خرید پولیگان ماتیک, فروش پولیگان ماتیک, قیمت پولیگان ماتیک-زیبایی

قبل از خرید matic کیف پول با پشتیبانی از ارز دیجیتال Matic Network را بسازید تا هنگام خرید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید. یکی از ویژگی‌هایی که برای ارز دیجیتال ماتیک می‌توان در نظر گرفت این است که این ارز با استفاده از امنیت دوگانه پلاسما و ماتیک در نظر دارد که ظرفیت توان و یو ایکس را افزایش دهد. پالیگان Polygon شبکه ای مبتنی بر بلاک چین است که ارائه دهنده ارز دیجیتال Matic است. این شبکه از یک سری زنجیره جانبی استفاده می کند و Matic برای حفظ امنیت این زنجیره و پرداخت هزینه های مرتبط با تراکنش ها در شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند.

در حال حاضر پلتفرم پالی گان امکان اجرای ۶۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه داشته و زمان تایید هر بلاک در شبکه این رمز ارز نیز در حدود دو ثانیه است. کارمزد خرید و فروش پالی ‌گان کارمزد خرید و فروش ارز دیجیتال پالی ‌گان در صرافی‌های مختلف با تفاوت‌های جزئی نسبت به هم روبرو است. نکته بسیار مهمی که درباره کارمزد خرید و فروش پالی ‌گان باید به آن بپردازیم این است که هر چقدر سطح کاربری شما در یک صرافی افزایش پیدا کند امکان خرید این رمز ارز با کارمزد‌های پایین‌تر برای شما به وجود خواهد آمد.

با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند. تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است. در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد. اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

۶۵ هزار تراکنش در ثانیه سرعت عملیاتی شبکه پالی گان است که از همین طریق توانسته کمک بسیار زیادی به شبکه اتریوم نماید. هم‌چنین باید متذکر شد که در ساختار این شبکه از الگوریتم مخصوص POS استفاده شده است. همان‌طور که می‌دانید، هر یک از ارزهای دیجیتال ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که شما باید بر اساس آن‌ها تصمیم بگیرید که از ارز دیجیتال استفاده کنید یا خیر! در ادامه ویژگی‌های رمز ارز ماتیک را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با آن آشنا شوید و تصمیم درستی برای استفاده از آن بگیرید. ارز پالیگان با نماد اختصاری MATIC در رتبه 10 ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد. این بلاک چین به توسعه دهندگان امکان ساخت Dapp های کاربرپسند با کارمزد پایین و در مقیاس بالا را میدهد.

سیگنال ارز دیجیتال

همچنین دیگر نیازی به ساخت و برنامه‌ریزی دوباره قرارداد‌های هوشمند نیست و این قرارداد‌های هوشمند از اتریوم به پالیگان قابل انتقال هستند. پروژه پالیگان در تلاش برای ارائه قابلیت همکاری و مقیاس‌پذیری بلاک چین‌ها است و در حال حاضر براساس داده‌های پالیگان، بیش از 19 هزار برنامه غیرمتمرکز از این خدمات استفاده می‌کنند. کارمزد معاملات در نوبیتکس به‌صورت درصدی از مبلغ کل معامله از خریدار و فروشنده دریافت می‌شود. شما می‌توانید تمامی اطلاعات دراین‌رابطه را در جدول کارمزدهای نوبیتکس پیدا کنید. Trust Walletیکی از مشهور‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بوده و برای دو نسخه اندروید و iOS قابل دسترس است.

  • حال می‌توانید سفارش خرید یا فروش پالیگان را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد ثبت کنید تا معامله شما انجام شود.
  • اصلی‌ترین مزیت خرید مستقیم ارز دیجیتال پالی گان عدم نیاز به پرداخت کارمزد‌ها است و همچنین عیب بزرگ این روش نیز وجود کلاهبرداری‌های بسیار زیاد و زمان بر بودن پیدا کردن فروشندگان این رمز ارز در پلتفرم‌های مختلف است.
  • این صعود چشمگیر قیمت ماتیک، نظر بسیاری از سرمایه‌ گذاران و تحلیلگران را به پلتفرم پالیگان جلب کرد و باعث شد عده زیادی روی خرید ماتیک سرمایه گذاری کنند.
  • لایه سوم لایه پالیگان است که در واقع وظیفه میزبانی از بلاکچین های مستقل را بر عهده دارد.
  • فروش و خرید آلگوراند خرید و فروش الگورند همانند سرعت و امنیت بالایی که شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال دارد در اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است.
هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید. اینانس سرویس کیف پول ارائه نمی دهد و شما برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) از ما میتوانید از هر دو نوع این کیف پول ها استفاده نمایید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد. دستگاه هایی کوچک و قابل حمل هستند و از اون جایی که کلید خصوصی این کیف پول ها بر روی یک تراشه امن روی سخت افزار ذخیره میشه ایمن ترین نوع کیف پول ها برای ذخیره ارز های دیجیتال به حساب میان. ماتیک امنیت بالایی هم داره چون اپراتور های زنجیره ای Polygon در سیستم Pos نقش دارن و نماینده های یک سیستم اثبات سهام در شبکه هستن. شاید براتون سوال شده باشه که اصلا Pos چیه؟ خیلی راحت و خلاصه بخوام بگم روشیه که مشارکت کننده ها در یک شبکه غیرمتمرکز بر اساس اون با هم توافق میکنن و بر سر تراکنش ها و بلاک ها به اجماع واحد میرسن.

کیف پول ‌های نرم ‌افزاری مناسب ارز پالیگان (ماتیک)

برای این افراد در حال حاضر کارمزد خرید و فروش این ارز دیجیتال چیزی وجود 0.15 تا 0.4 درصد از کل معامله شما در نظر گرفته می‌شود. در روش اول شما می توانید برای خرید مستقیم ارز دیجیتال پالی گان اقدام کنید که در این روش می‌بایست در پلتفرم‌های مختلف به دنبال فروشنده این رمز ارز باشید. اصلی‌ترین مزیت خرید مستقیم ارز دیجیتال پالی گان عدم نیاز به پرداخت کارمزد‌ها است و همچنین عیب بزرگ این روش نیز وجود کلاهبرداری‌های بسیار مجله خبری میکاپ زیاد و زمان بر بودن پیدا کردن فروشندگان این رمز ارز در پلتفرم‌های مختلف است. تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال پالی ‌گان ادعا کرده که حداکثر میزان عرضه این رمز ارز در بازار ده میلیارد توکن خواهد بود که در حال حاضر حدود ۸۷ درصد از این مقدار یعنی ۸.۷۳ میلیارد توکن از آن در حال گردش است. همچنین برنامه‌ریزی‌های تیم توسعه دهنده پالی ‌گان نشان از این دارد که تمام توکن‌های این رمز ارز تا انتهای سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

نرخ بازده بسیار بالای این ارزها در کنار نبود محدودیت های قانونی در خصوص معاملات آن ها این ارزها را به یکی از اصلی ترین مقاصد سرمایه گذاری در دنیا تبدیل نموده است. معامله ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه مدارک و کاغذ بازی های وقت گیر ندارد، بازار آن به صورت شبانه روزی دایر است و رشد و سقوط قیمت ها تابع هیچ سقف و محدودیتی نیست. ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است. خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است. در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.