یادگیری کاشت ناخن از صفر تا صد با 20 درس رایگان هنر فردی-زیبایی

دوره هاي آموزش کاشت ناخن دوره هاي جامعي هستند که فراگيران را با پايه و اصول حرفه کاشت ناخن آشناي مي کنند . در این مرحله با استفاده از سوهان دستی ناخن‌های خود را به فرم و شکل دلخواه سوهان کنید و سطح صدف را به آرامی سوهان و بافر بزنید و بعد با براش مانیکور مواد اضافی را از روی سطح ناخن پاک کنید. از یک سوهان ناخن نرم یا بافر استفاده کنید تا سطح های ناخن‌های شما کمی خشن تر شود و درخشش آن از بین برود.این کار سطح مناسب تری برای چسباندن اکریلیک بر روی ناخن‌ فراهم می کند. بعد از انجام این کار با استفاده از براش مانیکور و یا با استفاده از مقداری پنبه و استون سطح ناخن‌های خود را مجدداً تمیز کنید تا هیچ گونه مواد اضافی بر روی سطح آنها باقی نماند.

  • قارچ ناخن بسیار مُسری است و باید در کاشت ناخن از ابزار ضد عفونی شده استفاده کرد.
  • سیلک‌ها مانند فیبرهایند با این تفاوت که بر خلاف رشته‌ای بودن فیبرها، ورقه‌‌ای هستند و بافت منسجم‌تری دارند.
  • سپس پودر کاشت صورتی را روی صدف ناخن قرار دهید و موادگذاری را انجام دهید.
  • همانطور که گفته شد، کاشت ناخن امروزه در بین بسیاری از بانوان و دختران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.
بعد از این نوع کاشت هم دست ها باید در دستگاه یو وی قرار گیرند. در این روش از ترکیب مواد اکریلیک (با رنگ های تعریف شده) با لیکویید ماده سختی به وجود می‌آید که روی ناخن را به طور کامل پس از سوهان کشی و صاف کردن و استفاده از مایع ضد قارچ می‌پوشاند. این روش دوام و استحکام بالایی دارد و جزو متداول ترین انواع مجله خبری میکاپ می‌باشد. پلی ژل‌ها برای قد دادن به ناخن، تقویت ناخن‌ها و ترمیم ناخن شکسته استفاده می‌شوند.

پرسش: آیا غسل و وضو با ناخن کاشته شده صحیح است یا اشکال دارد؟ آیا این نوع ناخن زینت محسوب می‌شود؟

با کمی تمرین و حوصله، تهیه مواد و وسایل مورد نیاز و یادگیری مراحل آن می‌توانید این کار را در خانه برای خودتان یا دیگران انجام دهید. اشعه UV برای خشک کردن ژلیش یا پودر ژلی در فرایند کاشت ناخن استفاده می شود. افرادی که کاشت ناخن انجام می دهند بهتر است زیر نظر متخصص یا پزشک پوست باشند تا با دیدن هرنوع نشانه مشکوک، مورد را با پزشک خود در میان بگذارند.

کاشن ناخن جدید معمولاً بین ۴ تا ۸ هفته دوام خواهد داشت و پس از آن نیاز به ترمیم دارد. این مدل برای کسانی که ناخن های شکننده و ضعیف دارند هم پیشنهاد میشود و علاوه بر این برای کسانی که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند بسیار مناسب به دلیل اینکه این نوع کاشت سخت و محکم است و به راحتی جویده نمیشود. افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند نیز باید از کاشت ناخن خودداری کنند. در این مقاله سعی شده است به خوبی به سوالاتی که ممکن است قبل از کاشت ناخن ذهن شما را درگیر کند پاسخ داده شود.

ضمنا در این روش نیازی به سوهان کاری بعد از کاشت وجود ندارد. امروزه این روش به دلایلی که ذکر شد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در قسمت زیر می توانید عکس انواع کاشت ناخن را مشاهده کنید. تیپ ها معمولا در دو جنس پلکسی و شیشه ای در بازار موجودند که جنس پلکسی منعطف تر می‌باشد. از تیپ های شیشه ای برای مدل های ژورنالی استفاده می‌شود و از تیپ های پلکسی برای کاشت پودری اکریلیک.

عقب زن یا پوشر یکی از ابزارهای کاشت ناخن است که برای عقب زدن پوست ها و کوتیکول های روی ناخن استفاده می شود. عقب زن دو سر دارد که از یک سمت برای عقب زن پوست ها و از سر دیگر برای برداشتن کوتیکول ها و یا تمیز کردن زیر ناخن استفاده می شود. عقب زن در ۲ نوع فلزی و چوبی (یکبار مصرف) در بازار موجود می باشد. لامپ این دستگاه ها عمر کوتاهی دارند و این یک عیب بزرگ برای این دستگاه ها شناخته میشود و زمان خشک شدن ژل در این دستگاه بسیار طولانی بوده است.

در مرحله ی چسباندن ناخن ها بعد از هر بار چسباندن ناخن چند دقیقه آن را محکم نگه دارید. بعد از این که کاملا چسبیده شدند آن ها با توجه به سلیقه ی خود کوتاه کنید. همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید.

آیت‌الله خامنه ای، استفتائات واحد پاسخ به سؤالات جامعة الزهراء باب وضو، ص ۱۹. کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است. یکی از جدیدترین متدهای ژلیش ناخن دیسکو ژل می باشد که با داشتن اکلیل های براق درخشش خاصی به ناخنها می بخشد.

آشنايي با کاشت ناخن و انواع آن  کاشت ناخن

در این شیوه از کاشت ناخن، ضد قارچ کاشت پودری استفاده می شود. بعد لایه ژل روی ناخن قرار می دهند و در دستگاه یو وی خشک می کنند. اغلب خانم ها برای زیباتر شدن ناخن و دست خود به کاشت ناخن روی می آورند. طرح های زیبا و متنوع ناخن های کاشت می تواند جلوه ای دیدنی و زیبا ایجاد کند.

کاشت ناخن بیبی بومر