خرید ماتیک MATIC قیمت ماتیک نمودار و تحلیل ️ صرافی تاپ کنز-زیبایی

پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین). این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود. فروش و خرید کاردانو هاسکینسون از هم‌بنیانگذران بلاک چین اتریوم، شبکه خود را با نام کاردانو ایجاد کرد و در کنار آن کوینی را با نام ADA به عنوان ارز بومی شبکه‌اش ارائه داد. عدم برخورداری از بلاک‌چین خودمختار؛ پالیگان یک پلتفرم لایه دوم محسوب می‌شود که موازی با اتریوم فعالیت دارد. در واقع، اگر اتریوم به هر دلیلی دچار مشکل شود، رمز ارز ماتیک نیز به دنبال آن ارزش خود را از دست خواهد داد.

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مشخصات شبکه ارز دیجیتال پالی ‌گان امنیت فوق العاده بالای آن است. این شبکه از لایه‌های امنیتی مختلفی برای ایجاد یک زنجیره کاملا ایمن و مطمئن استفاده می‌کند و به همین دلیل تاکنون هیچگونه نفوذی در شبکه آن به وجود نیامده است. این الگوریتم که به Matic PoS معروف از شبکه پالی ‌گان را تبدیل به یکی از انشعابات زنجیره اصلی اتریوم کرده و امنیت بالای اتریوم را برای خود شبکه نیز به ارمغان آورده است. در الگوریتم اثبات سهام این اعتبار سنج‌ها هستند که نقش تاثیر گذاری بر روی امنیت شبکه داشته و با فعالیت خود مانع از ورود افراد خرابکار به داخل شبکه می‌شوند.

توجه کنید که قبل از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Matic Network خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال matic به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد. علاوه بر امکان خرید Matic Network در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید. با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید ماتیک لذت ببرید.

  • رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند.
  • توسعه‌دهندگان رمز‌ ارزها این پروتکل‌‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند.
  • مثلا دارایی‌های قفل شده که تاثیری روی قیمت بازار نمی‌گذارند جزو واحدهای در گردش محاسبه نمی‌شوند.
  • با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین عمده خریدوفروش‌های ارزهای دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود.
کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید. کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است. وقتی یک شبکه بلاک چین برای برطرف کردن چالش هایی مانند مقیاس‌پذیری و کاهش کارمزد های تراکنش ها در بازار تعریف می شوند عملاً باید قابلیت های بسیار زیادی داشته باشد. از این گذشته شرایط فوق العاده خاصی نیز برای چنین و عرضی بایستی در نظر گرفته شود تا امکان رقابت آن به عنوان یک ارز دیجیتال در بازار نیز فراهم آید.

نمودار لحظه ای پالیگان

پالیگان با ارائه گزینه‌های اختیاری و سفارشی مانند مدل امنیتی، این امکان را به توسعه‌دهنده‌ها و فعالان داده است تا به راحتی و با توجه به نیاز‌های خود روند توسعه را پیش ببرند. پالیگان مسیر خود را از سال 2017 آغاز کرد و در سال 2019 عرضه اولیه صرافی توکن خود را در صرافی بایننس انجام داد. پالیگان که تا فوریه سال 2021 مجله خبری میکاپ نامیده می‌شد، از نام و نماد جدید خود رونمایی کرد و در ادامه پروژه‌های برتر و بزرگ دیفای به آن اضافه شدند. خرید و فروش پالیگان به سریعترین زمان و با بهترین قیمت، بر بستر Polygon، ERC20 و KCC Chain در صرافی سرمایکس امکان‌پذیر است.

طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است. برای خرید و فروش پالی ‌گان هیچگونه محدودیت زمانی در صرافی تبدیل وجود ندارد و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای خرید و فروش ارز دیجیتال در پلتفرم تبدیل اقدام کنید. امکان خرید ارز پالی گان بدون احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال تبدیل امکان‌پذیر نمی‌باشد.

پرسش های پرتکرار درباره پالیگان

از این گذشته باید یادآور شویم که در حال حاضر سرمایه گذاران بسیار زیادی در جهان سرمایه‌های قابل توجهی را برای خرید پالی ‌گان در نظر گرفته‌اند که می‌تواند آینده آن را درخشان‌تر نماید. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است. جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند. ارز دیجیتال ماتیک، یک توکن ERC-20 است که قابلیت سازگاری با دیگر رمز‌ارزهای مبتنی بر اتریوم را دارد. رمز ارز ماتیک با هدف تقویت حاکمیت و امنیت شبکه پالیگان و پرداخت کارمزد تراکنش‌های موجود در شبکه راه‌اندازی شده است.

دستگاه میکروسکوپ و آنالیزور و زوم کننده حرفه ای پوست دیجیتالی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با