خرید ماتیک فروش ماتیک قیمت ماتیک نمودار لحظه‌ای قیمت ارز ماتیک در نوبیتکس-زیبایی

نوامبر سال 2021 راه حل مقیاس‌پذیری جدید Polygon Miden راه‌اندازی شد و سپس در اواخر سال 2021، راه حل مقیاس‌پذیری لایه 2 اتریوم Polygon Zero رونمایی شد. در ادامه تمرکز پالیگان به سمت وب 3 و آینده اینترنت و خدمات جلب و Polygon ID را راه‌اندازی شد که خدمات احراز هویت ساده و آسان را ارائه می‌دهد. این پروژه در آغاز با عنوان MATIC Network یا شبکه ماتیک شروع به کار کرد و قرار بود به ارائه یک راه‌حل لایه دو بپردازد اما بعداً با گسترش و بزرگ‌تر شدن این پروژه و تبدیل به شبکهٔ شبکه‌ها ، به پالیگان تغییر نام داد. رمز ارزی هستش که با هدف حل یکسری از معضلات و مشکلات کریپتوکارنسی طراحی و ارائه شد و تا حدودی تونسته به اهدافش برسه تا اینجا. تو این مقاله قصد داریم براتون بیشتر از ارز ماتیک نتورک بگیم و روش های خرید MATIC همچنین فروش MATIC رو براتون شرح بدیم.

تعداد واحدهای در گردش پالیگان ۸.۷۳ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن پالیگان معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۲۰.۷۶ از حجم معاملات روزانه است. امکان انجام معامله به صورت حرفه‌ای در بازار پالی گان به تتر در صرافی تبدیل در اختیار دارید. Polygon با استفاده از نقاط بازرسی Proof-of-Stake که بر روی زنجیره اصلی اتریوم و پلاسمای بیشتر قابل دوام آن، گونه‌ای از شبکه پلاسما، ساخته شده‌اند، به این مهم دست می‌یابد. ارز ماتیک قابلیت استیکینگ هم داشته و از این طریق کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه سهیم باشند.

قیمت ارز های دیجیتال

آن‌ها برای تقویت نقاط ضعف و قسمت‌‌های آسیب‌پذیر طراحی شده و کمک می‌کنند که بلاک چین اصلی عملکرد بهتری داشته باشد. الیزابت وارن، سناتور ایالات متحده از کمیسیون بورس اوراق بهادار خواسته تا تلاش‌های خود را برای اجرای قانون در حوزه ارزهای دیجیتال دوبرابر کند. این سناتور همچنین تأکید کرد که صنعت ارزهای دیجیتال از آنچه می‌ترسد که در آینده رخ خواهد داد.

چنین شرایطی تنها مخصوص صرافی‌های داخلی نبوده و در صرافی‌های خارجی نیز از همین روش برای تعیین کارمزد‌ها استفاده می‌شود. در حال حاضر معتبرترین صرافی‌های داخلی کارمزد خرید و فروش پالی ‌گان را ۰.۱۵ تا ۰.۵ درصد از کل معامله در نظر میگیرند. اگر به دنبال خرید سریع این رمز ارز هستید تنها کافیست وارد‌بخش خرید آسان ارز دیجیتال شده و با وارد کردن حجم مورد نظر در کمتر از چند ثانیه خرید خود را نهایی کنید. در غیر این صورت می‌توانید ابتدا پول خود را به ارز دیجیتال تتر تبدیل کرده و سپس در بازار پالی ‌گان به تتر حجم و قیمت مورد نظر خود را وارد و برای انجام معامله اقدام کنید.

ماسک مو پروتئین برزیلی حجم 1000 میل

چنانچه ارز ارسالی شما با بیش از 45 دقیقه اختلاف زمانی به سرمایکس برسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه خواهد شد. به دلیل افزایش درخواست های فروش و محدودیت های بانکی، مبالغ پرداختی تا مجله خبری میکاپ ۴۸ ساعت پس از تایید واحد مالی واریز خواهد شد. پلی گان با ماشین مجازی اتریوم سازگار است که آن را برای کسانی که عادت به ساخت برنامه در اتریوم و برنامه‌نویسی در Solidity دارند، جذاب می‌کند.

  • چنین شرایطی تنها مخصوص صرافی‌های داخلی نبوده و در صرافی‌های خارجی نیز از همین روش برای تعیین کارمزد‌ها استفاده می‌شود.
  • امنیت بسیار بالا یکی دیگر از قابلیت های این شبکه است که در ادامه آن را بیشتر تشریح خواهیم کرد.
  • اما قیمت و ارزش ارز دیجیتال پالی گان در بازار رمز ارزها بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می شود.
  • البته رشد سطح تقاضای شبکه و اتریوم، تأثیری منفی روی عملکرد و UX این شبکه گذاشته است.
شبکه های بلاک چین مختلفی برای این منظور توسعه پیدا کرده اند که پالی گان را می توان بهترین گزینه برای این منظور تعریف کرد. در بلاک چین پالی گان از یک تکنولوژی بسیار پیشرفته به نام پلاسما استفاده شده که باعث می‌شود تا با حفظ کامل امنیت، سرعت اجرای تراکنش ها و همچنین قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم چندین برابر افزایش پیدا کند. ارز دیجیتال ماتیک نیز تو که بومی بلاک چین پالی گان است که برای پرداخت هزینه ها در شبکه این رمز ارز مورد استفاده قرار می گیرد.

نمودار قیمت پالیگان و نرخ برابری تومان