میثم عطر آرایشی آرایش لب رژ لب جامد-زیبایی

در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد. استفاده از رژلب آرایش صورت شما را تکمیل می‌کند و باعث می‌شود در موقعیت‌های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید. اکثر رژلب‌ها به لطف وجود آلوئه ورا و ویتامین E خاصیت مرطوب کنندگی و نرمی لب‌ها را دارند. بسیاری از رژلب‌ها دارای SPF هستند که از لب‌های شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند.

تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژ لب می‌زنند اعتماد به نفس بیشتری دارند. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

مجله خبری میکاپ جامد این لی یکی بهترین رژ لب جامد در بازار است که طرفداران بسیار زیادی بین خانم ها دارد؛ این رژ لب 19 رنگ طبیعی و زیبا مختلف دارد که دارای ساختاری بسیار سبک و لطیف است؛ با استفاده از این رژ لب می توان رطوبت فوق العاده ای به لب ها بخشید و از به وجود آمدن خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری کرد. یک گزینه دیگر برای برطرف کردن خشکی لب‌ها، رژ لب‌های ساتن و حریری است. این رژها، لب‌های شما را مرطوب نگه می‌دارند و مواد مغذی لازم را به آنها می‌رسانند و لب‌هایتان را براق نگه می‌دارند.

  • امروزه بسیاری از رژ لب‌ها حاوی ویتامین‌هایی از قبیل ویتامین E هستند.
  • رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده.
  • از این رو آرایشگران حرفه‌ای بیشتر از این نوع رژ لب جامد استفاده می‌کنند.
  • از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم.

اگر قصد خرید انواع رژ لب جامد مات، براق، شاین دار یا آبرسان را دارید و دوست دارید مجموعه کاملی از رنگ‌ها و مدل‌ها را به صورت یک‌جا مشاهده کنید، حتما به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید. در دیجی استایل می‌توانید زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد از برترین برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب مشاهده کرده و با مطالعه نظرات کاربران دیگر نسبت به خرید خود مطمئن شوید. دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و … را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند.

همچنین قیمت رژ لب کاسه‌ای یا پالتی کمی بالاتر است، بنابراین استفاده از این محصول برای استفاده روزمره شاید چندان به‌صرفه نباشد. این رژلب پالتی با استفاده از یک براش مخصوص روی لب قرار گرفته و پخش می‌شود. در واقع پالت رژ مانند پالت‌های سایه چشم یا همان پالت‌های کلاسیک رنگ و روغن نقاشی عمل کرده و امکان ترکیب چند رنگ را به شما می‌دهد. باید حتما به اندازه لب های خود زمان خرید رژ لب توجه کنید زیرا برخی از رژ لب ها برای برخی لب ها گزینه مناسبی نیستند؛ به عنوان مثال کسانی که لب های بسیار نازک دارند، بهتر است از رژ لب رنگ تیره استفاده نکنند؛ بهترین رنگ رژلب برای این دسته از افراد، رژلب براق یا رژلب مایع است.

توصیه می شود برای دوام و کارایی بیشتر نیم ساعت قبل از استفاده آن را در یخچال نگهداری کنید. بهترین زمان استفاده از این محصول 18 ماه ماه پس از بازکردن درب محصول است. رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند. انواع برق لب شامل شاین و اکلیلی که معمولاً دارای ویتامین E و فرمولاسیون‌های ضدآفتابی است.

رژ لب جامد پالتی یا کاسه‌ای

رژلب ها به دو دسته مایع و جامد تقسیم می شوند که هر کدام از آنها از زیبایی خاص برخوردار هستند. این محصولات علاوه بر زیبایی، از لب ها محافظت می کند و با قابلیت آبرسانی بالای خود از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کنند. در این میان رژ لب های دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل مورد نظر خود را در فروشگاه های سفیر خریداری کنید. برند رژ لب لانکوم، طیف وسیعی از محصولات را با وزن بسیار سبک و ماندگاری بالا ارائه می‌دهد.

رژ لب جامد براق

وجود سرب در رژ لب باعث پوسته پوسته شدن و خشکی پوست لب و به مرور زمان انواع سرطان می‌شود. ماده اصلی سازنده رژ لب‌های گیاهی، مواد طبیعی و گیاهی است که تقریباً هیچ تهدیدی برای سلامت ما محسوب نمی‌شوند. قیمت این رژ لب‌ها متفاوت است و معمولاً محصولات گیاهی از نوع ایرانی، قیمتی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه دارند.

همچنین در کنار این نوع رژ لب یک مداد تراش متناسب با قطر مداد رژ الزامی است. در سال ۲۰۱۰ نیز FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) در راستای تحقیقات قبلی، یک تحقیق گسترده‌تر را نیز به اجرا گذاشت که شامل آزمایش ۴۰۰ برند رژ لب موجود در بازارهای ایالات متحده بود.[۲۷] این تحقیق توسط شرکت علوم فرا مرزی و با استفاده از همان شیوه و روش آزمایش‌های سال ۲۰۰۹ انجام شد. این مطالعه جدید به میانگین میزان سرب ۱/۱۱ پی‌پی‌ام دست یافت و این در حالی بود که بالاترین میزان معادل ۷/۱۹ پی پی‌ام بود.[۲۶] مجموع استحصال چنین ارقامی حاکی از افزایش دو برابری آمارها در مقایسه با تحقیقات سال ۲۰۰۹ بود. با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود.