یادگیری کاشت ناخن از صفر تا صد با 20 درس رایگان هنر فردی-زیبایی

دقت کنید که فرمر باید به صورت زاویه‌دار و کمی شیب‌دار قرار بگیرد. کمی چسب به لبه داخلی تیپ بزنید و تیپ را روی ناخنتان بچسبانید. دوباره تیپ را روی انگشتان بگذارید و سایز آن را کاملاً درست کنید. زیرا چسب ناخن بسیار قوی است و بعد از چسباندن نمی‌توانید تیپ را جابه‌جا کنید. تیپ‌ها شماره‌های گوناگونی دارند که شماره 1 بزرگ‌‌ترین سایز و شماره 10 کوچک‌ترین سایز آن محسوب می‌شود.

لمینت یا کاور ناخن

حتی این احتمال وجود دارد که این عفونت اطرافیان فرد را هم درگیر کند. راه‌های درمان بستگی به نوع آسیبی دارد که به ناخن‌ها وارد می‌شود. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد. در مورد جدا شدن ناخن از سطح هم درمان به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود.

آموزش کاشت ناخن به روش وان بال  One ball acrylic

بعد از هر طراحی بهتر است که اطراف ناخن را تمیز کنیم و از یک لایه تاپ کت استفاده کنیم تا طرح یکدست روی ناخن بماند. مهم ترین روش های مراقبت از کاشت، ترمیم در زمان درست آن است. با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود. پس باید در زمانی بین سه هفته یا یک ماه بعد از کاشت باید ترمیم صورت بگیرد. در ادامه به عواملی که در کاهش عمر مجله خبری میکاپ تاثیر می گذارند اشاره خواهیم کرد. از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که درخششی فوق العاده را به ارمغان خواهد آورد.

اما از فواید این روش این است که نیازی به کشیدن سوهان ندارد بنابراین خیلی زود کاشت ناخن های شما به اتمام می رسد. از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود. در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد. همچنین این روش ناخن های شما بسیار زیباتر نشان خواهد داد. از جمله معایب این روش کاشت می توان به این اشاره کرد که نیازمند زمان طولانی می باشد. رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد.

آن را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه یووی قرار می‌دهند تا خشک شود. این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آن‌ها با هم فرق می‌کند و نیازمند ترمیم ناخن است. انجام کاشت ناخن در صورت عدم آموزش می تواند خطر آفرین باشد. پس برای انجام کاشت ناخن ابتدا نیاز به آموزش و بررسی تمام مراحل انجام آن را دارید.

سافت ژل‌ها را هم می‌توان روی کاشت‌های دیگر استفاده کرد و هم روی انواع لاک ژل برای مقاوم‌تر شدنشان. به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیراکاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است. کسانی که به کاشت ناخن مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها، از جمله دلیل کاشت ناخن است. اما بیشتر کسانی از این روش استفاده می‌کنند که ناخن‌های طبیعی مستعدی برای رشد ندارند.

بافر زدن ناخن‌ها:

بعد از خشک شدن ناخن، پودرهای اضافی را با کمک برس پاک می کند. اگر می خواهید ناخن هایتان رنگی باشید، پودر رنگی را انتخاب کنید، بعد چسب بزنید. اکنون تاپ کت بزنید و روی ناخن را به سمت کناره های ناخن بزنید. یکی دیگر از انواع مدل کاشت ناخن جدید، کاشت ناخن فیبر یا گیاهی می باشد. جالب است بدانید که موادی که برای کاشت فیبر یا گیاهی استفاده می‌شود شبیه مواد ژله ای هستند ولی از لحاظ فرمولاسیون با ژل متفاوتند و ریشه کاملا گیاهی و بدون ایجاد حساسیت دارند.

مرحله زیرسازی و تیپ گذاری با بقیه موارد کاشت ناخن یکسان است. دو مرحله زیر سازی و تیپ گذاری در همه موارد کاشت ناخن یکسان است. قلم را به لیکوئید آغشته کنید و سپس آن را در پودر کاشت سفید قرار دهید و یک توپ کوچک روی ناخن بگذارید. به ترتیب این کار را با رنگ‌های دیگر نیز بکنید و سپس در انتها پودرها را با هم ترکیب کنید. مواد را با قلم در وسط ناخن بگذارید و به سمت لبه آزاد ببرید.

  • همین امر موجب شده که بازار کاشت ناخن و ترمیم ناخن داغ شود و بسیاری از افراد تصمیم به یادگیری این حرفه و کسب در آمد ازین راه کنند.
  • هنگامی که تمام ناخن با مواد اکریلیک پوشانده شد، 10 دقیقه صبر کنید تا مواد بر روی ناخن خشک شود.
  • اما این ناخن ها هم مثل ناخن های اصلی نیاز به مراقبت و ترمیم دارند که معمولا بیست روز الی یک ماه یک بار باید جهت ترمیم آن ها در سالن های زیبایی اقدام نمود.