ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار-زیبایی

در حال حاضر شبکه بلاک چین اتریوم به عنوان پر کاربرد ترین و محبوب ترین شبکه بلاک چین در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌کند و اکوسیستم اتریوم توانسته درصد قابل توجهی از کاربرد های مربوط به بلاک چین را به خود اختصاص دهد. افزایش استفاده کاربران از بلاک چین اتریوم باعث بروز چالش های بسیار زیادی برای آن از جمله کاهش مقیاس پذیری و البته افزایش کارمزد ها شد. در این بین رمز ارز های بسیار زیادی با هدف بهبود شرایط بلاک چین اتریوم کد نویسی و توسعه یافتن پالی گان نیز یکی از این رمز ارزها است. اصلی ترین هدف تعریف شده برای خلق پالی گان توسط تیم توسعه دهنده این رمز ارز بهبود عملکرد بلاک چین اتریوم در زمینه های مختلفی مانند امنیت و مقیاس پذیری و البته کاهش کارمزد ها است. لازم به توضیح است که شبکه بلاکچین مورد استفاده در لایه دوم اتریوم بایستی از نظر قدرت و شرایط به گونه ای باشد که امکان ارائه خدمات لایه اصلی را داشته و از نظر امنیتی نیز در شرایط ایده آل قرار بگیرد.

اطلاعات بازار تتری

از جمله مواردی که شما باید درباره ارز ماتیک بدانید، این است که ساختار مربوط به شبکه پالیگان یا ماتیک از چهار لایه مختلف تشکیل می‌شود و برای هر کدام از آن‌ها وظایف خاصی در نظر گرفته شده است. در ادامه لایه‌های مختلف این شبکه را به ‌طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با ویژگی و خصوصیات هر یک از آن‌ها آشنا شوید. Dominance یا دامیننس polygon به معنی میزان سهم ارز پالیگان در کل بازار کریپتوکارنسی است. این سهم نشان می‌دهد که MATIC چه درصدی از کل بازار را در میان دیگر ارزها در اختیار دارد.

قیمت لحظه ای پالی‌گان (ماتیک)

طبق اطلاعات ماینینگ ‌پول ‌استیتس، نرخ هش بیت کوین، قدرت پردازشی که توسط ماینرها به شبکه اختصاص داده شده است، در حال حاضر بیش از ۳۰۷ اگزاهش در ثانیه است. باوجود اینکه این عدد صرفاً یک تخمین بوده و اندازه‌گیری کاملاً دقیق این شاخص غیرممکن است، اما نرخ هش بیت کوین پیش از این، هرگز از آستانه ۳۰۰ اگزاهش در ثانیه عبور نکرده بود. طبق داده‌های ان‌اف‌تی‌اسکن در ۲۷ ژانویه (۷ بهمن)، کل حجم فروش مجموعه NFTهای شرکت خودروسازی آلمانی پورشه به ۳۱۱۴ اتریوم معادل ۴.۸۸میلیون دلار رسیده است. NFTهای این مجموعه با بیش از ۱۸۴۰ توکن فروخته‌شده، دارای کف قیمتی ۲.۱۱ اتریومی و سقف قیمت ۹.۱۱ اتریومی هستند. در ابتدا قرار بود عرضه کل این مجموعه ۷٬۵۰۰ NFT باشد که پس از شکایت برخی از کاربران از قیمت‌های بالا به ۲٬۳۶۳ عدد کاهش یافت.

در این روش شما می‌بایست بنا به تحلیل خود از نحوه نوسان قیمت این رمز ارز برای انتخاب بهترین قیمت اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت و هولد کردن ارز دیجیتال پالی ‌گان برای بازه‌های زمانی چندین ساله هستید استفاده از خدمات خرید آسان ارز دیجیتال میتواند مجله خبری میکاپ گزینه بهتری برای شما باشد. فرایند فروش ارز دیجیتال پالی گان در پلتفرم‌های مختلف با شرایط متفاوتی در دستور کار قرار می‌گیرد. به عنوان مثال ممکن است در یک صرافی به دلیل تعداد پایین کاربران و حجم پایین معاملات شما مجبور به صبر زیاد برای خرید این رمز ارز باشید.

با توجه به اینکه شبکه پالی ‌گان از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌نماید امکان استخراج ارز دیجیتال وجود ندارد. پس از آن که معاملات تایید شدند، برای آن که در شبکه بلاک چین تفسیر و اجرا شوند، به این لایه انتقال پیدا می‌کنند. البته باید متذکر شد که خود این لایه نیز از دو زیر لایه تشکیل شده است که این دو زیر لایه را می‌توان ماشین مجازی و منطق اجرایی در نظر گرفت که امور مربوط به تراکنش‌ها را انجام می‌دهند. این لایه یکی از مهم‌ترین و موثرترین لایه‌های در نظر گرفته شده برای شبکه ماتیک است؛ چراکه زنجیره‌های پالیگان در این لایه وجود دارند و باعث افزایش امنیت این شبکه می‌شوند. از طرفی کنترل بخش‌های گوناگون پلتفرم Polygon مانند بخش تراکنش‌ها و استیکینگ نیز بر عهده این لایه است.

نمودار لحظه ای پالیگان

اما با مشاهده وضعیت شبکه آن و حمایت هایی که از آن انجام می شود می توان تا حدودی پیش بینی کرد که چه آینده ای در انتظار آن است. طبق پیش بینی های انجام شده اعلام شده است که حداقل تا ۵ سال آینده این رمز ارز می تواند بالاترین رشد قیمت را تجربه کند و سرمایه گذاران این توکن می توانند سود قابل توجهی به دست آورند. مشارکت هایی که شرکت سازنده با چند شرکت مطرح در زمینه ارزهای دیجیتال انجام داده است باعث رشد قیمت این رمز ارز شده است. در زمان نوشتن این مقاله ارزش کل بازار پالی گان به حدود 86 میلیون دلار میرسه و با قرار گرفتن در رتبه 113 مارکت سهم 0.01 درصدی از کل بازار ارز های دیجیتال رو به خودش اختصاص داده.

  • Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است.
  • روش دوم خرید ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید، یعنی خرید استیبل کوین تتر یا بیت کوین در صرافی های ایرانی و سپس انتقال آن ها به صرافی های معتبر بین المللی (مانند کوینکس و کوکوین) و در نهایت تبدیل آنها به ارز ماتیک.
  • از همین رو برای اینکه بتونید در بازار رمز ارز ها سرمایه گذاری کنین و سود خوبی به دست بیارین نیازمند شناخت بهتری از راه های سرمایه گذاری و خرید و فروش مطمئن هستید که در ادامه به این موضوع میپردازیم.
  • استفاده از شبکه پالیگان، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و خودمختاری یک پروژه بلاکچینی را افزایش می‌دهد.
  • همین مزیت ها و کاربردها کم کم باعث افزایش استفاده از آن در میان کاربران شده و در نهایت محبوبیت آن را در بازار به دنبال داشت.
  • این فناوری منحصر به فرد، به هر زنجیره جانبی پالیگان اجازه می دهد تا حداکثر 65،536 تراکنش در هر بلاک پردازش شود.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با