خرید ارز ماتیک، نمودار و قیمت لحظه ای Polygan اوکی اکسچنج-زیبایی

تو این مقاله قصد داریم براتون بیشتر از ارز ماتیک نتورک بگیم و روش های خرید MATIC همچنین فروش MATIC رو براتون شرح بدیم. هم‌چنین باید متذکر شد که در ساختار این شبکه از الگوریتم مخصوص POS استفاده شده است. اتریوم ، دومین ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی است که بیشترین حجم معامله بعد از بیت کوین را به خود اختصاص داده است. Dominance یا دامیننس polygon به معنی میزان سهم ارز پالیگان در کل بازار کریپتوکارنسی است.

برای نمونه، انتقال الگوریتم اجماع اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام یک راه حل لایه اول می باشد. با توجه به این که الگوریتم اثبات سهام سرعت تراکنش بالا تری داره، اتریوم 2 که قراره از این الگوریتم استفاده کنه، می تونه به مقیاس پذیری بیشتری برسه. در این مقاله نگاه جامعی به پروژه پالی گان خواهیم داشت و مواردی از قبیل، رمز ارز اختصاصی این پروژه یعنی متیک و برخی موارد فنی مربوط به عملکرد این پروتکل رو بررسی خواهیم کرد. به عنوان مقدمه، خوبه بدونید که مشکل مقیاس پذیری اتریوم یکی از اصلی ترین چالش ‌هایی است که مدت‌ هاست این شبکه بلاکچینی با اون مواجه هستش. برخلاف بسیاری از پروژه های بزرگ بلاک چین، پالی‌گان نقشه راه با تاریخ های دقیق ندارد. با توسعه فناوری بلاک چین، شبکه پالیگان به عنوان پل ارتباطی لایه 2 بلاکچین های اتریومی، به طور مداوم در حال ارائه راه حل های مقیاس پذیری جدید است.

مزایای خرید پالی گان (ماتیک نتورک)

برای یادگیری نکات پایه ای و کلیدی ارز دیجیتال، به صفحه آموزش ارز دیجیتال رایگان وبسایت دنیای ترید مراجعه فرمایید. مدل IOMAP پیرامون قیمت نشان می دهد که بیش از آدرس قبلاً بیش از 3.41 میلیارد ماتیک را با قیمت متوسط 1.72 دلار خریداری کرده اند. همانطور که در نمودار زیر مشهود است، 48.25 درصد افزایش در مقایسه با 41.55 درصد زیان، ثبت شده است.

  • به همین جهت در سال 2021 شاهد بودیم که همزمان با رشد درخواست مشتریان برای افزایش خدمات، محبوبیت پالی گان هم افزایش پیدا کرد.
  • برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم.
  • تعداد واحدهای در گردش پالیگان MATIC هم اکنون 8,965,469,069 واحد است این یعنی چه تعداد واحد MATIC در بازار و در دست مردم گردش می‌کند.
  • فروش و خرید ارز SAND شما قادر هستید ارز محبوب و متاورسی سندباکس را با نام SAND به راحتی در صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج معامله کنید.
  • در نمودار روزانه ماتیک، سطح RSI بالای 50 و خط آر اس آی، SMA 14 روزه را به سمت بالا قطع کرده است.
متیک که میشه همون پالی گان امروزی، در اواسط سال 2020 شبکه اصلی خودش رو ساخت و به دلیل اینکه کارمزد تراکنش ‌های اتریوم در اون موقع خیلی زیاد بود، با استقبال بالایی رو به رو شد. پالیگان یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های ارز دیجیتال است که با افزایش روز افزون تقاضا مجله خبری میکاپ برای توکن های غیرمثلی و پروژه های دیفای، پتانسیل بالایی برای رشد دارد. پروژه پالیگان چیست؟ آیا سرمایه گذاری خوبی محسوب می شود؟ چه زمانی وارد بازار پلیگان شویم؟ در این مطلب از مقالات ارز دیجیتال دنیای ترید، با هم بیشتر درباره این بلاکچین و توکن بومی آن بخوانیم.

میانگین مدت زمان لازم برای انجام تراکنش ‌در پالی‌گان ​​4 دقیقه است که بسیار سریع‌تر از اتریوم با میانگین 10 دقیقه است. سپس جهت‌گیری مجموع این اندیکاتورها را به شکل یک درجه‌بندی به کاربران پیشنهاد می‌دهد. به طور خلاصه، به کاربران نشان می‌دهد که اندیکاتورها، وضعیت بازار را چگونه می‌بینند.

چندی است پروتکل‌های پیشرو دیفای ، در حال پیاده‌سازی لایه اپتیمیستیک در شبکه اتریوم هستند. زنجیره جانبی ماتیک را به عنوان بخشی مفیدی از جهان بزرگ اتریوم در نظر بگیرید که اجرای گسترده پروژه و تجربه کاری مثبت را برای مشتریان فراهم می کند. هر نرم افزار غیرمتمرکز اتریومی می تواند با مهاجرت به پالیگان، تمامی ویژگی های اتریوم، به علاوه سرعت بیشتر و کارمزد تراکنش کمتر را تجربه کند.

قیمت لحظه ای ارز پالیگان؛ معرفی، تحلیل و بررسی آینده ماتیک سابق