کرم پودر دائم چه عوارضی دارد؟‌آشنایی با مراقبت های بعد از مزووایت دترلند-زیبایی

◊ چون از سوزن میکرونیدلینگ استفاده میشه و به هر حال کمی خونریزی دارین، بهتره از یکی دو هفته قبل و بعد، داروهای ضد جوش و رقیق کننده خون استفاده نکنین. داروهایی مانند آسپرین، هپارین، وارفارین و ضد فشار خون می تونن عوارض کبودی و زخم رو تشدید کنن. در مورد تداخلات دارویی، چون لیست این داروها خیلی طولانیه و اثراتش در مورد همه یکسان صدق نمی کنه، بهتره طبق مصرف خودتون از پزشک سوال کنین. سوزن های بی بی گلو فقط تا حد 0.15 میلی متر (خیلی خیلی کم) وارد لایه سطحی پوست شده و آسیبی به شبکه درون رگی وارد نمی کنن. خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند. به علاوه، نوع واکنش و سازگاری پوست ما با این ترکیبات مسئله بسیار مهمی هست.

این روش علاوه بر صورت، روی نواحی خاصی از بدن مانند آرنج و زانو نیز قابل استفاده است. کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند.

در خرید لوازم آرایش محتاط باشید

استفاده از مراقبتهای سوزنی برای پوست یکی از راه های موثر برا درمان پیری خارجی و بازسازی پوست است . زخم های ماکرو ناشی از سوزن ها باعث تحریک ترمیم پوست با آزاد سازی عوامل رشد ، تکثیر فیبروبلاست ها و ایجاد ماتریکس بین سلول میشود .تحقیقات نشان داده که چهار جلسه میکرونیدلینگ در فواصل یک ماه میتواند میزن کلاژن و الاستین پوست را تا 400 درصد افزایش دهد و قشر چسبناک را ضخیم تر کند. فیبروبالاستهای پوست مسئولیت تولید کلاژن ، الاستین و گلیگوز آمینگلیکان را بر عهده دارند . GAG ها یک عامل رطوبت طبیعی بوده که آنها را به نام هیالورونیک اسید میشناسیم و فضای پر از مایع بین فیبر های کلاژن و الاستین را در درمیس پوست ایجاد میکنند.

اما زمانی‌که اقدام به تولید و تهیه کرم پودر در منزل می‌کنید تنها ممکن است به پوست خود آسیب بزنید و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای ازبین بردن عوارض و بهبود کیفیت پوست خود شوید که البته برخی ازاین عوارض به‌هیچ‌ عنوان درمان‌پذیر نمی‌باشند و ممکن است خطرات جانی نیز به‌همراه داشته باشند. پس از آنکه مراحل مقدماتی کار به اتمام رسید مزو وایت شروع می شود. مطابق با پوست صورت سرم BB Glow را انتخاب می مجله خبری میکاپ کنند و آن را به داخل پوست صورت تزریق میکنند. آبرسانی به صورت پس از این مرحله، کاری است که به وسیله ی ماسک های مرطوب کننده به انجام می رسد که البته تسکین پوست نیز یکی دیگر از دلایل آن می باشد.برای آنکه تاثیرات اعمال انجام شده بر روی پوست صورت به نمود بیشتری داشته باشد، به مدت یک ۱۵ دقیقه ال ای دی تراپی را نیز انجام می دهند. پس از اتمام کار برای ترمیم پوست صورت کرم ترمیمی را به آن می زنند.

پلی آمید، آلبوتین و ناسین موادی هستند که باعث روشن‌کنندگی در کرم پودر دائم می‌شوند. همچنین گفته می‌شود در کرم پودر دائم مواد آبرسانی وجود دارد که به جوان‌سازی، رفع چین و چروک و خشکی پوست کمک می‌کند و باعث روشن شدن پوست می‌شود. اما اگر به تمام مواد تشکیل‌دهنده آن دقت کنیم متوجه وجود عناصری و فلزات سنگینی مانند جیوه، سرب، کادمیم، آهن و زنک در دراز مدت می‌توانند خطرات جدی برای سلامتی ما داشته باشند. اسم اصلی تزریق کرم پودر دائمی به پوست BB Glow است که مزو وایت هم نام دارد. روش میکرونیدلینگ در تزریق کرم پودر دائمی استفاده می‌شود که به کمک سوزن‌های ریز نانو رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شود. از آنجایی که این تزریق فقط در لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود، خونریزی رخ نمی‌دهد.

مدتی که انجام کرم پودر دائم طول می کشد؟

مزووایت ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و این یعنی سطح زیادی از پوست با آن درگیر شده که در صورت بروز مشکل، می تواند هزینه های زیادی به همراه داشته باشد. ال ای دی سبز دارای خاصیت آرام بخش است و در کاهش ملاسما و سایر تغییر رنگ پوست موثر است. تحقیقات نشان داده که این نور ملانوسین ها را هدف قرار داده که تا جلوی حرکت ملانین اضافی به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد. یک سرم معروف جهانی است که برای روشن کردن نیمه دائمی پوست و پوشاندن عیوب آن استفاده می شود.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کلینیک زیبایی سارا می باشد. کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. همچنین اگر به یادگیری و کسب درآمد از این طریق علاقه مندید، در رشته آموزش تجهیزات پزشکی شرکت کنید.

تقریباً هر زنی با اختلالات پوستی مانند لک‌های ناشی از آکنه و آفتاب‌سوختگی، تیرگی دور چشم، خشکی یا چین‌وچروک دسته و پنجه نرم می‌کند. تصور کنید که یک روز از خواب بیدار شده‌اید و پوستتان نیازی به آرایش روزانه ندارد! کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند. با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه کرم پودر دائم می‌تواند تغییرات رنگی پوست که در اثر آفتاب‌سوختگی، آکنه یا پیری به وجود آمده‌اند را کاهش دهد. زمانی که تمام تلاش خود را برای مراقبت از پوست می‌کنیم، مواردی ما را از داشتن پوستی بی‌نقص، آن هم به صورت دائمی، دور می‌کند.

  • کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد.
  • یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند.
  • برای افرادی که اهل تزریق مواد خارجی به پوست نیستن، فیس آپ بهترین گزینه هست.
  • سوزن های بی بی گلو فقط تا حد 0.15 میلی متر (خیلی خیلی کم) وارد لایه سطحی پوست شده و آسیبی به شبکه درون رگی وارد نمی کنن.
  • سوزن نانو فقط روی اپیدرم 0.15 میلی متر بالایی پوست تأثیر می گذارد.
متاسفانه پاکسازی عمیق پوست با پاک‌کننده‌ها و لایه‌بردارها جای خود را به روش‌های غیر‌استاندارد داده است. علاوه‌بر عوارض گفته شده، اگر کرم پودر کیفیت و اصالت نداشته باشد،‌ مشکلات دیگری هم به این عوارض اضافه می‌کند. چهره‌ زیبا و جذاب برای هر کسی می تواند باعث بالا بردن میزان اعتماد به نفس باشد و برای آن‌ها پیام آور شادی و نشاط و نیز جوانی باشد. این امر به حدی تأثیر گذار است که در دنیای علم و پزشکی روش های گوناگونی برای جوانسازی ان ابداع شده است.خانم ها در این میان بیشتر از مردان به این مسائل اهمیت می دهند. به همین دلیل برای دستیابی به پوستی شفاف و چهره ای جذاب امکان دارد دست به هر کاری بزنند.

این دوره با اساتید مجرب و ارائه مدرک فنی حرفه ای در دترلند برگزار می شود. با توجه به اینکه فروشگاه رایان مدیکا در تهران واقع شده است، برای مشتریان تهرانی به دو صورت ارسال فوری در همان روز و یا ارسال با پست و برای مشتریان سایر شهرها، ارسال با پست انجام می پذیرد. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.