دستگاه هیدروفیشیال شرکت تجارت لیزر زیبا BLB-زیبایی

سرم ها فقط مانند لوسیون یا کرم در بالای لایه ی اپیدرم پوست قرار نمی گیرند، بلکه سرم ها به راحتی جذب پوست می شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم می کنند. هیدروفیشیال روشی غیرتهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوانسازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد. هندپیس دیگر این دستگاه هندپیس اولترا می باشد که برای جذب مواد و لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد .

دستگاه پلاژن 3 هندپیس – Pollogen Oxygeneo

وقتی سلول های مرده و چربی اضافی که روی پوست صورت وجود دارند توسط لایه برداری از بین بروند؛ کدری و ناهمواری پوست دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و شفافیت و درخشندگی با بهبود بافت پوست صورت به آن برمیگردد. این تغییر ات به نحوی صورت میگیرند که شما بلافاصله پس از انجام هیدرودرم متوجه آن میشوید. آبرسانی پوست، تغذیه و کلاژن سازی پوست، پایه و اساس سلامت و شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید.

دستگاه های هیدروفیشیال

آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف. ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. هیدرودرم با پاکسازی آلودگی‌ها از منافذ عمیق پوست، به جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه و سرسفید و آکنه کمک میکند. هندپیس اتوی صورت سبب ترمیم و جوان سازی ، پاکسازی سلول های مرده، بهبود کوتیکول اضافی پوست ریز و بهبود بافت پوست می شود.

کسب استاندارد ISO 9001 و ISO و همچنین OHSAS در سال ۱۳۹۴ از جمله دستاوردهای این گروه بازرگانی می باشد. با توجه به مواردی که در این مقاله بررسی کردیم ممکن است ترغیب شده باشید که روش هیدروفیشیال را امتحان کنید. تنها توصیه ما به شما این است که فقط در صورت نداشتن مشکلات و بیماریهای پوستی خاص و حاد و حتما زیر نظر متخصصین مربوطه این روش را به کار بگیرید. نکته مهم دیگر این است که قبل از اقدام به انجام روش هیدرودرم صورت باید از سلامت پوست خود کاملا مطمئن باشید؛ زیرا افرادی که دچار زخم های باز و بثورات پوستی هستند نمیتوانند از این روش استفاده کنند.

لایه‌برداری شیمیایی سطوح مختلفی دارد، از لایه‌برداری سطحی گرفته تا لایه‌برداری عمیق. در این درمان از اسیدهایی مانند سالیسایلیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید و دیگر اسیدها برای از بین بردن خطوط چهره، چین و چروک‌ها، پیری پوست، لک‌ها و زخم‌های کم‌عمق استفاده می‌شود. لایه‌برداری شیمیایی می‌تواند بسیار تاثیرگذار مجله خبری میکاپ باشد اما نه برای همه. به دلیل اینکه از اسیدها در این درمان استفاده می‌شود برای کسانی که دارای اختلالات پوستی هستند توصیه نمی‌گردد. از این گذشته لایه‌برداری شیمیایی برای کسانی که دارای پوست سالمی هستند تاثیرگذارتر بوده و این درحالیست که هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست‌ها توصیه می‌گردد.

  • استفاده از این درمان پس از هیدروفیشیال مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت.
  • محلولی ویژه که عمیقاً در منافذ پوست نفوذ کرده، آلودگی‌های آن را از بین برده و پوست را نرم می‌کند.
  • ماسک های موجود در این دستگاه، دارای 7 نور LED قرمز، سفید، بنفش، آبی، زرد، سبز و آبی کم رنگ می باشد.
  • (۴) با استفاده از دسته RF به ناحیه درمان نزدیک کنید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد RF شروع شود.

با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی ، می تواند از طریق پوست به درون سلول های عضلانی برود و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول ، سلول را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و سرگرمی کند. این مواد باعث نفوذ به عمق منافذ پوست شده و مواد مغذی و ضد چروک را به پوست می رساند. خوبی این روش این است که به دلیل نفوذ عمیق این مواد به به پوست، به سرعت توسط خون جذب شده و تاثیر سریعتری روی پوست می گذارند.

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره وگنر (2 سال گارانتی)