قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال-زیبایی

پالیگان Polygon برای رفع محدودیت‌های اتریوم از جمله توان عملیاتی، سرعت تراکنش و عدم حاکمیت جامعه توسعه داده شده است. با طراحی، Polygon پلتفرمی است که برای راه‌اندازی زنجیره‌های بلاک‌چین ساخته شده است. کاربران می توانند با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر اتریوم را در زمان کوتاهتری انجام دهند.

با توجه به رشد ارز دیجیتال ماتیک باید گفت که اکنون این ارز رتبه 17 از بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است؛ شما می‌توانید این ارز را در بسیاری از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز خریداری کنید یا بفروشید. ارز دیجیتال ماتیک یکی از ارزهایی به شمار می‌آید که اگر بتواند در کانال صعودی به مسیر خود ادامه دهد تا حدود قیمت 1.62 دلار رشد خواهد کرد. البته برای تحلیل درست این ارز دیجیتال باید نگاهی به وضعیت قیمت‌ بیت کوین نیز داشته باشید، چرا که شرایط این ارز نیز می‌تواند بر رشد ارز ماتیک تاثیر بگذارد. الگوریتم اثبات سهام رمز ارز ماتیک، این امکان را در اختیار مکانیزم اجماع قرار می‌دهد تا هر کدام از بلاک‌های شبکه را به صورت جداگانه اعتبار‌سنجی کند. به عبارت دیگر، اعضای شبکه میزان مشخصی از رمز ارز ماتیک را به عنوان وثیقه در شبکه سپرده‌گذاری می‌کنند. سپس شبکه پالیگان در ازای این کار، امتیاز اعتبارسنجی تراکنش‌های موجود را در اختیار اعضا قرار می‌‌دهد و هرکدام که بتوانند به درستی یک تراکنش را اعتبارسنجی کنند، از شبکه پاداش دریافت می‌کنند.

مزایا و معایب ارز دیجیتال ماتیک

پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد. به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد. در نهایت شما می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال پالی گان از خدمات صرافی تبدیل نیز استفاده نمایید. خدمات تبدیل در این زمینه می‌تواند کمترین هزینه را برای شما به دنبال داشته باشد و در عین حال بدلیل اینکه تبدیل یک صرافی معتبر و شناخته شده است، می‌توانید سرعت بسیار بالایی را نیز برای خرید پالی گان تجربه کنید.

ظرفیت بازار

در حال حاضر با توجه به شکل گیری اعتماد عمومی به ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ و اهداف بزرگ مدنظر آن، به نظر می رسد این رمز ارز حداقل در کوتاه مدت به رشد خود ادامه دهد. تحلیلگران عرصه بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند که تا پنج سال آتی مشکلی در روند رشد ارز دیجیتال matic ایجاد نخواهد شد. نکته بسیار مهم دیگر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این رمز ارز صرافی بایننس می باشد. در نتیجه گمانی زنی ها حاکی از آن است که این غول بزرگ عرصه معاملات رمز ارزها اجازه نخواهد داد ارز دیجیتال ماتیک با سقوط ارزش مواجه شود. مشارکت صرافی کوین بیس در پروژه پالیگان نیز یکی دیگر از مستنداتی است که تحلیلگران در خصوص آینده خوب ارز دیجیتال ماتیک به آن استناد می کنند. قیمت ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان، از اول انتشار تا به امروز معمولاً بالای یک دلار معامله شده است اما اخیرا در زیر این قیمت نوسان داشته است.

  • در این روش، معامله پس از اینکه کاربری دیگر با این قیمت حاضر به خرید یا فروش بود؛ صورت می‌گیرد.
  • در فوریه سال 2021، ماتیک به پالیگان تغییر نام داد که همچنان هدف ارائه خدمات مقیاس‌پذیری خود را ادامه می‌دهد و قصد دارد نقشی مهم و بنیادی در رشد، توسعه و تأمین زیرساخت‌های فناوری بلاک چین و برنامه‌ها داشته باشد.
  • تمرکز بر کاربرپسندی و راحتیه که مزیت بزرگی در دنیای ارز های دیجیتال محسوب میشه و پذیرش یک ارز رو در بین مردم افزایش میده.
  • تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید.

برخلاف بسیاری از صرافی‌ها در صرافی تبدیل کارمزد انجام معامله به صورت کاملاً شفاف در زمان ثبت سفارش به شما نمایش داده خواهد شد. تایید سریع تراکنش ها و به اصطلاح مقیاس پذیری بالا یکی دیگر از مزیت های است که برای پالی گان تعریف می شود. در نتیجه نباید نگرانی از بابت مقیاس‌های بزرگ داشته باشید؛ زیرا در صورت نیاز این پلتفرم شرایط فعالیت به شکل پایدار را برای شما فراهم خواهد کرد. اوکی اکسچنج، در حال حاضر بیش از 400 رمز ارز را پشتیبانی می کند و شما می توانید خریداری کنید. پس از خرید ماتیک می توانید میزان polygan خریداری شده را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید.

اسکراب لایه بردار و روشن کننده گل رز بیوآکوا