آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-زیبایی

بدین صورت که پوست را در معرض بخار آب قرار داده، ولی مواظب باشید که بخار، پوست شما را نسوزاند، با این کار آلودگی ها و چربی ها و سلول های شاخی از سطح پوست تمیز شده و پوست شما مرطوب می گردد و این مرطوب بودن مانع ایجاد چین مجله خبری میکاپ و چروک ها می شود. یکی از راه های پاک کردن پوست، بخور دادن آن است که به وسیله آن منافذ پوست باز شده و آماده تغذیه از ماسک های مورد نظر می گردد. بعد از عمل بخور می توان دانه های سر سیاه و جوش های صورت را فشار داد.

چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید. براش را تکان دهید تا ریمل کاملا روی مژه را بگیرد و فقط قسمت‌های زیرین مژه را آغشته نکند. اگر قرار است از چند رنگ برای سایه زدن استفاده کنید، حتما رنگ‌ها و حاشیه آنها را با خوبی با هم ترکیب کنید. قبل از اینکه از هر ماده آرایشی استفاده کنید، با پرایمر باید پوست‌تان را برای آرایش آماده کنید.

میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس

یکی از بهترین پیشنهادهای کانسیلربا قیمت مناسب از برند ایرانی مشهورکالیستا متعلق به شرکت صادرات و واردات محصولات آرایشی و بهداشتی «آریان کیمیا تک» است. این برند آرایشی به گواه مصرف‌کنندگان با کیفیتی همسان با برترین برندهای اروپایی پیش می‌رود. کالیستا که در زبان لاتین به معنای «زیباترین» است از آغاز کار، استفاده از مرغوب‌ترین و خالص‌ترین مواد اولیه با کیفیت اروپایی و پیروی از بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

  • بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید.
  • موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید.
  • کمی از کانسیلر را به بیوتی بلندر خود زده و آن را به دقت زیر چشم­ها پخش کنید.
  • براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید.
  • از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید.
کانسیلر در نواحی پیشانی، چانه، اطراف بینی و بالای لب به کار می رود. برای پوشاندن جای جوش های قرمز، لکه ها و قرمزی های پوست هم می توانید از کانسیلری هم رنگ پوست خودتان بهره ببرید. مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود.

اشتباه در آرایش صورت با پوست خشک

شما در این مقاله آرایش چشم ، آرایش لب و نحوه استفاده از کانسیلر را یاد می‌گیرید. اما عجله نکنید، اموزش ارایش سادهصورت در منزل را ما شامل سه بخش است. فراموش نکنید که رنگ کرم‌پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست‌تان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر. کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با سایر بخش‌های بدن‌تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید.

مرحله 3: آموزش آرایش لب

شما به کمک عضلات صورت به جهات مختلف نگاه می کنید، صحبت می کنید، غذا می جوید، می خندید، اخم می کنید و شکلک در می آورید. صورت شما همچنین در معرض آسیب های عوامل محیطی، مثل نور خورشید، باد، کرم ها و لوازم آرایشی مختلف است. در صورت شما تقریبا ۱۶ عضله، تعداد زیادی استخوان و عروق خونی وجود دارد که به شما کمک می کند که کلیه این حرکات را با صورت خود انجام دهید. مانند عضلات سایر قسمت های بدن، عضلات صورت شما هم دچار خستگی و ضعف می شوند و باید آنها را تقویت کنید. تا آنجا که ممکن است خط لب را روی خط طبیعی لبهایتان بکشید. لزومی ندارد که ای بزرگتر یا بلند تر جلوه دادن لبها، خطهای خارج از لب بکشید.