خرید پالی گان ماتیک نتورک ارزان فروش پالی گان ماتیک نتورک MATIC قیمت پالی گان ماتیک نتورک اینانس-زیبایی

یکی از موضوعات مهمی که در راستای انتخاب ارز دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید امنیت است. حال از آن‌جایی که پلتفرم پالیگان در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام یا POS استفاده می‌کند، امنیت بالایی دارد و به همین دلیل به یکی از ارزهای مطمئن تبدیل شده است. پالیگان که با نام مجله خبری میکاپ Matic هم شناخته میشود، یک توکن اتریومی است که به عنوان ارز بومی شبکه Polygon شناخته می‌شود.

بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ در 2022 کدام است؟

پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است. Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است.

بالاترین قیمت ارز دیجیتال ماتیک، در تاریخ 27 دسامبر 2021 (6 دی 1401) معادل 2.92 دلار بوده که اکنون اختلاف بسیاری با آن دارد. برخی از تحلیل‌گران کریپتوکارنسی اذعان دارند که در حال حاضر، خرید و اضافه‌کردن رمز ارز ماتیک به سبد معاملاتی، گزینه منطقی و عقلانی به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال ماتیک هستید، با ثبت نام و احراز هویت در کافه ارز، می‌توانید به صورت آنی و با کارمزد پایین، آن را به سبد معاملاتی خود اضافه کنید. گمانه زنی، به عنوان یک راهکار لایه دوم با استفاده از شبکه اعتبارسنج های اثبات سهام، بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم پالی گان است. اعتبارسنجان در این شبکه، توکن های MATIC خود را به عنوان وثیقه قرار داده تا به بخشی از مکانیزم اجماع PoS تبدیل شوند و در ازای آن توکن MATIC دریافت کنند.

ماتیک چند ضلعی (MATIC)

با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد. رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد. این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین‌هایاتریومرا برای خود برگزیده است چرا که ماموریت اصلی آن، ایجاد راه‌حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در پلتفرم‌هایی است که روی شبکه اتریومبه وجود آمده‌اند. شما برای نگهداری از ارزهای دیجیتال به بستر مخصوصی نیاز دارید که این بستر همان کیف پول‌های ارز دیجیتال است که شما می‌توانید روی تلفن همراه خود آن‌ها را نصب کنید. دقت داشته باشید که خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق کیف پول‌ها امکان‌پذیر است؛ اما به ‌شرط آن که کیف پول انتخابی شما ارز دیجیتال را پشتیبانی کند.

رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است. این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است. البته رشد سطح تقاضای شبکه و اتریوم، تأثیری منفی روی عملکرد و UX این شبکه گذاشته است. حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است.

در آستانه انتشار نسخه بتای صرافی غیرمتمرکز ولا ، بهای توکن DXP این صرافی به‌طور چشمگیری رشد کرده است. بر اساس داده‌های سایت کوین‌گکو ، قیمت توکن DXP در ۲۴ ساعت اخیر حدود ۵۰ درصد افزایش یافته و تقریبا دو برابر شده است. راه‌اندازی اولیه نسخه بتای صرافی ولا در روز ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) انجام خواهد شد.

حال اگر شما به دنبال قیمت ارز ماتیک می‌گردید، می‌توانید از سایت‌هایی که تحلیل ارزها را انجام می‌دهند کمک بگیرید تا متوجه نوسانات قیمتی برای این ارز نیز بشوید. هم‌چنین در شبکه‌های اجتماعی نیز در رابطه با این موضوع گفته می‌شود که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. لایه امنیتی از جمله لایه‌های اختیاری این شبکه است که به بررسی جنبه‌های مختلف زنجیره‌های پالیگان می‌پردازد و باعث افزایش امنیت پلتفرم نیز می‌شود. شما می‌توانید این لایه را در جایی که تراکنش‌ها توسط ماینرها تایید می‌شوند مستقر کنید. برای نگهداری، دریافت و ارسال پالیگان می‌توانید از کیف پول‌های مختلفی مثل متامسک، Fortmatic، Math Wallet و…

فروش ارز دیجیتال پالی‌گان (ماتیک)

در نهایت برخی از راه حل‌های مقیاس‌پذیری محبوب و کاربردی همچنان در دست توسعه هستند و زمان دقیقی برای پشتیبانی از آن‌ها در پالیگان ارائه نشده است. همچنین پالیگان به اتریوم وابسته است و در حالی که اتریوم خود را ثابت کرده است و در حال تبدیل شدن به یکی از لایه‌های پایه وب 3.0 است، اما نمی‌توان این وابستگی را به طور کل نادیده گرفت. به عنوان مثال ارتقا مرج اتریوم نگرانی‌هایی را برای فعالیت پالیگان ایجاد کرده بود. اثرات مخرب زیست محیطی همواره مورد بحث و انتقاد پیرامون ارز‌های دیجیتال بوده‌اند و پالیگان در سال 2022 توجه ویژه‌ای به این قسمت داشته است و در تلاش است تا اکوسیستمی سبز و خنثی از انتشار کربن را داشته باشد. باتوجه به راهکارهای تیم پالیگان می‌توان آینده امید‌بخشی را برای این پلتفرم پیش‌بینی کرد. بااین‌وجود نباید فراموش کرد که ماتیک دارای رقبای بسیار قدرتمندی است و این مسئله می‌تواند بر عملکرد آن تأثیرگذار باشد.

  • به این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین اتریوم نیز داده شده چرا که ماموریت اصلی پالیگان، ایجاد راه‌ حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در شبکه اتریوم است.
  • پالی گان یک راهکار مقیاس پذیری لایه دوم است که توسط Binance و Coinbase پشتیبانی می شود.
  • همچنین قصد دارد بستری برای توسعه دهندگان برنامه های غیر متمرکز و افزایش مقیاس پذیری را ارائه دهد.
  • جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است.
  • تمام این مزیت ها و کاربرد ها باعث شده تا ارز دیجیتال پالی گان تبدیل به یکی از رمز ارز های بسیار عالی برای خرید و سرمایه گذاری شود.
  • کاربران می توانند با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر اتریوم را در زمان کوتاهتری انجام دهند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با