تقویت مهارت روخوانی انگلیسی را برای شما قرار داده‌ایم. تقویت مهارت شنیداری یا لیسنینگ به شما کمک می‌کند که بهتر به انگلیسی مکالمه کنید و مکالمه‌‌ای که دیگران با شما دارند را متوجه شوید. برای حرفه‌ای شدن در مهارت لیسنینگ باید بتوانید تمام فیلم‌ها و آهنگ‌های انگلیسی را متوجه شوید.

  • به خاطر سپردن معنی کلمات بسیار ساده تر است اگر بدانید معنی آنها چگونه است و چگونه در جمله استفاده می شوند.
  • (به‌عنوان‌مثال در دوره‌های آموزش ثبت نام کنید یا حداقل اینترنت بیشتری را صرف یادگیری کنید) سریع‌تر یاد می‌گیرید.
  • به طور کلی توی زبان فارسی به انتهای اسم های معرفه “ی” اضافه میشه.
به همین طریق اگر هدفتان لذت بردن از فیلم، سریال، موسیقی و … انگلیسی است، لازم است listening خود را بیش از سایر مهارت‌ها تقویت کنید. دوره خودآموز سطح متوسطه CTM3 دوره‌ای مناسب برای زبان‌آموزان سطح CEFR B1 است. اگر ساختارهای زبانی را به‌خوبی می‌شناسید، از پس ارتباطات کاری، سفر و … برمی‌آیید و یا توانایی تولید متن‌های کوتاه انگلیسی را دارید این سطح مناسب شماست. کتاب تاچ‌استون ۳ (Touchstone 3) منبع آموزشی این دوره است.در طی این دوره، شما توانایی درک صحبت و متون استاندارد را در موارد آشنا مثل مسائل کاری و تحصیلی، اوقات فراغت و غیره را به‌دست خواهید آورد. همچنین در هنگام سفر، شما خواهید توانست در محیط‌های انگلیسی زبان اکثر نیازهای خود را برطرف کنید. در طول این دوره شما مهارت لازم برای تولید متون ساده را با موضوعات آشنا کسب خواهید کرد و می‌توانید درباره تجربیاتتان، امیدها و آرزوهایتان به‌طور خلاصه بحث کنید و برای عقاید و برنامه‌هایتان دلیل و توضیح ارائه دهید.