کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان-زیبایی

در واقع پوست به آن ها واکنش نشان داده و به شکل خونریزی، تاول های بزرگ، قرمزی و … از خود واکنش نشان می دهد. در این روش، از سوزن های بسیار کوچک که در میکرونیدلینگ کاربرد دارد، استفاده می کنند و رنگدانه ها را بدون درد به پوست تزریق می کنند. رنگدانه ها به لایه های سطحی پوست نفوذ می کنند و پوست را یکدست و یک رنگ خواهند کرد. گفته می شود که در این روش، شما ۶ الی ۸ ماه نیازی به استفاده از کرم پودر نخواهید داشت. همچنین ادعا شده است که در این روش می توانید ۱ الی ۳ درجه پوست خود را روشن نمایید. در طول مراقبت بی بی گلو یا کرم پودر دائمی، از آرام ترین حالت قلم استفاده میشود تا ناراحتی برای بیمار ایجاد نشود .

دیدگاه کاربران

پیش از پرداختن به عوارض کرم پودر دائم صورت باید بدانیم که این فرآیند به چه صورتی انجام می‌شود. میکرونیدلینگ تکنیکی است که به کمک متخصصان پوست و زیبایی آمده تا کرم پودر دائم صورت را ممکن کنند. به کمک این سوزن‌ها، پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود.

چرا که پوست می تواند در شاداب و جوان نشان دادن چهره تاثیر زیادی داشته باشد. از این رو خانم ها برای رسیدن به این هدف خود، دست به کارهای مختلفی می زنند. خوشبختانه روش های مختلفی برای رسیدن به پوستی یکدست وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، اما پوشش های موقتی مانند استفاده از کرم پودرهای مرغوب، می تواند در لحظه خانم ها را به پوستی زیبا برساند.

  • البته این تزریق به لایه‌های اپیدرم پوست آسیب نمی‌رساند و عمق وارد کردن سوزن‌ها به حدی است که پوست فقط دچار خونریزی‌های ظریفی میشود.
  • در بالاتر هم گفتیم که فلزات سنگین یکی از ترکیبات کرم پودر دائمی است.
  • همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد.
  • همچنین اگر پوستتان حساس است، ممکن است انواع زائده‌های پوستی مانند گوشت اضافه، کلوئید، ناهمواری و … برایتان ایجاد شود.
  • تزریق با سرنگ های بسیار نازک انجام میشود و با استفاده از دستگاه سوزن و رنگدانه بسرعت به لایه های سطحی پوست تزریق میشود و پوست با مواد رنگدانه دار پر میشود.
  • بدن در رویارویی با رنگ‌ها ممکن است مانند یک جسم خارجی رفتار کند و واکنش نشان دهد.

لازم به ذکر است که مواد بکار رفته و ویال ها در این تکنیک مواد گیاهی و طبیعی هستند و کاملا متفاوت با مواد در روش میکروپیگمنتیشن است. آیا تا به حال از کرم پودر دائم صورت استفاده کرده‌اید؟ اگر تجربه‌ای درباره عوارض کرم پودر دائم صورت دارید، با ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما کنیم. درمان نور LED تأثیر مثبتی در رشد سلول ، تولید کلاژن و الاستین ، گردش میکرو و وضعیت کلی پوست داشته و باعث بهبود افتادگی ، خطوط باریک ، چین و چروك ، منافذ بزرگ ، کک و مک و پیگمنتیشن ناشي از قرار گرفتن در معرض آفتاب مي شود. چندین چراغ با رنگ مختلف که هر کدام به منظور هدف خاصی وجود دارد . کرم پودر دائم هم روی پوست‌های نرمال هم پوست‌های چرب هم پوست‌های خشک انجام می‌شود تنها ممکن است ماندگاری آن بعد تزریق با توجه به نوع پوست متفاوت باشد. بطور خاص، درمان سطحی سیلیکون یا سیلان خواص آبگریز را به کرم پودر دائم ارائه می‌کنند و ظرفیت جذب مایع را محدود می‌کنند و در عین حال احساس نرمی بهتری به آن‌ها می‌دهند.

اگر فردی دارای چین و چروک پوستی است، نباید از این روش استفاده کند. همچنین، افراد دارای عارضه‌های شدید پوستی از موارد منع استفاده از این روش هستند. در اپلیکیشن کمدا می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای متنوع را مشاهده کنید و همیشه در تخفیف خرید کنید. اگر لوازم آرایشی دارید که تا به امروز بدون استفاده باقی مانده، با قیمت مناسب در اپلیکیشن کمدا به فروش برسانید و به پول تبدیلش کنید.

مدتی که انجام کرم پودر دائم طول می کشد؟

همینطور به صورت مکانیکی در برابر سایش از سایر لایه ها محافظت میکند. سلول های این لایه مدام کنده شده و با سلول هایی که در لایه گرانولوسوم وجود دارند جایگزین میشوند . پیری بیرونی توسط عوامل خارجی مانند سبک زندگی و میزانی که در معرض اشعه آفتاب قرار میگیرد تعیین میشود . اکثر پیری ها بیرونی هستند و عواملی مانند تغذیه نادرست ، مصرف مشروبات الکلی مجله خبری میکاپ ، سیگار ، دارو و رژیم پوستی نامناسب منجر به آن میشود. پوست صورت انسان از سه لایه‌ی اصلی اپیدرم، درم و هیپو درم تشکیل شده‌است که به ‌ترتیب این لایه‌ها از بیرونی‌ترین تا درونی‌ترین لایه‌های پوست را پوشش می‌دهند. اپیدرم نازک ‌ترین لایه و بیرونی‌ترین لایه پوست است که از بدن محافظت می‌کند و ضخامت آن زیاد نیست و مانند یک کاغذ خیلی نازک است.