خرید دستگاه هیدروفیشیال اصل با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه اینترنتی تاتو طلایی-زیبایی

آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) قبل از استفاده از دسته، ناحیه درمان را تمیز کنید. (۲) دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره باید در یک اتاق تمیز و دارای تهویه قرار گیرد دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۸۰ درصد مناسب بوده و از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. “قرمز” طول موج قرمز ۶۴۰ نانومتر به منظور بازسازی سلول های پوست به پوست ۱ ~ ۶ میلی متر نفوذ می کند ، گردش خون را تسکین می دهد، زخم های آکنه، درماتیت آلرژیک، تسکین درد و فعال کردن مواد فعال تأثیر خوبی دارد. منافذ را کوچک می کند، پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هایپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند.

آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

دستگاه این آب مقطر را به آب اکسیژنه تبدیل کرده و آن را در فرآیند پاکسازی به کار می‌گیرد. باتل C به طور معمول برای پاکسازی لوله میکرودرم است و باید با آب مقطر و مقدار بسیار کمی الکل پر شود. کاربرد این باتل این است که قبل از سوئیچ کردن بین باتل‌های A و B، به مدت چند ثانیه روی باتل C سوئیچ می‌کنیم تا لوله‌ی میکرودرم و هندپیس پاک شود. در باتل‌های A و B برای پاکسازی می‌توان از اسیدها استفاده کرد؛ معمولا ترکیب اسید و آب مقطر با نسبت ۱ به ۳ در دستور کار قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید در یکی از این باتل‌ها (معمولا B) مواد مغذی مانند هیالورونیک اسید، ویتامین سی، رتینول با غلظت پایین، ویال‌های تغذیه‌رسان و… استفاده کنید.

  • این دستگاه خطر بالقوه ای ندارد و مردم به خاطر نتایج کارآمد از آن استفاده می کنند.
  • بر خلاف درمان‌های دیگر در هیدرودرم (هیدروفیشیال) فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتایجی فوری و پایدار دست یافت.
  • آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) ناحیه درمان را قبل از استفاده از این هندپیس تمیز کنید.
  • نور پالسی شدید یک روش درمانی برای جوان‌سازی پوست است که از پالس‌های لیزر مانند و غیرمنسجم برای درمان آفتاب‌سوختگی، پیری پوست، لکه‌ها، منافذ بزرگ و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی استفاده می‌کند.
  • این درمان چه توسط متخصص پوست انجام شود و چه در خانه ممکن است سوزن‌های بزرگ و منحنی موجب ایجاد زخم‌هایی جبران‌ناپذیر و عفونت شوند.
  • هیدروفیشیال موتور سبک و سنگین به لحاظ شکل ظاهری کاملاً مشابه هستند اما نوع موتور سنگین قدرت و کیفیت بسیار بالاتری دارد.
این دسته از دستگاه مجله خبری میکاپ وسیله ای است برای رفع التهابات پوستی و قرمزی های ناشی از گرمایی که از طریق امواج RF در پوست ایجاد شده است. دسته چکش سرد فوق العاده قوی است و منافذ باز پوستی را می بندد و چین و چروک ها رو کاهش می دهد و حسی آرام و تسکین دهنده به پوست می بخشد. نمای کلی دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین(۳) با توجه به اطلاعات متن و تصویر بالا در مورد رابط های خروجی در هر دو طرف هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس ، لوازم جانبی را در رابط های مربوطه قرار دهید. سپس لوازم جانبی را به طور مرتب روی نگهدارنده لوازم جانبی قرار دهید.

فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست. یعنی لیفت صورت و خداحافظی با چین و چروک، یک نوع سیستم درمانی است که کار اصلی آن تولید گرما در لایه های زیرین پوست و کمک قابل چشم گیر در رفع چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم می شود. این دستگاه یک روش عالی بجای جراحی های پلاستیکی تهاجمی و خطر ناک با دوران نقاهت طولانی می باشد. اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و از چین و چروک‌ها، تغییر رنگ، جوش ناراضی هستید و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید هیدروفیشیال قطعا می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد.

مشخصات محصول

اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است. در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود. در ضمن هیدروفشیال مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است. علاوه بر دو مورد ذکر شده، هندپیس التراسونیک منجر به تولید گرمای درونی در پوست می‌شود، این گرما باعث افزایش گردش خون می‌گردد که نتیجه آن افزایش اکسیژن‌رسانی و افزایش جذب مواد مغذی از سطح پوست است. میکرودرم آبژین، کلیه روشهای پاکسازی و اسکین کر را کنار زده و با یک تکنولوژی پیشرفته، از طریق یک محفظه برای ساکشن یا مکش استفاده می کند. که به دو روش یکی از طریق خود هندپیس میکرودرم و هم از طریق ال سی دی دستگاه میزان قدرت مکش و قدرت و میزان آبی که می خواهیم روی صورت مشتریمان استفاده شود را تنظیم می کنیم.