قیمت لحظه ای ماتیک پالیگان + نمودار تحلیل تکنیکال-زیبایی

دقت کنید که ایجاد ارتباط میان شبکه های بلاکچین می‌تواند تمام مزیت های موجود در چندین شبکه را به صورت همزمان برای کاربر ایجاد کند و از طرف دیگر نواقص موجود در یک شبکه را از این طریق حذف نماید. تمام این مزیت ها و کاربرد ها باعث شده تا ارز دیجیتال پالی گان تبدیل به یکی از رمز ارز های بسیار عالی برای خرید و سرمایه گذاری شود. اما لازم به توضیح است که کاربران باعث شناخت کافی نسبت به ابن ارز دیجیتال و شرایط آن پیدا نمایند تا یک سرمایه‌گذاری کاملاً مطمئن برای خود رقم بزنند. از این رو در این مقاله با شما همراه شده ام تا به صورت کامل شرایط و ویژگی های ارز دیجیتال پالی گان و شبکه بلاکچین آن را مرور کرده و نکات لازم برای سرمایه گذاری و خرید این ارز دیجیتال را با شما در میان بگذاریم. بعد از پرداخت و ثبت سفارش خرید ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) در اینانس پس از حداکثر 5 دقیقه ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد. اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد.

ارز پالی‌گان (ماتیک) چیست ؟

پس از آن هم با روند صعودی ملایمی روبه‌رو خواهیم شد، ولی خبری از سقوط ناگهانی نخواهد بود. ارز دیجیتال Polygon با نماد MATIC در واقع توکن Polygon Blockchain است که عملیات خودمختار و کاربردی اکوسیستم غیرمتمرکز را محقق می‌کند. تأییدکننده‌های MATIC باید این توکن را استیک کنند تا با ایجاد هر بلاک، پاداش آن را بگیرند.

  • پس از خرید ماتیک می توانید میزان polygan خریداری شده را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید.
  • پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت.
  • برای نگهداری، دریافت و ارسال پالیگان می‌توانید از کیف پول‌های مختلفی مثل متامسک، Fortmatic، Math Wallet و…
  • پس از آن که معاملات تایید شدند، برای آن که در شبکه بلاک چین تفسیر و اجرا شوند، به این لایه انتقال پیدا می‌کنند.
  • از همین رو ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای خروج از پلاسما به مدت هفت روز صبر کنید؛ هر چند که این مدت ‌زمان هم چندان انتخاب مناسبی نیست.
بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد. در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود.

فروش و خرید اکسی اینفینیتی امکان خرید و فروش ارز بازی آکسی اینفینیتی با نام انگلیسی AXS در اوکی اکسچنج به آسانی و راحتی هر چه تمام تر وجود دارد. در واقع، افزودن ویژگی‌هایی در رابطه با تقویت امنیت، افزایش خودمختاری بلاک‌چین، بهبود تجربه کاربری و سازگاری بیش‌تر با ماژول‌های گوناگون، باعث شده است که شبکه پالیگان نقص‌های اتریوم را مرتفع سازد. شبکه پالیگان از یک الگوریتم اثبات سهام طبقه‌بندی شده برای دست‌یابی به مکانیزم اجماع مورد نظر خود استفاده می‌کند. شبکه‌های مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام که به صورت سنتی کار می‌کنند، برای رسیدن به مکانیزم اجماع، تعدادی زیادی از بلاک‌ها را به صورت همزمان پردازش می‌کنند؛ اما در پالیگان قضیه متفاوت است. کارمزد پایین تراکنش‌ها، سرعت بسیار سریع پردازش و انتقال تراکنش‌ها، پاداش استیکینگ و ارائه برنامه‌های غیرمتمرکز کاربردی نیز از جمله دیگر دلایل محبوبیت و مزایای ارائه شده پالیگان به کاربران و توسعه‌دهندگان است. پالیگان همچنین با ماشین مجازی اتریوم سازگار است و توسعه‌دهندگانی که به ساخت برنامه در شبکه اتریوم و زبان Solidity عادت دارند می‌توانند به راحتی از پالیگان نیز استفاده کنند.

در صورتی که اگر از خدمات صرافی‌ تبدیل در این باره استفاده نمایید به دلیل حجم بسیار بالای خرید و فروش ارز دیجیتال پالی گان امکان دسترسی سریع شما به این رمز ارز وجود خواهد داشت. راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است. برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید. سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند. Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد.

درباره ارز ماتیک چندضلعی

پلتفرم معاملاتی تبدیلمکانی امن و مطمئن برای خرید و فروش آنلاین ارز‌های دیجیتال می‌باشد. تبدیل یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش بیت کوینو تبادل سایر ارزهای دیجیتال به صورت تخصصی می‌باشد. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان مجله خبری میکاپ اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد.